Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums35-plussers

35-plussers

297 antwoorden
68 weergaven
18-5-2026
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Katatonia zei:
Klopt. Tenminste hier hebben ze 't ook niet meer.

Nu is er een naamloze, kleurloze opvolger uit een blanco zakje. Hetzelfde effect. Ik verdenk het ervan mephedrone te zijn. Maar dat scheen Neo-Dove ook te zijn.

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden....(behalve te lekker, uiteraard.)
Klik om te vergroten...

Uit de smartshop? Hoe heet dat dan?
D
DiogenesLid
01-01-2024, 00:00
#2
37 hier
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Diogenes zei:
37 hier
Klik om te vergroten...

Je allereerste bericht en dan zo kort, maar... wel weer terug on topic.

Vrouwen van 35+ zijn heerlijk, tenminste de mijne zeker.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Smartshoptroep met actieve bestanddelen:

Neo-Dove: Mephedrone
APK: Methylone
Explosion: Methylone
N-Eye-zzZ: 4-Fluoramfetamine (4-FA of 4-FMP)
Zoo7: BZP/TFMPP
Trance: BZP/TFMPP

Effe voor de duidelijkheid. :wink: In het RC gedeelte zijn er genoeg topics over te vinden.
J
JustMeAgainLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoihoi,

Nieuw hier, werkt deze topic nog :)
Ikke ( :rock: 3:sunglasses: en me ventje zouden wel graag een naar NL
op een leeftijd aangepaste verzameling, een keertje gaan stappen.
Vannacht lekker nachtje thuis gehad :):)
Suggestie's zijn welkom in mijn pb :)
D
DrPepperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben 34 en maakte 7 februari 2004 ( Luna X-Qlusive ) voor 't eerst kennis met HD *XTC* (kersjes :hearteyes: ) is me zeer goed bevallen!! Maar idd gebruik en kinders ver van elkaar gescheiden houden!! Ook ik ben blij dat ik t pas op latere leeftijd ben gaan proberen, wellicht was ik anders 't spoor volledig bijster geraakt :wink:
....er ging een wereld voor me open :)
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
DrPepper zei:
....er ging een wereld voor me open :)
Klik om te vergroten...


Welkom in de "open" wereld. :hearteyes:
d
dagonwebLid
01-01-2024, 00:00
#8
44, met name ecstacy. Therapeutisch eigenlijk. De laatste jaren niet, ik ken niemand in 'het cirquit" en kan er niet meer aan komen.
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
dagonweb zei:
44, met name ecstacy. Therapeutisch eigenlijk. De laatste jaren niet, ik ken niemand in 'het cirquit" en kan er niet meer aan komen.
Klik om te vergroten...

Zoek en gij zult vinden :wave:
G
Guus FrisLid
01-01-2024, 00:00
#10
angie123 zei:
dagonweb zei:
ik ken niemand in 'het cirquit" en kan er niet meer aan komen.
Klik om te vergroten...
Zoek en gij zult vinden :wave:
Klik om te vergroten...

Ik ben ook een 35plusser en zit ook niet in het circuit....
Moet heel veel moeite doen om eraan te komen - heb wel een bestellinkje uitstaan bij een collega maar wacht er al een paar weken op....Gaaaaaaap
Het zoeken is niet zo lastig, maar vinden he....
R
RatynoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat leuk om dit tegen te komen.
Ben zelf sinds ruim een jaar weer in het circuit aanwezig door weer naar feessies toe te gaan.
Ben echt 12 jaar niet heen geweest en dus ook niets gebruikt maar vind het weer super :)
Ben nog wel geen 35-plusser maar wordt dinsdag 32, maar vind het wel leuk om andere dames te lezen op dit forum

Groetjes Rach
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#12
Diogenes zei:
Tufnut zei:
Ok, zo. De dagen gaan op een gegeven moment idd wel tellen. Gelukkig komt ook wijsheid met de jaren.
Maar dat ongezondere is toch ook bij andere drugs zo? Niet alleen bij speed?
Klik om te vergroten...


ja, maar had het hier over speed, omdat mdma en speed de enige drugs zijn die ik nog de moeite vind heel mn hele leven zo af en toe eens te blijven gebruiken.
Klik om te vergroten...

