Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het geeft ook 2,5mg zyprexa, maar ik zou eerder voor een inslaper gaan dan voor een antipsychotica. inslapers zijn bijvoorbeeld temazepam en zopiclon. lorazepam (temesta), diazepam en oxazepam zijn kalmerende tabletten, maar ook hier zit een verslavingsgevaar bij (waar niet tegenwoordig). Ik zou gaan voor de lorazepam 1mg/2,5mg (mits je geen tolerantie hebt) of oxazepam 10mg. Diazepam 10mg heeft daarnaast nog een voordeel, spierverslappend.. Het is maar wat je zoekt."
"Katatonia zei: Gerechtigheid! Klik om te vergroten... +1"
"ikhebpijn zei: oke ik weeet dus precies wat je bedoelt ik heb dus eergister 30 pilletjes gehad geen sterke maar 35 mg en toen ben ik niet gaan slapen en op school nog een stuk of 6 bijgeslikt oja mocht ik dan ook nog een meisje zijn van 48kg toen een joint gerookt en dr bij nog eens stuk of drie gehad' nou wat t sws niet is is goed voor je maag dat heb ik gister wle gevoelt en ja nu ben ik weer om 5 uur wakker VAN ME TONG de zijkant lijkt wel open en ik kan gewoon echt niks ik moest met me deken in me mond slape zodat ik t niet voelde en nu heb ik nog steed pijn nu heb ik net watjes nat gemaakt en in de diepvries gedaan en ligt nu om de zijkante van me tong nou kan ik tenminste de pijn een beetje uithouden maar ik heb t liever neit want t doet echt verschrikkelijk pijn me zijkant van em wang is trouwens ook helemaal open echt van zon sneden ma dat had ik gister al en ik denk dat me beugel dr ook ef lekker bij heeft geholpen ik ga me zo ma een water ijsje eten en hoop dat ik dr straks op school geen lakst meer van heb trouwens me keel lama zegge onder je kaken zijn 2 van zon bulten die komen volgens mij van de pijn Klik om te vergroten... zijn het niet je amandelen?"
"Alleen op de grotere feesten, ongeveer 1x per drie maanden.."
"Ik ben bezig met het maken van capsules, maar de capsules zijn nogal groot in vergelijking met de hoeveelheid kristal ik in de capsules wil hebben. Nu maakt dat in feite niets uit, capsules weer dichtdoen en afslikken. Maar kan het kwaad als ik samen met de kristal bijvoorbeeld een gecrushte vitaminepil erbij doe? Geeft het een ander resultaat ofzo? Want dan laat ik ze natuurlijk alleen bestaan uit de kristalletjes.."
"Ik weet dat er verschillende allergie testen zijn, maar dit keer gaan ze dus inderdaad bloed afnemen. Thnx voor de reacties, nu kan ik met een gerust hart die test laten doen"
"Hallo! Waarschijnlijk al een veel gestelde vraag maar kon het antwoord zo gauw niet vinden. Wanneer ik coke gebruik, voel ik de effecten pas na - ongeveer - de derde keer snuiven. Hebben meer mensen dit, is het bekend of ligt het aan mij en neem ik niet genoeg bijvoorbeeld? Vind het maar vreemd, mensen om mij heen staan meteen strak.."
"Het kan natuurlijk dat de coke slecht is, maar dan zouden de mensen om mij heen ook niet meteen wat kunnen voelen, gezien hun regelmatige gebruik. Ik gebruik zelf niet veel, ik noem het graag recreatief, pak weg één keer in de vijf weken max een halve gram (op één avond dus). Dan zal ik wel te weinig nemen, of de mensen om mij heen liegen gewoon, dat kan ook :P Toch alvast thnx voor de reacties."
"Heb nu meerdere malen zowel thuis al op een feestje gebruikt, het is niet echt met elkaar te vergelijken. Toch gebruik ik liever op een feest."
"Zijn de pillen getest? En dan bedoel ik in een testcentrum.. Wanneer dit niet het geval is, weet je ook niet wat er in je pillen zit, en kan de vervelende uitwerking ook een gevolg zijn van een andere stof dan MDMA.. Daarom erg belangrijk om altijd je stuff te laten testen, zeker met de doden die de afgelopen tijd al gevallen zijn door het gebruik van vervuilde pillen. Wanneer je de hoeveel MDMA in je pillen weet, kun je ook veel beter en preciezer doseren, wat de kans op een ongewenst resultaat aanzienlijk verkleind. Wat betreft je vraag, waar het aan kan liggen, denk ik ook de manier waarop je er in staat. Maakte je je vantevoren al druk dat het weer zo als de eerste keer zou zijn? Kun je je overgeven aan het gevoel? Zulke psychische aspecten kunnen ook hierin een rol spelen! (correct me if im wrong )"