Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"NYC zei: ervaar eerder een beetje irritant als je een smsje bv wilt lezen Klik om te vergroten... Haha ja daar heb ik ook last van. Maar heb dan niet het idee dat ik te hard ga hoor. Maar heb het dan ook alleen maar met sms-jes lezen. Het is al een opgave om mn mobiel te unlocken Ik moet dan echt rete mn best doen om dat voor elkaar te krijgen. Heb maar 1 keer gehad, in het begin van inslag dat ik een beetje wazig(slow motion) zag. peace out"
"Pak ook altijd vitamine -c tijdens en vlak na gebruik. Verder melatonine voor het slapen, is ook een goede anti-ox. Zelf gebtuik ik ook Q-10, omega-3 en heel veel fruit vooral grapefruits. snoep safe"
"Je kan het beste minimaal 6 weken pauze houden tussen je gebruik, en dus al helemaal niet twee dagen achter elkaar. Maar je gaat t toch wel doen . Je serotonine heeft namelijk tijd nodig om te herstellen. Juist je serotonine geeft je dat heerlijke euforische gevoel. Als dat uitgeput is heeft het tijd nodig om te herstellen. Maar daar kun je zoveel over lezen op dit forum . Het heeft dus eigenlijk geen zin om al na week weer te gebruiken en al helemaal niet 2 dagen achter elkaar. Hoe vaker je gebruikt des te meer dat euforische gevoel wegvloeit, soort gewenning. Het is te begrijpen dat het heel moeilijk is om rust te houden maar het blijven hard-drugs, dus niet te vaak doen, dan heb je er ook nog meer plezier van in de toekomst. greetz"
"water!!! af en toe een cola'tje, heerlijk die prik in je mond. vitamine water is ook wel ok, maar wel aan de prijs, vooral als je de halve zaal laat mee lurken. jus is trouwens niet te pruimen, ongelooflijk zure smaak!"
"Heel verstandig, jij begrijpt het!!! snoep safe"
"Hey party-people, Heb al enkele ervaringen gelezen op dit forum, vond t erg leuk om te weten hoe anderen het hebben ervaren, hierbij mijn eerste ervaring met X. Heb ongeveer 1 jaar geleden voor het eerst hard-drugs gebruikt. XTC wel te verstaan. Ik was toen 27 jaar. Ik was altijd anti-harddrugs. Tot het moment vrienden van mij gingen experimenteren met XTC. Het heeft toen zeker nog een half jaar geduurd voordat ik zelf ook voor het eerst X zou nemen. Het begon allemaal op een een koude zaterdag avond. Mijn vrienden zouden naar een Hardcore-feest gaan. Ik was totaal niet gecharmeerd van het HC-genre. Maar ik was alleen thuis en had niets te doen. Mijn vrienden hebben mij toen overgehaald om mee te gaan naar het HC- feest. Ik had er totaal geen beeld bij alleen dat er harde beuk-muziek gedraaid zou worden. En dat er zeer waarschijnlijk kale mannetjes zouden rondlopen in traningpakken. We dronken een paar drankjes bij een vriend van mij en waren gezellig aan het ouwehoeren over de avond. Had totaal geen idee wat er die avond ging gebeuren. Ik liet me helemaal verrassen. Op een gegeven moment vraagt een vriend die al ervaring had met X, of ik dat ook wilde proberen. Het was immers niet mijn muziek, en met een pilltje zou ik de muziek nog wel kunnen verdragen. Ik dacht er niet eens over na, en zei dat ik het wel wilde proberen. Rond een uur of 2300 kwamen we aan bij het feest. Het viel me al op dat de sfeer er goed in zat (misschien door de drugs) en dat het wat dat betreft wel gezellige boel was. Binnen aangkomen geen drank meer genuttigd omdat ik wist dat het geen goede combi was met X. De sfeer was goed, en vrienden van mij konden niet wachten totdat ik mijn eerste ervaring met hun zou delen. Het was immers mijn eerste keer. Rond een uur of 1 zou er een goede dj draaien. Ik had totaal geen notie wie er wat draaide en hoe goed ze wel niet waren. Ik kwam al goed in de stemming en rond 1 uur heb ik dan mn eerste pil genomen. Ik was helemaal niet zenuwachtig, had ook geen verwachtingen, en had in eerste instantie wel het idee dat het bij mij niet zoveel zou doen. Heb al die tijd wel geroepen dat iig een van mn vrienden bij me moest blijven in geval het niet goed zou gaan. Ik denk dat het een half uur duurde voordat ik het gvoel kreeg door mn hoeven heen te zakken. Mn knieen waren net elastiekjes en voelde een soort overweldigend onbeschrijfelijk gevoel alsof ik werd opgetild. Voelde me een paar seconden angstig en misselijk, maar na een paar slokken water