Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb van diverse mensen gehoord dat dit komt door spiersamentrekkingen, voornamelijk veroorzaakt door de speed. Ik heb er zelf ook last van gehad als ik meer dan 2 pillen ophad."
"Mijn lijstje, Wippen (in de speeltijd het alternatief is ook leuk...) Douchen In bad (daarna goed drinken badderen droogt je uit). Trampoline Schommelen S-E-X Knuffelen In bed met satijne dekens Massage (zowel geven als krijgen is lekker) Hond uit laten Auto rijden (verstandig om niet zelf te rijden) Fietsen Skeeleren Wandelen Zwemmen. Bij sommige dingen wel oppassen"
"lol vertel? Heb het zelf wel eens gedaan en geen problemen ondervonden (rij alleen dan veel te zacht 90 waar je 120 mag...)"
"Neem rust en neem genoeg met wat je "krijgt". Door dat gevoel achterna te gaan ga je overdoseren en dat is uiteraard niet verstandig. Mijn verhaaltje hier viewtopic.php?f=21&t=17527 kwam doordat we dat gevoel niet meer kregen... Toch wel 2 weken broerd van geweest en even genezen van het XTC gebeuren."
"Ik zou met een lagere dosering beginnen. Meestal moet ik overgeven doordat ik te veel in 1 keer heb genomen."
"Vaak als je een lege maag hebt wil je nog wel eens gal spugen, eet wat (ookal is het smerig). Soms komt het door het samentrekken van je maag, dit heb ik ook op XTC. Enkel MDMA een stuk minder vaak. En anders gewoon spugen, tanden poetsen (wat mondwater) en het is over."
"neem een lekker vet patatje met, dat wil bij mij altijd wel lukken. Even toe aan zetten."
"Beste allemaal, Na het lezen van de topic denk ik dat ik veel baad zou hebben bij het gebruik van valium en temazepam. Uiteraard zitten er nadelen van maar de nadelen die ik nu ervaar zijn een stuk erger. Ik ben eigenaar van een aantal bedrijven en heb hierdoor een erg druk bestaan. Niet om de verkeerde reden: maar ik heb ze aardig op een rijtje (soms iets te veel). Ik denk veel en snel, het grote nadeel is dat ik dit soms niet stop kan zetten en maar door blijf malen. Hierdoor heb ik nachten dat ik om 11 uur naar bed ga omdat ik er om 7 uur er uit moet en vervolgens tot 5 uur wakker lig... Welbekende burnout is ook al eens langsgekomen. Ik ben me bewust van het verslavende risico. Ik accepteer dat mijn werk zorgen etc. met zich meebrengt. Hier kan ik vaak goed mee dealen echter zitten er 3-4 dagen per maand tussen dat het te gek wordt. Ook begrijp ik dat deze medicijnen enkel op recept worden verkocht? Hoe staat een dokter hier tegenover en wat zijn zijn/haar cirteria om dit te adviseren? Indien dit niet mogelijk is, is het verstandig om dit zelfstandig te kopen en sporadisch (3-4 per maand) te gebruiken om rustig te worden en normaal te kunnen slapen?"
"Zal eens vragen of onze dealer er aan kan komen. Heeft altijd top spul."
"Hallo Allemaal, Even een paar vragen: Komt het volgende bij lsd gebruik voor? 1. Misselijk worden 2. Hoofdpijn 3. Spierpijn 4. Andere lichamelijke ongemakken. Tevens gebruik ik wel eens XTC en MDMA. Hierbij zelf altijd het gevoeld te hebben dit actief mee te maken (niet verdoofd zoals bij alcohol of wiet). Hoe is dit bij LSD? Ik heb twee opties voor tripsitters: 1 Pa 2 Vriend of beide. Wat adviseren jullie? Met beide zit het contact snor, voel me er op mijn gemak."