Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshallucineren van MDMA :S

hallucineren van MDMA :S

90 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#1
@ hierboven.. XTC = MDMA!
t
tonderslagLid
01-01-2024, 00:00
#2
Harderstyles zei:
@ hierboven.. XTC = MDMA!
Klik om te vergroten...


hmm ja ma ik denk dat hij kristallen bedoelt.

Ik heb trouwens wel nare hallucinaties gehad en een vriend van mij ziet meestal dode mensen en zo heel freaky, hij houdt er niet van hij zuipt zig liever het ziekenhuis in hehe.
Binnenkort qlimax gaat ie trouwes wel slikken, eens kijken wat dit teweeg brengt haha.

Ik zelf begin een beetje af te stappen van de groene canadezen, ik heb deze meerdere keren gehad en er zit zoveel verschil in de pillen. eerst had ik er een keer 2 op en spacede ik m best lekker maar zaterdag had ik er 3.5 op en ik hallucineerde niet en had best zwakke hoogte punten.

Ik moet wel zeggen dat ik wat speed had gebruikt van te voren, ( 2 kleine lijntjes voor de oppepper zeg maar)

space ze !!
a
akinatorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij mijn tweede keer xtc de meest bizarre hallucinaties gezien, niet normaal. Begin van de avond 170 mg mdma kristallen afgewogen (0,1 mg) en later nog een paar likjes genomen. Weet helaas nooit hoeveel een likje nou is, maar aan het eind van de avond was het grammetje op met 2 personen. In de club zag ik het plafond bewegen en dacht dat er iemand op het plafond liep. Later zag ik hier een voet doorheen zakken en deze bleef bewegen, toen ik mijn hand erdoorheen haalde verdween de voet weer. Heel bizar, ook de wormen in gezichten heb ik gezien en hangende tafels. Begrijp nooit waarom iedereen dit ziet...
Laatste keer lag ik in bed na te spacen en zag ik spikkeltjes overal, dezelfde die je altijd ziet als het schemert/donker is. Om de 10 seconden focuste ik op alle spikkeltjes en kwamen deze op me afgezoefd. Mooiste hallucinatie ooit.
Iemand tips om het te stimuleren? Viel mij namelijk op dat de hallucinaties heel 'aardig' zijn en niet zoals met paddo's meer trippend. Het was voor mij altijd een soort van bijkomstigheid, als ik het zat was waren ze er wel maar niet meer storend. Laatste keer vlogen er peuken over de zaal en het enige wat ik kon bedenken, oh wat vreemd.
AKI
p
persoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja ik hallucineer ook heel vaak op xtc/mdma!

Elke auto die voorbijrijd lijkt een politie auto, als ie heel dichtbij is zie ik pas dat het een normale auto is.
Er staan gebouwen op de wolken.
Ik heb wel meegemaakt dat ik om de wolken heen kon kijken (HEEL RAAR).
vliegende biggetjes wat eigenlijk verkeersborden zijn.

Ik vind het altijd leuk als dit gebeurt met xtc/mdma.
J
JanineLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb eens gehad dat ik ineens een leeuw in de bosjes zag ligge en er liep ook constant een hele brede man voor me met een grote tattoo op zijn rug (was er dus niet) behoorlijk iritant want hij liep de heletijd voor mijn voeten, ik wist echter wel dat dit allemaal nep was dus vond wel grappig allemaal, t enige wat niet zo grappig was is dat ik zelf even op een andere wereld was.. ik was naar huis aan t lopen met mijn vriend en was 'blijkbaar' heel hard aan het zingen maar je kon er niets van maken. wat ik mij nog herrinerde was dat mijn vriend ineens voor mij hing en mijn naam riep, op dat moment dacht ik HUH? waar was ik zojuist? was dus gewoon echt helemaal van de wereldd! heb nu al vaak gebruikt maar dat was de enigste keer dat dat gebeurde, heb het even nagezocht en t blijkt dat er in sommige pilletjes en stofje zit dat je laat hallicuneren, ook dit is te testen dus, weet alleen even niet meer hoe het stofje heette!
r
robbin92Lid
01-01-2024, 00:00
#6
2 Week terug heb ik met 3 vrienden en een vriendin de nieuwe rode eekhoorns en gele/oranje dj's uitgeprobeerd, zelf had ik ook nog een paarse triforce. De avond begon met wat drinken, tv kijken.