belande ik weer met beide benen op de grond en voelde ik me de koning van het Hardcore-bal. Ik heb die avond lopen hakke als een pro. Ik heb contacten gelegd met de hele zaal. Heb hele praat-sessies gehouden. En toen kwam het, het raketje, ik heb nog nooit zo een lekker ijsje gehad als toen, denk dat ik erna nog wel 5 heb gehad. Het gevoel was heel intens(love-gevoel) de geluiden de lichten de bass die door je lijf heen dreunt was heerlijk. Niet gehalucineerd, nog nooit gehad trouwens. Weet nog wel dat we naar een andere zaal gingen en dat ik het ineens koud kreeg, en ik opeens zei dat we terug moesten naar de zaal waar we vandaan kwamen omdat die veel leuker en warmer was, geen idee waarom maar dat beleefde ik toen zo. Iedereen weer terug. Ik heb met 1 pil van 1 tot 5 een top-avond gehad. Heel raar maar vanaf dat moment ben ik heel anders tegen de HC-scene gaan aankijken, ik ben zelfs de muziek gaan waarderen. Ik ben ook nuchter of op alcohol naar HC feesten gegaan en vind het nog steeds helemaal top. Ik weet niet wat voor pil en hoeveel mg dr in zat. Achteraf gezien was dat niet zo snugger, had me wel beter willen inlezen. Maar het feit dat ik mijn vrienden vertrouw, gaf wel de doorslag om het uberhaupt te doen. Ik heb mij dr nu veel verder in verdiept. En ga nu ook veel beter voorbereid om met X. Ik vind X echt een middel dat je samen met andere moet gebruiken(saamhorigheids gevoel), en op gelegeheden waar dat ook heel normaal is. Ik raad het niemand aan die van zichzelf weet dat ie verslavings-gevoelig is. Ik weet van mezelf dat ik kern-gezond ben, anders had ik het ook nooit gedaan. Het is een erg sterke drug, waar je erg voorzichtig mee moet omgaan. Ik laat het ook altijd testen. Weet wat je in je lichaam gooit! Vertrouwen is goed maar controleren is beter! Die test-centra zijn er godzijdank, maak er ook gebruik van. Kost een paar euro, maar dan heb je ook wat. enjoy mzl"
"sunset, Na het gebruik van xtc verbruik je je serotonine voorraad(happy-gevoel). Het is toch zonde om je voorraad al op de pre-party te verbruiken.Je serotonine voorraad bouw je niet in 1 dag weer op. Mijn ervaring leert dat je serotonine voorraad na 6-8 uur wel op is. Tuurlijk kun je daarna wel bijnemen maar dat heeft geen zin, happy-gevoel zul je er niet meer van krijgen. Je kan het beste starten met halfjes. Kijken hoe je lichaam daarop reageerd. Kun je daarna altijd opbouwen. En wat betreft het aantal mg dat je per keer tot je neemt is pp verschillend. Ik vind 400 mg op een avond ook de max., maar dat is persoonlijk. Wat betreft alcohol, als je 2 drankjes neemt zal dat geen effect hebben. Maar alcohol droogt je lichaam wel uit. In combi met xtc waar jeje lever op zn sodemieter geeft is dat geen goede combi. Je kunt in mijn optiek het beste je xtc gebruik per keer tot het minimum beperken zodat je de keer daarop er net zoveel vreugd van hebt. Anders zal je tolerantie steeds hoger gaan liggen, waardoor het effect steeds meer afvlakt. greetz"
"Een ieder reageerd anders op xtc dan een ander. Heeft ook met gewicht te maken. Bij de een slaat ie sneller in en bij de ander vlakt ie snel af. Als je denkt dat het gevoel snel afvlakt, kun je de volgende keer bijtijds bijnemen(halfje). Al is het wel handig als je weet hoeveel mg er ongeveer in zit. Dit weet je pas als je ze laat testen. Dan kun je ongeveer inschatten hoeveel voor jou nodig is om zo optimaal te genieten. Het is een kwestie van uitproberen. Aan je verhaal, lijk je me een verstandig gebruiker die niet te gek doet. Ervaring zal het leren. greetz"
"Groene eekhoorntjes. (171mg mdma schoon, getest) mg doet eigenlijk niet terzake. Hij was gewoonweg heerlijk wat een euforisch gevoel kreeg ik van deze schatjes. Ging als een malle door die zaal!! Geen extreme bijwerkingen, top."
"Leuk report Jonas. Had je na 6 uurtjes nog steeds die rush(hard gaan)? Na 6 uur voel ik alleen nog maar die vaagheid, dan heeft bijpakken bij mij echt geen zin meer. Misschien is het leuk om te vertellen wat je precies voelt bij iedere keer bijnemen,(rush, love-feeling, malende kaken), en de tijden van inname, ik weet het, het is moeilijk onthouden . Ik hoop dat jeje gebruik een beetje in de hand houd, je bent nog zo jong man. ps:keep it hardcore"