Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja hier ook nog even een, eigenlijk dus misplaatste, man van 32. Ik weet zeker uit eigen ervaring dat onze leeftijdscategorie ook veel mensen kent die regelmatig eens even lekker los kunne gaan. Glukkig wel, anders zou het wel doodsaai worden. Wat ik opvallend vind is dat ik veel mensen van redelijk tot goed niveau tegenkom die graag eens losgaan. Vel HBO en WO mensen."
"Ik heb vanalles gebruikt tijdens het gebruik van SSRI's, en nooit ergens last van gehad."
"Ja, in Nederland ook op recept inderdaad. Ik haal ze altijd per twintig stuks van 100 milligrammen tegelijk, dat zijn 40 gebruiksbeurten (hahaha!) en daar betaal ik 80 euro voor. En dat split ik dan weer met vrienden! Handig. En nee, ik heb daar geen recept voor nodig, is gewoon het grijze circuit, maar nog nooit een klacht gehad eigenlijk. Ik vind het goed te doen in combinatie met X in ieder geval."
"Hmm, ik had een vriend die volgens ons nog wel eens een snuifje pikte als we even de andere kant opkeken. Het neerleggen van een lijntje vergruisde altoids heeft ons vermoeden bevestigd."
"ExceptionalInsight zei: use_all zei: Hmm, ik had een vriend die volgens ons nog wel eens een snuifje pikte als we even de andere kant opkeken. Het neerleggen van een lijntje vergruisde altoids heeft ons vermoeden bevestigd. Klik om te vergroten... Altoids? Als in: ? Klik om te vergroten... Yup. The curiously strong mints (en die zijn in de neus nog net iets onplezanter)"