Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een half jaar geleden voor het eerst coke gebruikt en daarna maar 2x. Nu heb ik voor koninginnedag en nacht natuurlijk, wat coke gehaald. Eigenlijk om te nemen na XTC op dag. Nu heb ik 3 dagen geleden een klein beetje geprobeerd van de nieuwe zakjes. Voor het eerst zonder alcohol of andere drugs en merk nu voor het eerst de enorme craving. Sindsdien elke dag een puntje of 2 genomen. Heb het niet onder werk of studietijd gebruikt, dit uit principe en zelfbescherming. Doe ik bij alle drugs behalve alcohol. Heb het laten testen en kwam uit op 88%, zat wel maar 0.820 in het envelopje. Heb dit wel liever dan rotzooi en dan een gram. Dealer had me dit ook verteld. Heeft iedereen zon last van die craving of moet ik er gelijk mee stoppen? Merk dat ik een grote angst heb om hier verslaafd aan te raken. Iemand tips of regels om toch gecontroleerd coke te gebruiken? Wat zijn jullie regels? Heb al een aantal vrienden een hoop zien verpesten door drugsmisbruik. Ben trouwens net lid maar lees al een tijdje mee, maar kon een tijd lang helaas niet registreren."
"Ik snap niet waarom iedereen zo ingewikkeld doet om via dichtheid de hoeveelheid ghb te bepalen. De dichtheid zegt niks over mogelijke andere stoffen die erin zitten. Dus tenzij je het zelf gemaakt hebt (en weet wat erin zit) kan je hier dus niks over zeggen. Je kan het alleen in koken en dit wegen. Dan weet je nog steeds niet of het overgebleven poeder pure ghb is. Ook de gebruikte ingredienten zeggen niet altijd iets over het eindproduct, stoffen kunnen ook niet volledig reageren."
"Afgelopen week voor het eerst echt 2CB geprobeerd. Maandje geleden geprobeerd te snuiven maar dat was geen succes en voelde me alleen een beetje vaag. De tijden ben ik zo goed als vergeten helaas, maar hopelijk blijft het verhaal al met al een beetje duidelijk. Rond een uur of 21 samen met mn trippartner een pilletje genomen (witte vlinders ofzo, heel klein en waren volgens pill report 30 mg dacht ik). Na ongeveer 3 kwartier sloeg deze in en werden we overvallen door hallucinaties die ik gewend was van paddo's. Wat echter ontbrak waren de mindfucks van paddo's. Ook de euforie van MDMA was licht aanwezig maar totaal niet overheersend. We voelden ons vooral gewoon chill. Na een uurtje of 1,5 wegtrippen in de woonkamer besloten we op bed te gaan liggen met wat lachgas. We hadden een chille setting met een lekker triplampje aan en wat muziek op de achtergrond. Bij elk ballonnetje belandden we in een soort spaceshuttle en waren we helemaal van de kaart. Met mn ogen dicht zag ik waanzinnige patronen overal en dit lapte weer over in andere patronen en gaten waar ik een soort van doorheen kon vliegen. Hierna begon de trip steeds dieper te gaan. Waar je normaal bij lachgas een minuutje max weg tript, ging het hier over in diepe trips van 10 minuten compleet van de kaart. Om dit effect nog iets te versterken namen we nog een lijntje methoxetamine, wat ik sowieso een fijn spulletje vind. Daarnaast nog een half pilletje erbij. Trips veranderden niet wezenlijk hierdoor maar leken vooral nog langer en dieper te worden. Het fijne was vooral dat beide stofjes voor mij geen gevoel van angst creëerden. Lag eigenlijk gewoon de hele tijd te chillen met de muziek en met af en toe een ballonnetje verdween ik helemaal in mn eigen wereld. Het bizarste wat er op een goed moment gebeurden was een soort uittreding. Hierbij zag ik mezelf in liggen in een soort gouden sacrofaag met allemaal licht eromheen. Hoe dit in me op kwam weet ik zelf ook niet. Daarna begon de trip een beetje uit te werken en hebben we nog 2 of 3 afleveringen van Earth gekeken. Altijd vet als je tript. Daarna nog een jointje gerookt maar na 2 trekken bedacht ik mezelf en heb ik deze maar weggelegd. Al met al een hele vette trip gehad, of de combinatie voor herhaling vatbaar is weet ik niet, was met die trips van lachgas wel een heftige ervaring. Nadat ik weer in bed ging liggen ongeveer een half uur tv gekeken en toen ben ik lekker in slaap gevallen. Gedurende trip goede visuals gehad van zo ongeveer alles wat ik thuis heb staan. Voelde me ook chill, behalve even een klein momentje van angst voor de methoxetamine. Had eigenlijk nog nooit wat gelezen over de combi en werd een beetje bang dat het misschien een hele domme combi was. Voor een festivalletje is 2cb zeker geschikt maar dan misschien wel wat erbij voor meer energie. Binnenkort wil ik 2cb ook wel is in de lagere dosis kijken hoe het effect is! Als het goed is vandaag MDAI binnen, ben daar ook wel benieuwd naar!"