En tegen half 11 besloten we onze eerste halve rode eekhoorn maar in te nemen, na zo'n 45 minuten had ik hem goed te pakken en was helemaal aan het genieten. Na 1,5 uur had ik zoiets van: oke, kom maar op. Die andere helft kan er ook wel bij, zo gezegd zo gedaan. Ik ging nu erg lekker en werd ook steeds spraakzamer, maar voor mijn gevoel nog niet helemaal top. Dus een halve paarse triforce geslikt. Die ging heerlijk, voor mijn gevoel kon ik de hele wereld aan, hij ging steeds harder en harder, oah wat een heerlijk gevoel.

En toen zag ik mijn gele/oranje dj nog liggen, mijn vrienden gingen ondertussen ook lekker, maar 1 van hun had zoiets van: ik wil nog wel een tikkeltje harder. Dus de dj werd in 2 helften verdeeld en daar gingen we. Toen deze eenmaal in sloeg begon ik brillen te zien bij mijn vrienden, petjes, draden uit het plafond komen, trillende tv beelden, foto's die aan het bewegen waren. En toch vonden we dit totaal niet eng, maar juist heel leuk.

Eenmaal buiten dachten we de wolken te kunnen verplaatsen als puzzelstukjes. Haha heb nog nooit zo gelachen. Maar voor we het wisten was het alweer half 7, tijd om naar bed te gaan. Iedereen zocht zijn/haar plek op en gek genoeg vielen we allemaal heerlijk in slaap.

Volgende dag beetje zware benen, maar verder vrij weinig last. Ik vond dit een heerlijke en geweldige ervaring, maar we laten er wel wat tijd tussen zitten, zodat ons serotonine niveau weer goed herstelt is.
D
DrPepperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat ik zoals "gezien" heb; Relingen, Sta-tafels, Brillen, swaduwvlekken in gezichten die wellicht door velen als bloedvlekken geinterpreteerd worden. Het meest fraaie was nog wel dat vrouwke dat een paar slokken drinken nam, in 1 teug zal ik haar bekertje veranderen in een flesje, bekertje, flesje.....heden ten dagen weet ik nog steeds niet waar ze uit dronk :tearsofjoy: (was de 1e MOH in Dortmund)
Nog een vaag verschijnsel; transparant neon/metallic gekleurde streepjes over alles wat in mijn gezichtsveld ligt (heb ik ook vaak op t einde van een paddo- & truffeltrip).
Mensen door elkaar halen/voor een andere bekende aanzien :tearsofjoy: en zo zijn er talloze leuke tripbeschrijvingen die ik kan opsommen :mrgreen:
G
Gstylo074Lid
01-01-2024, 00:00
#8
haha ik zag in de verte eeen auto in de sloot liggen maar toen ik dichter bij kwam was het een klein stroomkastje en bosjes hahaha wat een avond:P
K
KokosnootLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMA is echt DE shit :hearteyes: :hearteyes:
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gister was ik op een heel gaaf feestje. Daar hadden wat vrienden van me wat xtc bij zich had iets meer dan een kwartje helaas duurde het maar twee a drie uurtjes. Toen heb ik nog wat mdma gehaald en ongeveer 5 vingertopjes tussen 4 en half 9 's ochtends. Heerlijk dat love gevoel echt niet te begrijpen alleen had ik met mdma dat ik me niet hard voelde gaan al deed ik dat wel. O ja maar over dat hallucineren schimmen zie je inderdaad en het was net alsof het behang reliëf had en bewoog dus ja hallucineren op mdma kan al vond ik het niet heftig.
groetjes
p
pimthunderLid
01-01-2024, 00:00
#11
Afgelopen weekend op een feestje in duitsland pilletje gedaan, minder als normaal en de zelfde pillen als eerdere keren (zelfde batch), maar ik denk dat t kwam omdat ik zo moe was. Maar ik heb geweldig veel zitten halucineren t laatste uur. Ik was aan t einde op de tribune gaan zitten, recht voor de mainstage, en op een gegeven moment heb ik de raarste dingen gezien naast de licht- en lasershow! Van Ufo's tot rijtjes huizen, ik vond t allemaal wel heel vermakelijk om een keer mee te maken. Maar volgende keer zorg ik dat ik beter uitgerust ben, want ik ga niet naar een feestje om op deze manier te trippen!
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vorig weekend voor het eerst de bekende brillen gezien. Samen met de clownsneuzen en de snorren. Daarnaast nog oude mannen die kwijlend op de dansvloer stonden en rolstoelen. Hiervoor heb ik: dranghekken, winkelwagentjes, pixel mannetjes, symbolen (die elke keer vet hard gingen bewegen wanneer ik me er op focuste), pokémons, rare figuren en mensen die er niet zijn gezien. Misschien nog wel meer, maar dat ben ik allemaal weer vergeten... Ik hallucineer trouwens alleen maar als 2 of meer pillen op heb.
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#13
wel leuk dat iedereen een beetje het zelfde ziet, al denk ik dat ik iets te weinig had om stoelen te gaan zien of brillen etc.. haha
o
omegadotexeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit weekend ook weer heerlijk gespaced op MDMA
Of was dat t werk van die heerlijke paddestoelen... :flushed:
S
SD7Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb vaak gehallucineerd op MDMA, ik zag bijv. in een simpele bedrijgslogo alles wat op dat moment in mijn gedachte voorkwam, het was heel erg bizar en eng tegelijk, mickey mouse, garfield noem maar op.

