Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"2CI+LSD is me goed bevallen in een danssituatie Methylone en Lachgas waren ook leuke toevoegingen (bij deze combinatie, niet bij 2CI los)"
"caffeine"
"alcohol"
"Ik heb geen verschillen gemerkt..."
"Huh? Die campagne ken ik helemaal niet. We hadden wel iets van hasj en wiet, wat weet je wel, wat weet je niet, maar die campagne was volgens mij best ok..."
"Oom Klaas zei: Dan had je mazzel. Ze probeerden mij tot ergens in de 3de klas te overladen met zulke boekjes, maar ik kon alles weerleggen en vertellen waar het nu echt op stond. Maar die boekjes zijn hilarisch, "paddo's zijn zeer verslavend" oeh wat een genot. Klik om te vergroten... WTF? Dat is gewoon liegen Wie heeft die boekjes gemaakt? Ze worden niet meer nog steeds gebruikt toch?"
"Heftigst: Salvia Best: Truffels, met LSA op een tweede plek denk ik"
"Ik ben hetero, en vind dat iedereen lekker moet doen en laten waar ie zich prettig bij voelt"