MDMA is toch mijn ding en ik sluit nooit uit wat er nog op het padje komt maar ik hou alle regels en veiligheid wel in acht.
Voor mij moet het een toegevoegde waarde hebben :)
Speed heb ik wel eens geprobeerd maar vind het persoonlijk niet zo veel aan
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Diogenes zei:
uiteraard... in pillen zit ook mdma.. maar kristal slaat veel sneller in ..
Klik om te vergroten...

Ik betwijfel dat. Een pil valt zo uit elkaar en dan ben je op hetzelfde punt.

Diogenes zei:
je weerstand vermindert... ken de wetenschappelijke theorie niet van halfwaarden enz..... maar als je regelmatig duursport doet met een hartslagmeter merk je dat je het bij het ouder worden minder snel gaat verwerken.. Risico op hartaanval stijgt sowiezo altijd naarmate je ouder wordt..
Klik om te vergroten...

De ouderdom komt met gebreken he?!
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#14
langeman zei:
Ik betwijfel dat. Een pil valt zo uit elkaar en dan ben je op hetzelfde punt.
Klik om te vergroten...

Dat denk ik ook. Het verschil is alleen maar psycholgisch.
D
DiogenesLid
01-01-2024, 00:00
#15
kristallen los ik altijd op in water en drink dat dan op. Komt waarschijnlijk daardoor.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#16
Daar zou enig verschil in kunnen zitten doordat het dan al via de mondslijmvliezen wordt opgenomen, maar gezien de smaak verwacht ik niet dat je het eerst een minuutje in je mond houd dus is ook dat verschil verwaarloosbaar.
Maar waar hebben we het over. Of het nu binnen een half uur of binnen 45 minuten werkt.... als het maar werkt!!
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#17
nou mijn vader is al 48 en hij gaat af en toe met mij mee stappen, is best gezellig hoor, een discotheekje op zoeken, met oude vrienden van mijn vader ( die zelf ook alelemaal gebruiken ) ik vindt het zelf niet eens zo raar hoor.. kijk ma is bij carnaval hoeveel oude lulle allemaal staan te danse hahah vn ht bier kijkt mn ook niet raar vn op
c
curiouscoupleLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re:

Saivy zei:
Eigenlijk vind ik dat wel maar raar klinken, als ik zo verder begin te denken aan vrouwen in mijn omgeving van boven de 35 jaar.. bah.. ik moet er niet aan denken dat ik die mensen zou tegenkomen op een feestje helemaal uit de bol gaan op xtc.. maar ik ken jou niet natuurlijk. :)
Klik om te vergroten...

Hangt van de feestjes af Saivy........................... :wink:
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#19
sexfeesten of wa? :P
M
Michael 37Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben 37 jaar man en sinds 1 jaar in aanraking gekomen met Xtc, nou heb er spijt van dat ik het niet eerder heb gedaan man man wat geweldig! Gebruik af en toe het eens samen met 2 andere vrienden bij bepaalde gelegen heden (muziek) als we op stap zijn!

Afgelopen weekend alleen ben ik volgens mij out gegaan en kan me er bijna geen reet van herinneren helaas! Maar volgens mij heb ik me prima vermaakt haha! En dat van anderhalve pil het zijn ruit vormige blauwe met een breuklijn in het midden!

2 dagen later begin ik meestal een koortslip te krijgen en zoals nu zit ik met hoge koorts achter de computer na het gebruik van afgelopen weekend! Tenminste ik denk dat er een verband is!
Iemand die hier wat meer over weet kan helaas niks vinden op het internet!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."