Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik snap niet zoveel van die hoeveelheden. Ik wil mn spul morgen naar het testcentrum brengen. Hoeveel hebben ze nodig? Als ik het plat stamp heb ik 2cm bij 1,5 cm. Is dat voldoende? dankjewel alvast"
"Spor zei: LOL schaf een weegschaal aan. weegschaalboer.nl heeft een heel specterum zéér betaalbare preciezieweegschalen 0,01 vanaf 13 euro ! dat is het toch wel waard ? met die beschrijving kom je namelijk nergens Klik om te vergroten... Neej, ik ben een arme student. 13 euro vind ik te veel geld voor die 3keer per jaar dat ik dat voorwerp nodig heb. Inmiddels heb ik al een zakje weggebracht. OVer 8 dagen krijg ik de uitslag."
"Als ik eens rondkijk in een willekeurige coffeeshop valt het mij op dat er veel meer mannen zijn dan vrouwen. Waarom zijn er meer mannen die blowen dan vrouwen?"
"Wanneer is mijn lichaam klaar voor de volgende trip? Hoeveel tijd moet er minimaal tussen de trips zitten?"
"Ik heb nog geen ervaring met ghb. Ik heb mijn vloeistof naar het testcentrum gebracht. Zojuist gebeld voor de uitslag. De sterkte van mijn vloeistof is 35%. Het valt me een beetje tegen. Of is het wel redelijk spul...... Welke hoeveelheid moet ik pakken,ik weeg 80kg."
"Ik ben altijd vaak wat zenuwachtig. Voordat de pil gaat werken, heb ik diaree. Tijdens het spacen moet ik vaak ook nog naar de wc."
"neti zei: ook met condoom kun je SOA krijgen Klik om te vergroten... precies... wanneer je een condoom gebruikt, verklein je de kans dat je genitale wratten oploopt. Maar haar schaamlippen raken zijn huid. Dus kun je elkaar besmetten. Wanneer je een soatest laat uitvoeren, word je niet getest op genitale wratten."
"Ik heb al sinds augustus last van genitale wratjes. Een paardenmiddel tegen deze soa bestaat niet. Je komt er ontzettend moeilijk vanaf. Als je de wratjes behandelt gaan ze weg! MAAR het virus blijft in je huid zitten, dus een paar dagen later heb je nieuwe wratjes."
"Setting In mijn kamer samen met mijn vriend. Wat? Mexicaanse paddo’s Maaginhoud 15.00 uur: half stokbroodje met kaas en yoghurt drink 18.30 uur: banaan 19.00 uur: half broodje kaas, 6 kipnuggets, kleine milkshake chocola Eerste inname 19.40 uur: 1/3 portie Mexicaanse paddo’s. De paddo’s smaakte niet vies, maar ook niet lekker. Mijn vriend vond het wonderbaarlijk dat ik ze zo makkelijk kon opeten. Ik ruimde ik mijn kamer op. Vervolgens nam ik een douche. Ongeveer 20 minuutjes later lag ik met grote verwachtingen op bed. Om de tijd te doden ging ik televisie kijken. Ik was zenuwachtig, dus ik moest (te)vaak naar de wc (diaree). Mijn paddo’s hadden weinig effect…. Een beetje teleurstellend…. Tweede inname 21.15 uur: Dus nog maar een paddenstoeltje erbij. (totale dosis tussen de 2/3 en 3 /4 portie). Na een kwartiertje voelde mijn lichaam anders aan. Ik vind het lastig te beschrijven hoe mijn lichaam voelde. Ook werd ik lacherig. Ook was ik erg sloom. Mijn gemoedstoestand leek op stoned zijn. Ik lette in het begin veel op mijn ademhaling. Ik was totaal niet bang. Ik vond het zelfs behoorlijk saai. Mijn vriend moest een boodschapje doen in de stad. Ik besloot mee te gaan. De autorit was wel grappig. Voor mijn gevoel reed hij heel wild en snel. Alles was zo snel voor mij. Ik was heel langzaam met praten/denken/bewegen. Ik moest vaak gapen. Qua manier van denken was het heel vergelijkbaar met stoned zijn. Ik zag geen vervormingen. Ik moest vaak gapen. De autorit duurde 45 minuten. Derde inname 22.00 uur: spectaculair was de trip niet. Dus mijn laatste paddenstoeltjes at ik ook op. In totaal zat er nu 1 portie paddo’s in mijn lichaam. Helaas zorgde de laatste paddo niet voor veel verandering. Ik zag geen vervormingen. Qua manier van denken was het vergelijkbaar met stoned zijn. Wel merkte ik dat ik heel ontvankelijk was. Alles op tv vond ik wel leuk. De dingen die mijn vriend tegen mij vertelde moesten eerst ‘even aankomen in mijn hoofd’ voordat ik pas kon reageren. Ik reageerde meestal heel traag. Ik was goed bij de wereld. Ik voelde me moe. Ik wilde graag slapen. We wisten niet zeker of slapen wel zo verstandig was. Dus daar heb ik nog eventjes mee gewacht. Iemand vertelde dat ik gewoon even moest blowen, zodat de trip werd opgewekt. Eén of twee hijsjes van een joint zouden voldoende zijn om de trip op te wekken. Dus ik besloot om één hijsje te nemen. Dit had weinig effect. Rond 23.30 uur, viel ik in slaap. Om 2.30 uur werd ik wakker. Ik was weer nuchter. Ik ging naar de wc en poetste mijn tanden. Een paar minuutjes later lag ik weer te slapen. Conclusie Saai Vragen aan jullie - Hoe denken jullie over mijn trip? - Welke dosis en paddo's moet ik de volgende keer pakken?"