Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Blauwe coco chanel, 128 mg mdma. hele avond waus geweest, niet heel grote doppen en bijna geen last van kaken. zondag/maandag en dinsdag katerloos. alleen dinsdag beetje moe gevoeld."
"84 procent is het puurst.. ik zou het iig niet geloven"
"denk niet dat je veel voelt van een halve neem gewoon een hele, lekkere inslag"
"Is dit een leuke combi , zo ja wat eerst de speed of xtc? of merk je weinig van de xtc door de speed?. kan namelijk weinig vinden over deze combi , iemand ervaringen ? en welke dosering?"
"maar heb je dan wel een lekker mdma gevoel ? niet dat de speed het overheerst. ik wordt ook hangerig van xtc terwijl ik eigenlijk los wil gaan maar dat lukt niet echt omdat ik er gewoon heel chill van wordt en opga in de muziek"
"hou toch op met die discussie over in hoeveel % van die pilen speed zit. graag ontopic"
"Is het verstandig om x te nemen als je beetje verkouden bent, heb er namelijk last van droge keel, snotneus, spier pijn. iemand ervaringen"
"iemand ? ben van plan morgen te doen dus"
"hallo, k gebruik ong 1x in de maand xtc, maar ik merk dat als ik een van 80mg neem dat ik die dan een uurtje lekker voel en daarna is het wel weg. van een va 130mg ben k 2,5 uur lekker gevoelt.. weet iemand waarom het bij mij zo snel is uitgewerkt ? of de volgende keer maar 2 nemen ?"
"is er iemand bekend met de blauwe coco chanel 's bevatten ca 130 mg mdma en 4 mg ketamine. http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=14913 ?"