Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In plaats van geld kan je beter tijd-boetes geven. Een werkeloze met veel zwart geld zou ook een lage boete krijgen. Na het maken van een overtreding meteen even vastzetten afhankelijk van de overtreding een paar uur cel tot een paar dagen werkstraf. De prijs die we tegenwoordig betalen voor een kleine overtreding is erg hoog."
"Na gebruik heb ik er ook vaak last van, vlak voordat ik in slaap valt voel en hoor ik een storing in mijn hoofd en oren. Ik open dan snel mijn ogen en haal diep adem. Als ik gebruik is het meerdere pillen op een avond. Gelukkig niet zo veel meer omdat ik de 30 gepasseerd ben Als ik op mijn rug wakker wordt kan ik soms ook even niet bewegen dat is best eng, ook ademhalen gaat moeilijk. (hier heb ik geen last van als ik op mijn zij of buik lig). (bedankt voor het artikel over slaapverlamming) Let vooral goed op je lichaam, niet alleen extra vitamine is belangrijk maar ook beweging. Speel in op wat je voelt want op blijvende schade zit niemand te wachten denk ik."
"14 jaar, in het begin wekelijks nu enkele keren per jaar. Ik ga niet meer uit dus het kost moeite goede mdma op de kop te tikken"
"Misschien kan het ook aan de leeftijd liggen, ik ben begin 30 en plas enorm veel tijdens het gebruik. Rond mijn 20e toen ik uit ging plaste ik erg weinig. Kan het een combinatie zijn van omstandigheden en leeftijd? Als ik nu soms wat neem is dat lekker relaxed thuis met veel water en sapjes op tafel. Vroeger gebruikte ik alleen tijdens het uitgaan ik danste ook erg veel. (leuk forum trouwens)"