#1
Heb dit laatst gehad, na ong. 10 minuten voor de plee staan lukte het, god wat een opluchting
. Leek geen eind aan te komen, missch lag het aan m'n vage kop maar ik had het gevoel dat ik minstens 10 minuten zat te zeiken.
sincy zei:![]()
ik kan ook nooit plassen als ik een pilletje op heb
maar nadehand.. jezus ik blijf lopen om de 10 minuten![]()
kiekert zei:sincy zei:![]()
ik kan ook nooit plassen als ik een pilletje op heb
maar nadehand.. jezus ik blijf lopen om de 10 minuten![]()
Haha ik heb hetzelfde. Heb wel eens overwogen om gewoon in bed te pissen, zo flauw werd ik ervan![]()
precious30 zei:4. Het helpt ook om met enige druk je onderbuik te masseren met je handen.


Serenity zei:Het komt waarschijnlijk doordat je gewoon te strak staat. Probeer relaxed op die plee te gaan zitten. Armen langs je lijf, ogen dicht, diep en langzaam in en uit ademen en gun jezelf de tijd. Je spieren ontspannen zich niet 1 2 3.
Als je er echt last van hebt, is pissen gewoon onmogelijk..vode zei:Ik hoorde laatst van een hele zeldzame aandoening bij mensen die xtc gebruiken... Ik weet niet in hoeverre het echt waar is, ik heb het in een docu gezien, maar ik wilde het toch even hier posten![]()
Het blijkt dat er sommige mensen zijn die reageren met een bepaald stofje in de xtc, waardoor je niet meer kan plassen. Maar omdat je veel water drinkt tijdens een avondje spacen, blijft dat water dus in je en hoopt zich enorm op, totdat het je organen gaat uitschakelen en hier kan je dus blijkbaar aan sterven.
Ik ben nog opzoek naar een fatsoenlijke bron en/of meer berichten hier over, maar wilde het alvast even delen.
Angramar Temenos zei:vode zei:Ik hoorde laatst van een hele zeldzame aandoening bij mensen die xtc gebruiken... Ik weet niet in hoeverre het echt waar is, ik heb het in een docu gezien, maar ik wilde het toch even hier posten![]()
Het blijkt dat er sommige mensen zijn die reageren met een bepaald stofje in de xtc, waardoor je niet meer kan plassen. Maar omdat je veel water drinkt tijdens een avondje spacen, blijft dat water dus in je en hoopt zich enorm op, totdat het je organen gaat uitschakelen en hier kan je dus blijkbaar aan sterven.
Ik ben nog opzoek naar een fatsoenlijke bron en/of meer berichten hier over, maar wilde het alvast even delen.
Nu ben ik weer zo paranoide als de tyfus om xtc te gebruiken![]()
tomz0r zei:Angramar Temenos zei:vode zei:Ik hoorde laatst van een hele zeldzame aandoening bij mensen die xtc gebruiken... Ik weet niet in hoeverre het echt waar is, ik heb het in een docu gezien, maar ik wilde het toch even hier posten![]()
Het blijkt dat er sommige mensen zijn die reageren met een bepaald stofje in de xtc, waardoor je niet meer kan plassen. Maar omdat je veel water drinkt tijdens een avondje spacen, blijft dat water dus in je en hoopt zich enorm op, totdat het je organen gaat uitschakelen en hier kan je dus blijkbaar aan sterven.
Ik ben nog opzoek naar een fatsoenlijke bron en/of meer berichten hier over, maar wilde het alvast even delen.
Nu ben ik weer zo paranoide als de tyfus om xtc te gebruiken![]()
Dat zou ik sowieso zijn als ik jou was met je geestelijke gesteldheid. De kans is wat groter dat je daar last van krijgt dan van die aandoening.
Serenity zei:Het komt waarschijnlijk doordat je gewoon te strak staat. Probeer relaxed op die plee te gaan zitten. Armen langs je lijf, ogen dicht, diep en langzaam in en uit ademen en gun jezelf de tijd. Je spieren ontspannen zich niet 1 2 3.
TrippyShit zei:Ik heb het 1x gehad en ontspannen was gewoon onmogelijk. Echt een kutgevoel. NET als het eruit zou moeten komen, komt het nietAls je er echt last van hebt, is pissen gewoon onmogelijk..
Angramar Temenos zei:P.S: Ik denk persoonlijk dat de risico die jij nam door heroïne te proberen een STUK groter is dan het risico dat ik neem met af en toe een xtcpilletje.


Miss J zei:emiel zei:leg een klein blolletje spreeksel op je had van ongeveer 1cm bij 1cm, en blijf dan rondjes vrijven over je eikel
wtf?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."