Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Post hier recente GETESTE XTC pillen Witte nintendo's getest met uitslag 204mg"
"Ik heb sinds gister een paar gele ferrari's gekregen. Weet iemand hier toevallig de uitslagen al van?"
"nog steeds staan de blauwe bomen op nummer 1 maar de jumbo's en canadeze zijn ook knallers gelukkig nog genoeg van ligge"
"Hier in de buurt alleen maar sterke pillen bruine bomen, groene eekhoorns en oranje q's. Afgelopen weekend een bruine boom genome zeer hard p'tje!"
"genoeg groene jumbo's en blauwe bomen"
"Ik betaal voor de androids en supermans 2eu"
"Hier genoeg blauwe boomen afgelopen weekend nog 1 getikt wat een top pillen!"
"Mijn favorieten zijn de 1ste batch blauwe defqons. Maar momenteel oranje red bulls en nintendo's zijn ook erg goed"
"Hier in Amsterdam laatst getest bij jellinek op 72% zeer tevreden dus"
"Is meer dan genoeg te krijgen op de markt denk ik zo, Denk maar aan blauwe defqons, oranje red bulls etc..."