Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het boeit niet maar ik zit nu onder de pilletjes en ben maar .... 17 *cultuurschok* :|, sorry voor het gezeik, yoooo grtz"
"Ik wil een keertje gaan trippen maar weet er nog niet zoveel over dus wou ik een paar vraagjes stellen *zou ik voor de eerste keer meteen een hele portie nemen(men vrienden raden aan van wel) maar wou ook eens jullie meningen weten. *Wat kan ik het beste bij paddo's eten? *Wat heb ik zeker nodig bij een trip? *Welke paddo's raden jullie aan? (wou palenques proberen maar weet hier ook niet echt veel over) Grtzzzz"
"maar mexicaantjes zijn dat de palenques?"
"thnx, ben een kerel van 17 jaar 1.80m en rond de 80 kilo dus kan denk ik wel een hele portie verdragen... Wel veel verschillende soorten precies maar zal een keertje achter de mexicaantjes kijken, wat doen mexicaantjes precies als ik hele portie neem dan ... Ik trip normaal gezien met 1 vriend die het al gedaan heeft en een sitter, chill bij men vriend thuis.. muziek, filmpje halen(weet niet of dit nodig is), ps2 staat klaar(weet ook niet of dit nodig is), mjah we zullen wel zien .. Men eerste keer dus miss zijn deze spullen allemaal overbodig maar je weet nooit Grtzzzz"
"columbiaanse hoe noemen ze met naam en wat voor effect? ben wel nieuwsgierig pfff... nog tot grote vakantie wachte"
"Opblijven Dit is zeker niet aan te raden maar dat was voor mij 114 uur... Vanaf 90 uur ben ik paranoide geworden en dacht ik dat iedereen me wel iets wou doen of mij wou gaan verklikken ik zat bijv. op de trein(met een maat die clean was) en ik dacht dus dat de mensen die achter ons zaten over mij bezig waren en een plan aan het bedenken voor mij met een mes te steken(dit kan wel leuk lijken maar ik had dus zelf niet door dat ik zo paranoide werd, dus ik heel de tijd tegen men vriend zeggen van ik wil hier weg, ik wil hier weg, die wil mij steken... Ik had gewoon doodsangst.. nu bleken die mensen achter ons gewoon een gezinnetje met 2 nogal jonge kinderen te zijn die van een dagje zee terug naar huis gingen :|)... en helemaal op het einde zat ik op men kamer.. en waren mijn hallucinaties + paranoide zo groot dat ik men lief zag kussen met men vriend op bed en van die stuff... ik om 4 uur snachts naar men liefde gebeld van wat zit je nou te doen en helemaal tegenuit gevlogen.. en toen had ik pas door dat alles gewoon fake was en dat de speedgevoelens me gewoon helemaal overmeesterd hadden... ik schaamde me ongelofelijk hard... ben toen METEEN gaan slapen want hallu's bleven maar komen Ik neem nog wel maar ik blijf nooit maar nooit meer zo lang op... Dat kan niemand aan..(of is toch echt niet gezond voor je...) Nochtans is het wel een apparte ervaring en dat het zo'n mindfucker(was nog nooit paranoide geweest dus..) is wist ik daarvoor zelf niet. Nu weet ik dat ook weer.."
"Bedankt, heb je raad gevolgt en het werkt goed, voel me stukken beter Thnx, weet je misschien ook als je speed neemt en je wil echt slapen wat je dan moet doen om het effect weg te krijgen?"
"Hej mensen ben nieuw met deze site maar heb gezien dat er enkele handige tips en info op staat, ik zit ook met een vraagje / probleem dus misschien kunnen jullie mij helpen. Ik heb al vanalles geprobeerd maar blijf toch een beetje bij speed hangen de laatste tijd omdat het zo'n goed gevoel geeft en alles is leuker, alles gaat sneller, nuja jullie snappen het wel, ik gebruik zowat om de 4 weekends en dan blijf ik gewoon 1 weekend wakker dus ik denk dat ik het wel kan controleren al zie ik natuurlijk wel uit naar dat weekend , het probleem is ik heb net een weekje vakantie gehad en ik ''mocht'' speed gebruiken (heb het tijdens de week gebruikt van dinsdag tot vrijdagochtend 5.00U fzo) ipv vrijdag t.e.m maandag ... Ik viel dus te vrijdag in slaap rond 5 uur en ben opgestaan rond 11u ik heb altijd men afkick als ik geslapen heb.. is dat bij jullie ook zo? normaal ben ik dan altijd prikkelig en ''in niks zin hebben'', maar nu voel ik me echt slecht heb het gevoel dat ik niks vertrouw en ben heel achterdochtig tegenover mijn vrienden ik was blij dat het gisteravond was dat ik terug kon slapen maar nu heb ik nog steeds dat gevoel, en dat is echt kut... is het normaal dat je ook 2 dagen afkick hebt? Heb een beetje raad nodig dus.. als jullie dit weten.. en wat kan ik misschien ook doen tegen een afkick.. Grtzzz"
"Ok, bedankt voor de hulp!, als iemand toch nog iets weet is het altijd welkom GrtzZ"
"Ok, bedankt iedereen, bij mij helpte de vitamines geweldig goed, een lekker fruitsapje vol vitamine c (appelsien, limoen, citroen) allemaal vers, deed me goed, en daarna een appeltje gegeten. Nu heb ik idd eens gekeken in de smartshop en je hebt dus wel degelijk anti-afkick pilletjes die je vitamine- gehaltes bijvullen, ik weet niet of ze werken maar dat ga ik ook nog wel eens teste Grtzz"