#1
knolselderij zei:die oranje q-dance zal wel redelijk werken maar fokking duur zijn omdat iedereen hem toch wel koopt
qwa prijs/kwalliteid verhouding prima, had ze voor onder de 4 euro pst.
knolselderij zei:die oranje q-dance zal wel redelijk werken maar fokking duur zijn omdat iedereen hem toch wel koopt
kid cudi zei:De rode duiven zijn al een tijdje terug voorbij gevlogen.. die worden nu niet meer gemaakt. Maar die zitten zo rond de 100-130mg uit m'n hoofd. Vond ze zelf erg lekker die duifjes.
Witte duifjes zijn toch veel cooler :Pmephuser zei:kid cudi zei:De rode duiven zijn al een tijdje terug voorbij gevlogen.. die worden nu niet meer gemaakt. Maar die zitten zo rond de 100-130mg uit m'n hoofd. Vond ze zelf erg lekker die duifjes.
Lkkr hoor! Rode duifjes! Balen dat ze gevlogen zijn..
flexxo zei:Hier genoeg blauwe boomen![]()
afgelopen weekend nog 1 getikt wat een top pillen!
Het was een grapje :PFresh zei:Mwuh vind ik niet. Logo kan beter, maar de pil opzich is toch wel één van de betere op het moment qua druk hoor. Erg netjes gedaan.
De bruine blijken stukke harder te zijn.Astrix_7 zei:Dan toch (dit jaar) de blauwe boom. Alhoewel ik begreep dat er ook bruine zijn? Leuk voor de heb.
De bruine blijken stukke harder te zijn.
Namelijk 200+ mg hoeveelheden.
)Bedoelde gewoon meer mdma erin :PAstrix_7 zei:De bruine blijken stukke harder te zijn.
Namelijk 200+ mg hoeveelheden.
@Olijfboompje
"Harder": maakt toch ook dat deze bruine boom wat later op gang komt? Lijkt mij op zich wel een goede eigenschap als de mg's 200+ zijn (als in getest)
Bedoelde gewoon meer mdma erin :P
Als ik een zo'n kreng slik, vlieg ik als de moederneukert.
Fresh zei:k00k zei:Andyy zei:vrijdag rooie Qdancejes gehad, waren ook wel lekker![]()
Rooie of oranje?![]()
Zal wel oranje geweest zijn! Maar het is waar, kleur zit er een beetje tussen in > rood / oranjeHet is niet echt rood maar ook weer niet écht oranje
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."