Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb 1x un q gehad , en toen gingen we , woowww da was egt zoooo goddelijk hahahahahah."
"meestal gaat men vriendin niet meer mee na feesten als ik onder X sta, hahahah wil ik niet hebben voor ik het weer verneuk zou ik ma zegge hahahaha"
"ik zelf word er altijd heel open van, ik spree dn ook altijd de waarheid, als je mij dn wat vraagt zeg ik daar altijd eerlijk antwoord op. Hmmm zo liepen mijn relaties dus egt af..... hahah"
"hahhaah, ja dat lijkt mij ook zoooo mooi he tekenfilm poppetjes zien , hahah ziet dat er dan ook echt gewoon uit als micky mouse enzo of hoe moet ik dat bedenken?"
"mijn eerste keer was op een groot hous party, had meteen een hele gedaan, had achteraf better een halvje kunnen doen hahaha, en een keer die stoot vn energy woow lekker gevoel toen de eerste keer en zoals hier boven al gezegt word, als de zon schijnt zonebril op doen:P haha veel plezier we horen het nog wel??"
"Wat jy zegt, hebben wij ook in de vrienden groep, is Best raar, dus ja ik herken het wel, we nemen het tegelijk in, ( niet egt zo van 1,2,3 JA maar ong,.:P hahaha ) en dn als de eerste begint op te komen, dus de eerst man begint te spacen Gaat die gene zitten, zo zien we van ja die voelt um al we, en zo steets verder, zodra de 2de hem gaat voelen begint de eerste weer op te staan en gaat die helemaal los hahahahaha tja.... en zo gaat het verder,, ik weet beetje verwarrend verhaal maar het werkt (BIJ ONS ) wel hahaha"
"Tufnut zei: Ze zijn blauw en ze hebben de vorm van een driehoek. Ze verdienen een bezoek aan het testcentrum. Klik om te vergroten... bn ik mee eens!"
"Kenobi zei: Tufnut zei: Wat je ook nog kan doen is iets zouts tot je nemen. Eten is misschien lastig, maar tijdens drugsgebruik meestal wel de moeite waard. Je gaat je beter voelen en de kater zal minder zijn. Klik om te vergroten... Pizza met ANSJOVIS!!!! Klik om te vergroten... Is zoo vies he hahaha"
"haha Oke, ik dacht dat je visuals kon zien op xtc?? zoals ik hier lees.. en daar ook tekenfilmpoppetjes zag... teminste dat maak ik bij dit topic op."
"wat hij zegt:P"