Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heineken festival bier uit plastic bekers gadverdamme"
"4 blauwe bomen op Thrillogy en ja, wat wiet natuurlijk"
"1. Erdinger Weissbier 2. Jupiler 3. Alfa"
"Helemaal niks, nada, noppes"
"Geef mij maar iets harders"
"Als ik voor het uitgaan geblowd heb dan smaakt mij de alcohol minder goed. Echter op het midden van de avond als ik al aardig zat begin te worden vind ik blowen wel zwaar relaxed. En blowen vlak voor ik ga slapen is natuurlijk altijd prettig"
"Smoking Black, ooit mee begonnen, gewent geraakt, nooit andere gekocht"
"Lijkt me ook dat er niet veel mensen op rock feestjes xtc gebruiken. Dat is juist zo leuk aan de hardstyle feesten waar ik naartoe ga. Die sfeer en de behulpzaamheid van de wildvreemde mensen doordat iedereen een pilletje naar binnen keilt. Goed dat je naar huis bent gegaan want ik vind ook dat de omgeving waar je inzit heel erg de "trip" bepaalt Leuk report b.t.w. (goeie pillen voor de eerste keer)"
"koester de eerste keer het zal moeilijk zijn om deze te overtreffen"
"Elke keer als ik een tripreport over xtc lees krijg ik er zo'n zin in Alles is zo herkenbaar altijd. Wat een heerlijke drug is het toch :P"