Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dipje komt meestal 2 a 3 dagen daarna. Ben dan wat levenloos en wil niet met veel mensen praten. Maar voor de rest gaat het allemaal wel goed met me. Ben niet misselijk ofzo."
"weyoun22 zei: Ik heb toen ik 18/19 was ook een tijdlang wekelijks (veel) xtc gebruikt. We zaten meestal met 4 vrienden bij iemand thuis en namen met zijn allen een paar pillen. Na een paar weken haalden we standaard 50 pillen ieder weekend voor ons vieren. We hebben dit toch zeker 3 of 4 maand wekelijks gedaan voordat we promoveerden naar pep. Achteraf gezien heb ik wel spijt van deze inleidende periode in harddrugs, nu ik weet hoe slecht het eigenlijk is. Op dat moment wisten we eigenlijk totaal niet waar we mee bezig waren. Klik om te vergroten... pep vind jij boven xtc staan? Hell no. Pep vind ik echt niks aan. Ontopic:Laat er gewoon 8w tussen zitten dan heb je het altijd leuk."
"lekker dan als je ze voor 1 euro kan halen . Kreeg er gisteren 2 voor 15 euro. Maar dat was ook echt last minute."
"heb paarse driehoeken gehad en gele armani. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Gele armani vond ik toch lekkerder gaan dan paarse driehoeken. Bij paarse driehoeken ging ik kotsen maar dat kwam ook omdat ik die middag 2 joints had gesmoked en een spacecake ophad."
"Silkroad is internationaal. In nederland heb je zowieso al een lage prijs."
"wat ik heb gemerkt bij mijzelf is dat M veel geleidelijker in slaat dan een pil."
"Tussen welke pauze zit je te denken. Tussen de 2e en 3e keer liet ik ook maar 3 weken. Tripte hem ook nog super hard."
"raveolution zei: ik had ook een keer da er een heel klein beetje schuim op me lippen zat 1 uur na een halve bruine pil die volgens de dealer boven de 200 mg zat , ben zeer spacend naar de drugsinfo tent gegaan die me naar de ehbo sturen , dat wou ik niet dus met hem even een praatje gemaakt over een ander feestje toen ging het weer goed met me. Klik om te vergroten... Bruine boompjes zeker? Word gezegt dat ze rond 200~220Mg zitten."
"hmm moet je zeggen dat als er muziek bij is dat ik dan vrij weinig aan relaties enz denk. Maar je moet het zelf weten. De kans zit erin dat je wel moet kotsen ofzo."
"Xtc= oppeppend Weed/THC = slaapwekkend. oppeppend-slaapwekkend=normaal. Als de XTC al bijna is uitgewerkt hou je dus alleen nog maar slaapwekkend over. Antwoord op je vraag."