Je kan het vergelijken met die plaatjes op internet waar je 10 dingen tegelijk ik kan zien bijv. een heks, een oud vrouwtje, een doodskop, jezus etc.
M
Marlice22Lid
01-01-2024, 00:00
#16
De eerste keer Harddrugs van mij was ook MDMA.
het was echt super vet.
ik deed het samen met een vriend van mij.
we hadden voor 2 personen in een blikje gedaan.
ff goed dat blikje draaien zodat het gemengt was en toen drinken maar niet een vol blokje hoor de helft was er al uit.
na bijna een uur voelde ik nog niks.
toen hebben we het ieder appart gedaan, hy zn eigen blikje en ik mn eigen blikje.
hy had er verstand van heb ik me laten vertellen dus hy deed voor mij nog een bommetje erin
en bij zn eigen blikje ook.

ongeveer na 10 minuten ik stap de auto uit en hy slaat in !
echt niet normaal, alles kwam in 1 keer.

ik was Super druk de heledag
heb ontzettend veel gelopen, me helemaal dood geblowd en gerookt, en ik was zo geil als een koekie! :grin: :flushed: echt niet normaal, wel een super vette ervaring. :stoned:

het heeft bij mij zeker 6 tot 8 uur gewerkt.
toen ik thuis kwam ben ik gelijk door naar boven gegaan naar mn bed okal was ik helemaal niet moe.
ik keek nog ff tv maar ik snapte er helemaal niks van!

ik had de hele nacht niet geslapen, het leek wel alsof ik de hele nacht gewoon lach te zweven,
en met de mensen waarmee was wezen chillen die dag,
hebben de hele nacht naast me op me bed gezeten. :P

ik was zwaaaaaar aan het spacen!
ik bleef maar praten in me slaap/gezweefshit haha/

hele vette ervaring! :rock:

ik wil dit graag nog een keer beleven!.