"Bij mijn tweede keer xtc de meest bizarre hallucinaties gezien, niet normaal. Begin van de avond 170 mg mdma kristallen afgewogen (0,1 mg) en later nog een paar likjes genomen. Weet helaas nooit hoeveel een likje nou is, maar aan het eind van de avond was het grammetje op met 2 personen. In de club zag ik het plafond bewegen en dacht dat er iemand op het plafond liep. Later zag ik hier een voet doorheen zakken en deze bleef bewegen, toen ik mijn hand erdoorheen haalde verdween de voet weer. Heel bizar, ook de wormen in gezichten heb ik gezien en hangende tafels. Begrijp nooit waarom iedereen dit ziet... Laatste keer lag ik in bed na te spacen en zag ik spikkeltjes overal, dezelfde die je altijd ziet als het schemert/donker is. Om de 10 seconden focuste ik op alle spikkeltjes en kwamen deze op me afgezoefd. Mooiste hallucinatie ooit. Iemand tips om het te stimuleren? Viel mij namelijk op dat de hallucinaties heel 'aardig' zijn en niet zoals met paddo's meer trippend. Het was voor mij altijd een soort van bijkomstigheid, als ik het zat was waren ze er wel maar niet meer storend. Laatste keer vlogen er peuken over de zaal en het enige wat ik kon bedenken, oh wat vreemd. AKI"
"Afgelopen week voor het eerst echt 2CB geprobeerd. Maandje geleden geprobeerd te snuiven maar dat was geen succes en voelde me alleen een beetje vaag. De tijden ben ik zo goed als vergeten helaas, maar hopelijk blijft het verhaal al met al een beetje duidelijk. Rond een uur of 21 samen met mn trippartner een pilletje genomen (witte vlinders ofzo, heel klein en waren volgens pill report 30 mg dacht ik). Na ongeveer 3 kwartier sloeg deze in en werden we overvallen door hallucinaties die ik gewend was van paddo's. Wat echter ontbrak waren de mindfucks van paddo's. Ook de euforie van MDMA was licht aanwezig maar totaal niet overheersend. We voelden ons vooral gewoon chill. Na een uurtje of 1,5 wegtrippen in de woonkamer besloten we op bed te gaan liggen met wat lachgas. We hadden een chille setting met een lekker triplampje aan en wat muziek op de achtergrond. Bij elk ballonnetje belandden we in een soort spaceshuttle en waren we helemaal van de kaart. Met mn ogen dicht zag ik waanzinnige patronen overal en dit lapte weer over in andere patronen en gaten waar ik een soort van doorheen kon vliegen. Hierna begon de trip steeds dieper te gaan. Waar je normaal bij lachgas een minuutje max weg tript, ging het hier over in diepe trips van 10 minuten compleet van de kaart. Om dit effect nog iets te versterken namen we nog een lijntje methoxetamine, wat ik sowieso een fijn spulletje vind. Daarnaast nog een half pilletje erbij. Trips veranderden niet wezenlijk hierdoor maar leken vooral nog langer en dieper te worden. Het fijne was vooral dat beide stofjes voor mij geen gevoel van angst creëerden. Lag eigenlijk gewoon de hele tijd te chillen met de muziek en met af en toe een ballonnetje verdween ik helemaal in mn eigen wereld. Het bizarste wat er op een goed moment gebeurden was een soort uittreding. Hierbij zag ik mezelf in liggen in een soort gouden sacrofaag met allemaal licht eromheen. Hoe dit in me op kwam weet ik zelf ook niet. Daarna begon de trip een beetje uit te werken en hebben we nog 2 of 3 afleveringen van Earth gekeken. Altijd vet als je tript. Daarna nog een jointje gerookt maar na 2 trekken bedacht ik mezelf en heb ik deze maar weggelegd. Al met al een hele vette trip gehad, of de combinatie voor herhaling vatbaar is weet ik niet, was met die trips van lachgas wel een heftige ervaring. Nadat ik weer in bed ging liggen ongeveer een half uur tv gekeken en toen ben ik lekker in slaap gevallen. Gedurende trip goede visuals gehad van zo ongeveer alles wat ik thuis heb staan. Voelde me ook chill, behalve even een klein momentje van angst voor de methoxetamine. Had eigenlijk nog nooit wat gelezen over de combi en werd een beetje bang dat het misschien een hele domme combi was. Voor een festivalletje is 2cb zeker geschikt maar dan misschien wel wat erbij voor meer energie. Binnenkort wil ik 2cb ook wel is in de lagere dosis kijken hoe het effect is! Als het goed is vandaag MDAI binnen, ben daar ook wel benieuwd naar! AKi"