Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat klinkt als de coke wat ik ook heb op dit moment. Testwaardes van verschillende mensen waren ook zo tussen de 78% en de 86% en ikzelf had als testwaarde 82%. Toch raar dat het uit 1 en dezelfde brok komt en dat de waardes toch nog zo schommelen. Is dat normaal? Ik betaal zelf 60eu per gram. Maar diegene waar ik het van heb haalt het ook weer ergens en ik weet dat hij 45eu per gram betaald. Dus ben wel jaloers op zijn contactje, maar ben allang blij dat ik zo puur kan krijgen."
"alcoholist zei: als je dat contactje zou hebben,dan hoef je echt niet met 45eu aan te komen hoor :P Klik om te vergroten... Haha, je dacht toch niet dat ik maar 1 gram ga halen bij zulk spul?"
"Cokeverkopers en cokegebruikers schijnen het niet gewend te zijn, maar om te weten of coke puur is ga je niet uitkoken of zelf aan de slag. Daar heb je het testcenter voor. Zonde van je 0,1gr? Tsja, je bent nieuwsgierig of niet. Puur in snuifbare vorm is coke 89%. 89% is dan ook 9 strepen. Ik ga in ieder geval regelmatig naar het testcenter (bijna wekelijks, als mijn werk het me toe laat). Tot nu toe was de laagste waarde van mijn huidige adresje 82% en de hoogste waarde 88%. In brokken aangeleverd. En deze is zeer zeker goed snuifbaar! Maar om dan te zeggen dat alles wat richting puur gaat snuifbaar is, wil ik niet zeggen. Ik had ruim 6 maanden geleden coke in kristalvorm waar een testwaarde van 77% uit kwam en verder niets. Deze was allerminst te snuiven en bezorgde vrijwel voor iedereen een bloedneus. Maar voor nu: kleine lijntjes en ga er erg lekker op."
"Ben blij dat ik geheel af ben van de speed wat vermengt is met caf. Het rare is dat ik nu 72% speed heb met 1% mabij (schijnt een verzamelnaam te zijn voor restproducten van het uitwassen/productie van speed) en dat daar dus geen caf in zit, maar door mijn patroon van koffie op werk + caf door de speed werd ik van deze pure speed nog steeds erg moe en gaperig. Ben nu 3 weken onderweg met wel koffie op werk, maar met speed zonder caf en nu pas begint die speed gevoel echt te komen. Misschien zit het wel tussen de oren, maar blijkbaar heeft caf een heel groot effect en verneukt het 't echte speed gevoel. Maar sowieso merkte ik wel vanaf dag 1 dat ik allerlei effecten had van de "pure" speed dat ik heb wat speed hoort te hebben en dan met name die droge bek wat je er bij hebt. En dan kan je drinken wat je wilt, meteen is je bek meteen weer mega droog . caf = kut!"
"Ik loop helaas nog niet mega lang mee in de pillenwereld (2 jaartjes, dus precies toen de crisis begon). Het was 2 jaar behoorlijk matig als ik het vergelijk met wat ik nu zoal meemaak. Heb in deze tijd een groene canadeesje (getest op 139mg) op wat vooral goed is om lekker een avondje te stampen. En meer voor het euforische gevoel heb ik laatst een groene davidster op (getest op 135mg). Wat me opviel is dat die groene davidsterren echt een hele andere werking had op me. Toen die insloeg had ik echt meteen een big smile die er de hele avond niet af wilde gaan. En ik had een enorme lulkick. Een vriendin van mij gebruikt al 10 jaar en zegt dat de pillen vroeger anders waren qua gevoel. Ze slikte destijds elke week en er was volgens haar amper tolerantie opbouw (wel een beetje). Ze hoorde vroeger nooit iets over mdma. Maar ja, ik kan alleen uitgaan op wat ik nu meemaak, en omdat nu de beste pillen zijn van de afgelopen 2 jaar kan ik persoonlijk mijn sterkste pil ooit alleen daarop baseren. Dan twijfel ik tussen de blauwe yy en een oranje maantje. Zo... en nu snel naar mijn werk, want het is al laat :P."
