Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik denk datik binnekort de groene granaten maar eens ga proberen +-200mg mdma ik maak wel n fototje alsik ze heb"
"Beste ervaringen tot nu toe blijft toch de original'69 dat vindik helemaal geweldig maarja ieder zijn/haar ding"
"blauwe mitsu's dubbel gedrukt blijft toch mijn beste, teletubbies en harleydavidsons waren ook goed maar de blauwe blijven de hardste"
"eve n vraagje.. Ik ben nu 17 heb al wat soorten drugs en tripmiddelen gehad, ik las over LSD op deze site en 't trok me wel heel erg aan heeft iemand wat tips of ik t wel of niet moet doen :P alvast bedankt"
"pepp , coke , xtc , nicotine , alcohol.."
"Ben op 't moment aant minderen met mijn gesnuif, dus dat betekend meer jointjes roken"
"jaa dat klopt wel ik had het ook anders verwacht maar 't was hoedanook een leuke trip"
"wat is de advies leeftijd voor keth? dat zou ik graag weten voor ik 't ga gebruike:P"
"jaa k dacht ik vraag t maar effe want bij LSD staat wel advies leeftijd 20 of 21 dacht ik hier stond dat niet , maar met LSD kanik eigenlijk ook niet wachten"
"knolselderij zei: ik word er ook super rustig van behalve dat ik wat meer praat. heb zin om te zitten voor de rest niks meer, het zelfde probleem wat ik tegenwoordig heb met xtc Klik om te vergroten... ik heb t zelfde gevoel bij coke, maar dan geen zin om te zitten maar gwoon ergens tegenaanstaan ,lekker gevoel in men bene en ik rook na coke altijd veel sigaretten? kent nog iemand dat?"