Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vreemd van die paranoide dingen! Ikzelf moet er niet aan denken bijvoorbeeld xtc te gebruiken op een verjaardag. Dan heb ik volgens mij het idee dat iedereen met constant aan kijkt. Xtc vind ik alleen vet op een feestje. Maar dat uit het raam zeiken....haha geniaal...maar rond 06.15 begint het vaak al licht te worden....krijg je dat toch mee....buren staan raar te kijken als ze steeds een straal uit dat raam zijn komen haha! Ikzelf zet vaak een fles naast mijn bed, die ik dan later de dag wel leeg giet. Ik heb er namelijk een handje van dat wanneer ik bijna in slaap vol ik plots weer het idee krijg naar de wc te gaan. Afgelopen weekend dat ik...dikke lul ermee!"
"wtf! 1.5 gram speed....als ik 1.5 speed neem van het spul dat ik nu heb ben ik gewoon 3 a 4 dagen wakker man! Dus of je overdrijft, of je hebt erg slechte speed! En dan 16 halve liters bier de man, das 8 liter bier man ! dat zijn 32 flesjes bier!!! Dat is bijna anderhalve krat de man! weet je zeker dat het geen shandy was??? En ten tweede, dat jij nog leeft? Als ik in deze mate zo gebruikt had was mijn kater zo hard en pijnlijk geweest dat ik de volgende dag gewoon de brug was af gereden!"
"Daro hoest capsules kan je nog gewoon krijgen bij aphotheek, drogisterij hoor. Alleen ik ga er niet verder op in. Je moet wel fucking desperate zijn wil je 20 a 30 daro capsules slikken...komop zeg!"
"Mijn beste pilletje is witte motorola. Deze had ik toen rond 2007. Daarna alleen nooit meer kunnen krijgen. ben nu wel een beetje uitgekeken op de pilletjes. In de tijd van nu zit er allemaal troep in!"
"F*ck No! Ik zou echt nooit willen trippen in zo een bunker. Damn zeg, lijkt me eerder een bad trip te worden. Vooral in het donker. Als het een beetje hard waait denk ik gelijk dat in op d-day zit"
"Zijn er hier nog meer mensen op het forum die a.s zaterdag flink uit hun plaat gaan??"
"Svali zei: Nee, al zou ik best eens willen zien hoe het er tegenwoordig aan toe gaat op die parties. Mijn laatste drie gabber feesten waren respectievelijk in '99, '00 en '02. Klik om te vergroten... Ik heb de vroegere feesten niet mee gemaakt maar ik hoor uit alle hoeken dat hetzelfde niveau en gezelligheid en de eenheid terug is!"
"Wildstyles- Delay Distortion !!!"
"Hihi Noize Suppressor Presenting Sonar"
"Verschilt ook veel per mens denk ik zomaar. Maar die stoornis speelt ook zeker wel een rol! En de kwaliteit ook natuurlijk"