Ajuuuuuuuuuuuu :wave: :grin:
M
Marlice22Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Re:

JGV zei:
Supervlieg zei:
Haren op t plafond, stapels kleren die transformeren tot oude vrouwtjes uit t oostblok, je klasgenoten die ineens allemaal in je kamer staan.

Been there done that :mrgreen:
Klik om te vergroten...

hahahahhahaha ! Jaaaah, indd ik heb ook wel eens gehad dat ik in mijn bed lag en als ik mijn ogen dichtdeed dat ik allemaal vrienden hoorde praten alsof ze aan het chille waren op mijn kamer.

Bij In Qontrol liep ik om zogenaamde glazen huisjes heen.

Ik denk dat dat mede mogelijk gemaakt word door het dragen van een (zonne)bril ! :wink:

x
Klik om te vergroten...


haha echt vet jaa.
heb ik ook een keer gehad dat ik eigenlijk gewoon nog aan het chillen was terwijl ik allang lekker in mn bed lag.

de hele dacht door! :beer:
_
_SG_Lid
01-01-2024, 00:00
#18
laatst op syndicate had ik ook een beetje gehallucineerd op 2,5 rooie eekhoorntjes. ik nam een halfje om de 2 uur in ofzo daarom zal ik denk niet zo hard gehallucineerd hebben.
ik liep effe alleen met L ergens heen en hij liep voor me maar opeens zag ik heb ni meer ik d8 fk ik ben hem kwijt, ik kijk om me heen en zag hem niet, ik keek weer voor me en toen liep die daar weer wad erg verwarrend mar erg leuk als ik hem weer zag meteen fkng blij en knuffelen omdat ik um had gevonden. dat heb ik zeker zoon 5x gehad die nacht.

midden in de zaal met L en de rest, zegt L ineens staan die mensen nou aan een staantafel?
ik kijk en zie overduidelijk iemand hangent staan tegen een staantafel, ik knipper een keer en was weer weg,, erg grappig.

de ergste was egt vaag, ik stond beetje rechts van de zaal en nog iets verder rechts was het minder druk en ik zag in me ooghoeken iets raars dus ik keek en zag 3 groote picknick tafels waar allemaal mensen aan zaten ik dacht WTF :confused: hoezo staan er picknick tafels in de zaal toen vreef ik ff in me ogen en toen was het weg.

heb ook 3 mensen in rolstoel gezien ook in het publiek weet nog steeds ni of het echt was of een hallucinatie :P

vond het allemaal fkng vet syndicate was fkng hard!! en ik hoop volgende keer weer flink te hallucineren! :xtc: <3
u
ukkieLid
01-01-2024, 00:00
#19
haha heel herkenbaar vooral met die brillen..
Ik zag ook een keer ( ik heb een beeldje van papegaaien aan de muur) dat de papegaaien praten ik lachte me rot.. diezelfde nacht lag er ook een pakje kauwgom op tafel en de lantaarnpaal scheen naar binnen op het pakje ik was er zwaar van overtuigd dat het een telefoon was iedereen moest lachen.. en ik had een toen nog leeg aquaruim ik zat er vet lang naar te staren ( voor mijn gevoel) en t leek alsof de hele zee erin zwom zeepaardjes, mooie visse.. was wel vet. en vaker leek t alsof de gezichte van me vriende veranderde net asof ze zich niet goed voelde dat was ni chill zat ik de hele tijd te vragen gaat t wel gaat t goed??
oftewel die avond had ik teveel ghad.. dat gaan we niet meer doen maar wel grappige ervaring :grin:
f
flipper123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
overlaatst was ik onderweg naar huis en zag ik in sommige bomen of andere voorwerpen mensen, maar meer cartoon mensen. toen ik in mijn bed lag en probeerde te slapen kreeg ik trips over de beleefde avond en kon ik de echte wereld van mijn trip niet meer onderschijden, ik was ook aan het praten in mijn slaap omdat ik niet volledig sliep maar gewoon zwaar aan het trippen was.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."