Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit zijn de reports waar wij van houden! Super geschreven en ging helemaal op in je verhaal! helemaal visueel bedenken hoe dat gegaan is met de grachten, terrasjes en het park waar je geweest bent! Super trip, hoe was je come down?"
"Re: XTC werkt niet tijdens het volgen van koolhydraat-arm di Hee! Helemaal gelijk. Hier zelfde meegemaakt. Ben zelf zeer sportief en let daarbij ook nauwkeurig op mijn voedsel. Voordat ik begon met trainen toen ging ik echt hard op pillen. nadat ik begon met trainen werd dit minder. Uiteindelijk dus ook zelfde conclussie getrokken (na op een avond 3 pillen van 140mg naar binnen gewerkt te hebben en nog geen klote voelde en er wel altijd 2 maanden tussen zit). Nu zorg ik er altijd voor dat ik 2 dagen van te voren al flink begin te eten/snoepen. daarnaast op de dag zelf een flinke big mac menu naar achter werken voordat ik begin met de pil. Dan ga je echt extreem hard. Voordeel is is dat je lichaam zoieso in dieet modus staat in jou geval. Daarbij 2 dagen flink eet dus echt alles opneemt in je lichaam en daarbij ga je extreem hard spacen! Zelf dieet ik niet vanwege mijn gewicht maar vanwege mijn sport en kan gelukkig gewoon eten als ik een ptje neem. Dit moet je natuurlijk zelf beslissen hoe strak jij je aan je dieet houdt."
"mmm, als je al niet weet wat je slikt en het pas je 2e keer wordt snap ik niet echt waarom je hier de vraag stelt. Daarnaast geef je aan de vorige keer nog vanalles meer tegelijk gebruikt te hebben en daarnaast moet je ook aan je tollerantie denken van xtc. En of jij met xtc ook tegen een achtbaan kunt kunnen wij niet voor je zeggen, vooral niet omdat je niet eens weet wat je inneemt. Als ik het zo hoor zou ik zeggen gewoon doen en laat maar weten hoe het was. Mocht je wel verstandig zijn even goed inlezen en weten waar je mee bezig bent, harddrugs is iets waar je fatsoenlijk mee om moet gaan en niet denken van ag is lekker en doe het gewoon iedere keer als ik het leuk vindt."
"Goed om te lezen dat je dat gaat doen! Ik was al bang dat dit weer een post uit vele was van iemand die het net heeft leren kennen en er onverantwoord mee om gaat. Goed dus dat je ze laat testen, dan weet je wat en hoeveel je precies neemt. Verder ook goed dat je wat meer pauze er tussen laat. ik heb zelf in het verleden ook met regelmaat 2x per maand xtc gedaan, het kan wel maar het is niet gezond dus gewoon lekker relaxte tijden ertussen nemen. dan wordt je ook niet helemaal verslaafd eraan (geestelijk dan he)"
"Ik heb juist het tegenovergesteld. Voel de zenuwen helemaal opkomen en vlinders in me buik en rillingen van WOUW dit wordt weer een geweldige avond met XTC, hoop dat ik flink lekker zal spacen vanavond. Zelf 0,0 gedachten ooit gehad dat het slecht zou gaan, zelf ook nooit bad gegaan maar een maat van me wel (zijn ogen begonnen afzonderlijk te rollen en springen na alle ooghoeken, heel vies gezicht!)"
"Re: XTC werkt niet tijdens het volgen van koolhydraat-arm di Zoals al aangegeven gaat een dieet niet altijd voor het afvallen (hoopte dat ik dit eigenlijk al duidelijk had gemaakt in mijn vorige post). Maar in mijn geval juist voor een snelle spieropbouwe en langzame afbraak (in combinatie met shakes en creatine). Alsnog merk ik door mijn voeding dat ik dit in combi met mdma niet lekker gaat (minder gevoel van het spul). Daarom de dag voor het feest of wanneer je het gaat gebruiken gewoon veel eten. voor mij maakt het eigenlijk niet uit wat (gezond/ongezond) zolang het maar flink eten is zodat je lichaam alles opneemt wat je binnenkrijgt zodat je lekker hard kan spacen."
"Vindt het report niet echt goed om eerlijk te zijn leestekens, spelfouten enz. Daarnaast geef je aan dat 1 á 2 keer per maand geen kwaad kan. Volgensmij moet je je nog goed inlezen over wat XTC (of beter gezegd MDMA) met je lichaam doet voordat je dat zegt! Ook geef je niet aan om de hoeveel tijd je wat genomen hebt. Uiteindelijk alleen wat je op hebt en wat je begon te zien. 2CP zit tegenwoordig niet zomaar in een pil zoals jij aangeeft! Ik weet zo niet wat die nike's erin hebben zitten (pillreports werkt momenteel ook niet). Maar zoals aangegeven kan het gewoon MDA zijn. Wat juist logischer lijkt. Vindt dit helaas niet report waardig! Hoe is het trouwens afgelopen met die maat van je die viel met zijn scooter? wat meer informatie over hoe en wat zou fijn zijn!"
"beste pillen ooit in mijn leven waren toch echt de rode duifjes! (110mg) waren mijne eerste pilletjes (stuk of 20 gekocht). veel feesten mee gehad (begon eerste avonden met 1tje uit eindelijk toch meer geworden). Geen een pil die die pillen heeft kunnen overtreffen, ging ervan hallicuneren en ging super hard mooie tijd. Momenteel al 9 maandan zonder pillen, keertje kijken wat er in kan weer genoeg tollerantie opgebouwd (zoieso maar max 2x in de 3maanden altijd gedaan)"