"janman zei: Arjan1234 En die oranje maantjes. In welke categorie horen die volgens jou thuis? In de keihard knallen hoek of meer de empatische (love)? Klik om te vergroten... Ik twijfel een beetje... Ik ging er in eerste instantie super hard van, dat wel. Maar werd er super vaag van. Ik neig toch te zeggen dat de pil meer empatisch is. Had het thuis s'nachts gebruikt en ging 3 uur na inname slapen en liet de honden op bed liggen. Kreeg rare gedachtes (dat 1 van de 2 honden mij die pil gegunt had en dat ik zonder haar die pil nooit had gehad en dat ik me zo lekker voel). Steeds had ik het gevoel dat ik die hond veel aandacht moest geven en veel moest aaien. Dus tsja."
"Damn, dit is echt een goed idee . Heb alleen al in geen jaren een fatsoenlijk LSD zegel in handen gehad. Elke keer weet ik niet wat erin zit en als ik het weet betekende dat 3 of 4 zegels tegelijk nemen, omdat er zo weinig in zat. Maar zodra ik wat fatsoenlijks heb, weet ik wat me te doen staat met al die mooie suggesties hier :P."
"Mijn record zit op 6 nachten, maar is alweer van de "goede" (of slechte) oude tijd dat ik dat haalde. Heb vorige week 4 nachten overleeft, maar daarna viel ik echt om. Hallucinaties inderdaad. En ik werd verschrikkelijk dom. Ik verlies altijd van alles op zulke momenten, zoals sleutels en telefoons, enz. Wil voorlopig niet mer zo lang wakker blijven. 2 nachten is nog wel lekker, om dan als een blok in slaap te vallen. Die 4 nachten had ik overigens niet gehaald met de huidige kwaliteit van pep. Wat een bagger zie ik steeds voorbij komen. bestaat pep nog wel zondr toevoegingen en aanlengingen? Ik heb die 4 nachten gehaald met 1 flesje vloeibare speed. Een vriend van mij had er enkele weten te regelen en ik mocht er 1 overnemen. Volgens hem zijn die dingen bijna niet te krijgen. Hij zoekt die dingen altijd want iedereen zeurt erom, haha. Dus er zit niets anders op dan te wachten."
"Drientje zei: En waar mag die speed dan wel mee vermengd zijn wil het vloeibaar zijn? Gewoon opgelost in een of ander suf drankje en er dan 2x zoveel voor vragen. Klik om te vergroten... Ik heb geen idee. Maar toen ik het voor het eerst tot me nam voelde het aan alsof ik weer voor het eerst gebruikte. Stel het is wel opgelost in een suf drankje en ze vragen er 2x meer voor, dan maar 2x zoveel betalen. Het effect is toch het belangrijkste vind ik, al is het placebo. Dat zeg ik ook altijd van gewoon speed: betaal liever 500 euro voor een ons zuivere speed dan 100 euro voor een ons speed wat aangelengd is met alcohol en/of versneden met pep. Maar de zuivere speed blijft bij mij in ieder geval uit, dus dan graai ik naar dat vloeibare spul."
"Ik heb ook een aantal keer een black-out gehad van mdma/xtc. Eigenlijk heb ik dat alleen als ik een bepaalde hoeveelheid te snel neem en niet al te veel gegeten heb. Had een hele tijd terug snoeppies waar 90mg in zou zitten. Maar van 1 voelde ik niet zo heel erg veel. En normaal doe ik dan 1 en dan na een uur weer 1... of 1,5 op het begin... maar ik dacht even: goh, ik ga meteen 2 droppen. Was vrij direct helemaal out. Dingen gedaan waar ik geen weet van heb. Gelukkig niet beschamend :P. Maar wel een rare ervaring. Mijn gedachte weet nog dat ik ze nam en een paar minuten daarna, vervolgens werd ik verward wakker met de gedachte: wtf! ik zat toch nog op de bank? En ik kan me niets herinneren van het stappen. Later hoorde ik dat de spreiding extreem groot was (echt iets van 60 tot 130mg). Stel ik had 2 zware snoeppies, dan zou ik rond de 260mg binnen hebben gehad in 1 keer. Dan snap ik wel dat het niet goed ging. Hoe zag je MDMA eruit? Als het poederig of klein korreltjes achtig eruit zag, heb je ook nog kans op mephedrone (miauw miauw). Al proef je het verschil wel. MDMA is echt veel meer bitter qua smaak."