Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
284 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lauu zei:
tomz0r zei:
Lauu zei:
heb nu roze sterren....zijn geweldig :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Die heb ik hier nu ook liggen. Ga ze alleen pas over 3 maanden gebruiken.
Getest op 121 mg, nice dus lijkt mij :hearteyes:

Kan verder nier oordelen, heb nog nooit pillen gebruikt, alleen MDMA poeder :P
Klik om te vergroten...

duurt 40min tot ze opkomen maar ze slaan lekker in...ligt eraan wat je gewent bent maar ik had er 3 op...voor beginners is 1 zat :beer:
Klik om te vergroten...

Klinkt goed :P
Ben benieuwd :)
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#2
nouuuuuuuuuuuu worden de blauwe dolfijnen,zijn echte knallers :grin:

blauwe zijn altijd goed :hearteyes:

blauwe tulpen
blauwe peacjes
blauwe mitsus

etc,..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
blauwe agentjes
blauwtjes lopen
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
ze zijn te krijgen..maarja veel imitatie...ook in A'dam veel imitatie
j
junkie XSLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lauu zei:
ze zijn te krijgen..maarja veel imitatie...ook in A'dam veel imitatie
Klik om te vergroten...

klopt!
M
Mr. LSDLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ze hebben allemal wel hun charme. De een is sterk dat je enorm strak staat, de ander is sweety vanwege t enorme love gevoel, de andere om dat ik me er lekker op kan bewegen. Natuurlijk hebben als het goed is alle pillen dit wel maar de een wat meer dan de ander. Vind ik.
Klik om te vergroten...

Daar sluit ik me bij aan :)
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#7
mijn favo is wel van lang geleden: flinstones, bruine sammies, sterretjes, gabbertonnetjes

helaas deze kwaliteit komt niet al te vaak meer voor

greetings
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#8
hier in de buurt eigenlijk alleen maar blauwe driehoekjes.. mitshu's dus.
:) vind het niet erg :wink:
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#9
paraobi zei:
hier in de buurt eigenlijk alleen maar blauwe driehoekjes.. mitshu's dus.
:) vind het niet erg :wink:
Klik om te vergroten...

Dat zou ik idd niet erg vind hardste shit van X die ik tot nu toe heb gehad !!
m
mightymoesLid
01-01-2024, 00:00
#10
beste: licht groene stiertjes

slechtste: dolfijnen (blauw, groen, wit)
J
JohnsonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Groene Duifjes, 138mg gram las ik.
Was tevens de eerste pil die ik in één keer pakte en ik ging zo heerlijk! Alleen 6 voorzichtige pinkjes mdma kristallen in een uur tijd hebben dat overtroffen! Geweldig :hearteyes:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#12
Solidius zei:
Dagobert Duckies met MDA en PCP erin. Ik zou er serieus 50 euro per stuk voor over hebben om die nog een keer te kunnen ervaren, zo goed waren ze.
Klik om te vergroten...

DIE moet ik hebben
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
witte molens...mda & 2-CB waren ook gezellig
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#14
beste pillen ooit gehad :

groene jodensterren

witte stiertjes (buffalo's)

wit grijs armani pro's

witte hartjes
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#15
Er is veel te weinig MDA in omloop.
Je hoort er nauweijks nog van..
Lijkt me echt een leuk iets.

Oeps
s
sinfonyLid
01-01-2024, 00:00
#16


iemand ervaring met deze misschien?
het zijn rode smileys (ovale ogen) en blauwe met een recycle tekentje erop

de achterkanten zijn identiek gedrukt: een lijntje eromheen met een punt in het midden
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#17
enige manier om precies te weten wat je neemt is TESTEN!
s
sinfonyLid
01-01-2024, 00:00
#18
exsmoker zei:
enige manier om precies te weten wat je neemt is TESTEN!
Klik om te vergroten...

jip, heb je gelijk in
maar ze zijn voor zaterdag dus daar is geen tijd meer voor

moet ik wel als kanttekening erbij zetten dat mijn dealer geen rotzooi verkoopt, en dat ik daar van uit ga
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pfoe, dat waren denk ik toch wel roze hartjes... 1x gehad, daarna nooit meer kunnen krijgen, Jezus, wat was ik van de kaart.... haha

X
C
ChibbyLid
01-01-2024, 00:00
#20
dubbel hartje :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."