Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb de combi een aantal keren gedaan ... maar ... ik denk niet dat die representatief waren ... want de bedoeling was om behoorlijk los te gaan en dus het was minder om de nuance van genot en gevoel ... maar meer om grof wap te gaan!"
"Wow, ... ik ben niet echt bekend met MDMA maar wel vanuit XTC. Dus wat indirecter vermoed ik. Bij een keer flink los te gaan was de huid van mij en mijn vrouw gevlekt als mini panter vlekken. Deze ware dus klein en ze bewogen allemaal. Ik vond het met name mooi. De 1e keer schrok ik ... maar ik was het me bewust dat het niet echt was. Gelukkig ... anders zou ik waarschijnlijk freaken. Ik ben een gematigde gebruiker ... daarmee bedoel ik dat ik niet heel vaak helemaal los ga. Waarschijnlijk is dat 3x per jaar. Maar als ik dit krijg weet ik dat ik behoorlijk ver ben gegaan en is het voor mij een graad meter wanneer ik eigenlijk wel genoeg heb gehad en stop met meer nemen. Overigens vind ik het wel leuk als ik zo ver ben ... maar ... pfff omdat het met XTC is is de dag erna wel heel zwaar. Ik zou het graag met MDMA proberen ... zonder de XTC ... maar met name om dus minder brak te zijn. Maar jah, ... MDMA vinden ??? Ik mis de ingangen want ik ben geen party beest maar een thuisgebruiker."
"Hihi ... "Lekker hè lekker .... lekker hèh ... heerlijk". Fantastisch wap zijn toch?"