"styn zei:
IK HEB EEN klein vraagje ,, ben met bengee drinken of hoe jullie dat noemen ,,, begonnen sinds mijn 16 jaar elke avond zuipen tot je erbij neervalt ,,, ( maar dan bedoel ik ook elke avond ,,, tenzei uitzondering met weed ,, dan zuipte ik 5 pintjes en dan paar goei jointjes hmmm kwijlent inslaap vallen :d ,,, ben nu 18 jaar ,, 2 jaar elke avond liggen zuipen als een gek ,,, zou da heel veel gevolgen kunnen hebben voor mijn normale doen ? ( sinds ik speed gebruik heb ik zo gevoel dat ik trug alles aankan ,, begin ik leven pak intersanter te vinden en kan ik trug meer dingen doen in de dag ,, ( heb ook add ,, soort van adhd maar dan zonder hyperactiviteit ) en zonder speed heb ik geen zin in het leven en heb ik ook veel moeilijkheden met het dagelijks leven ,,,, ( bv optijd opstaan voor te werken ,,, werk niet lang volhouden na maximum een week zeggen van kust mijn kloten en trug liggen stinke in u bedje ,,, ) kan dat komen door overmatig alcohol gebruik ? ,,, 5 ( nu als ik geen weed heb ,, zuip ik elke avond ,,, ) sinds kort met gbl begonnen ,, heel veel drang naar dus aant wachten op mijn geld van mijn werk van een weekje ,,, waardoor ik trug gbl kan bestellen voor dagelijks gebruik ,,, ) ik weet niet of jullie hier iets van hebben verstaan ,, ben namelijk beetje zat
Klik om te vergroten...
Helemaal niet naar de klote ofzo.."