Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
293 weergaven
18-5-2026
w
wazigLid
01-01-2024, 00:00
#1
knolselderij zei:
die oranje q-dance zal wel redelijk werken maar fokking duur zijn omdat iedereen hem toch wel koopt
Klik om te vergroten...

qwa prijs/kwalliteid verhouding prima, had ze voor onder de 4 euro pst.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor mijn gevoel de aller aller eerste, een beige kletser met een pitbull logo
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Q tjes zijn echt de shit! vanavond gaan ze mee naar Reng deng deng.
Ik krijg ze voor €3,50, mooie prijs voor toppillen.
m
mehmehmehLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aha, dan is 3 euro wel een redelijke prijs ervoor dan, ofniet?


edit: Heb overigens ook witte rolexen en een groene ronde pil met recycle teken gehad, waren allebij bagger helaas ;(
m
mehmehmehLid
01-01-2024, 00:00
#5
1: Roze/Rood achtige mitsubishi's Waren echt knallers, eerst een halve, voelde hem niet en knalde een uur later een hele erbij. 10minuten na die hele was ik klaar. ontzettende goeie trip.

2: Blauw hartje Oneindige energie hiervan, was geweldig. kon door blijven gaan.

3: Witte dolfijn Wat een rot pil was dit, na 4 voelde ik nog niks, en besloot maar eens te stoppen.

4: Roze diamantje, was overigens de eerst keer en was een geweldige ervaring, uitgaan met je shirt uit haha :grin:


(Ps; weet dat het niet op prijs word gesteld, maar weet iemand hier iets over rode duifjes en/of rode duiveltjes?)


Overigens ben ik nog geen oranje Q's tegengekomen. vrienden van me op Moh wel.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Witte duifjes, ~ 185mg
prijs: 3,50 :)

Op deze pilletjes vermaak ik mij altijd top. 1x 3 kwart, daarna bij doseren met een halfje en afsluiten met een kwartje.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze diamantje. rond de 90 mg maar heerlijk pilletje.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#8
Paars sterretje, rond de 90 mg. Niet te sterk, maar is wel lekker. Tenminste ook niet zo'n hoge tolerantie opbouwen door die dingen :)
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#9
kid cudi zei:
De rode duiven zijn al een tijdje terug voorbij gevlogen.. die worden nu niet meer gemaakt. Maar die zitten zo rond de 100-130mg uit m'n hoofd. Vond ze zelf erg lekker die duifjes.
Klik om te vergroten...

Lkkr hoor! Rode duifjes! Balen dat ze gevlogen zijn..
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#10
Witte ken ik niet... Maar die vind je dus beter..

Het maakt me ook niet uit eigenlijk.. Ik slik niet meer :)
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
mephuser zei:
kid cudi zei:
De rode duiven zijn al een tijdje terug voorbij gevlogen.. die worden nu niet meer gemaakt. Maar die zitten zo rond de 100-130mg uit m'n hoofd. Vond ze zelf erg lekker die duifjes.
Klik om te vergroten...

Lkkr hoor! Rode duifjes! Balen dat ze gevlogen zijn..
Klik om te vergroten...
Witte duifjes zijn toch veel cooler :P
f
flexxoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hier genoeg blauwe boomen :)
afgelopen weekend nog 1 getikt wat een top pillen!
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
flexxo zei:
Hier genoeg blauwe boomen :)
afgelopen weekend nog 1 getikt wat een top pillen!
Klik om te vergroten...

Beetje doorzichtig..niet? netzoals je andere enige post :)
A
Astrix_7Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dan toch (dit jaar) de blauwe boom. Alhoewel ik begreep dat er ook bruine zijn? Leuk voor de heb.
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fresh zei:
Mwuh vind ik niet. Logo kan beter, maar de pil opzich is toch wel één van de betere op het moment qua druk hoor. Erg netjes gedaan.
Klik om te vergroten...
Het was een grapje :P
Astrix_7 zei:
Dan toch (dit jaar) de blauwe boom. Alhoewel ik begreep dat er ook bruine zijn? Leuk voor de heb.
Klik om te vergroten...
De bruine blijken stukke harder te zijn.
Namelijk 200+ mg hoeveelheden.
A
Astrix_7Lid
01-01-2024, 00:00
#16
De bruine blijken stukke harder te zijn.
Namelijk 200+ mg hoeveelheden.
Klik om te vergroten...

@Olijfboompje

"Harder": maakt toch ook dat deze bruine boom wat later op gang komt? Lijkt mij op zich wel een goede eigenschap als de mg's 200+ zijn (als in getest :smoke: )
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn sterkste waren witte of roze duifjes. Volgens mij zit er niet zoveel verschil in.
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Astrix_7 zei:
De bruine blijken stukke harder te zijn.
Namelijk 200+ mg hoeveelheden.
Klik om te vergroten...

@Olijfboompje

"Harder": maakt toch ook dat deze bruine boom wat later op gang komt? Lijkt mij op zich wel een goede eigenschap als de mg's 200+ zijn (als in getest :smoke: )
Klik om te vergroten...
Bedoelde gewoon meer mdma erin :P
Als ik een zo'n kreng slik, vlieg ik als de moederneukert.
A
Astrix_7Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Bedoelde gewoon meer mdma erin :P
Als ik een zo'n kreng slik, vlieg ik als de moederneukert.
Klik om te vergroten...

Wahaha :grin: ... inderdaad :sunglasses: .
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fresh zei:
k00k zei:
Andyy zei:
vrijdag rooie Qdancejes gehad, waren ook wel lekker :grin:
Klik om te vergroten...

Rooie of oranje? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Zal wel oranje geweest zijn! Maar het is waar, kleur zit er een beetje tussen in > rood / oranje :) Het is niet echt rood maar ook weer niet écht oranje
Klik om te vergroten...

jup rood/oranje achtig.

ze deden het wel leuk haha aangezien ik de laatse 5 a 6 keer dat ik gesnoept er niet zoveel van voelde, deze voelde ik opzich wel lekker!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5758596061...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."