Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstopwoordjes onder x

stopwoordjes onder x

131 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
A
AlphaTaurusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha geweldig topic!
Ik zeg altijd:
- Ja ja
- Ik ben egt megascheef
- Ik ga goooeeed
- Ik sta megestrak man

al deze komen wel meerdere keren terug. :tearsofjoy:
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik merk bij mezelf dat ik de laatste paar keren onder x redelijk vaak terugval op hetzelfde zeggen

in mijn geval is dit 'ja ja ja jajaaaaa' op een mega vage manier, zodat degene waarmee ik praat mee ook zo zit aan te kijken van waar heb jij het nou overr??

vond dit wel grappig dus wilde vragen of meer mensen zoiets hebben en wat jullie stopwoordjes zijn? :wave:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
dahmer je hebt hetzelfde als mij
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#4
de zin : ey zullen we bij pakken? komt wel vaak terug
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met oud en nieuw is ook wel leuk inderdaad, naar het vuurwerk staren in de lucht :hearteyes:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#6
taeknic zei:
Xeloc zei:
taeknic zei:
...
Klik om te vergroten...

Ga je gebruiken op machtig? Want dan zal ik eens opletten of ik zulke woordjes hoor vallen :tearsofjoy: !
Klik om te vergroten...

Dat was ik wel van plan ja :)
Ga jij ook snoepen die avond?
Klik om te vergroten...

Nee, die avond niet :). Oud en nieuw zal ik wel pilletje nemen, zit dan ook in Simplon.
Ik heb iemand mee die door gezondheid geen drugs kan nemen, dus vind het ook zo lullig om die alleen nuchter te laten staan.
T
TarskeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vraag constant aan de mensen waar ik tegen praat:
Hey, vind je het niet vervelend dat ik de hele tijd tegen je praat? als ik teveel praat moet je het zeggen he. Ben je zeker dat het ok is? Anders zwijg ik wel hoor. Dus ik praat echt niet teveel tegen je. etc etc..

Is wel irritant voor de mensen die bij me zijn. && de mensen die niet weten die ik genomen heb, zien het ook meteen, && da's ook niet zo leuk, aangezien niet de hele vriendenkring het moet weten in mijn geval.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Tarske zei:
Ik vraag constant aan de mensen waar ik tegen praat:
Hey, vind je het niet vervelend dat ik de hele tijd tegen je praat? als ik teveel praat moet je het zeggen he. Ben je zeker dat het ok is? Anders zwijg ik wel hoor. Dus ik praat echt niet teveel tegen je. etc etc..

Is wel irritant voor de mensen die bij me zijn. && de mensen die niet weten die ik genomen heb, zien het ook meteen, && da's ook niet zo leuk, aangezien niet de hele vriendenkring het moet weten in mijn geval.
Klik om te vergroten...

Whaha lol :tearsofjoy: ergens herken ik het wel een beetje :)
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tarske zei:
&& de mensen die niet weten die ik genomen heb, zien het ook meteen, && da's ook niet zo leuk, aangezien niet de hele vriendenkring het moet weten in mijn geval.
Klik om te vergroten...

herkenbaar , ons dorp is wat 'ons kent ons' idee, dus kom wel eens mensen tegen die het niet hoeven te weten :grin: gaat niet lukken weet ik, dus meestal zeg ik HOI en ben ik weg haha
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Behalve "Pffffffffff *zucht*" eigenlijk vrij weinig :grin:
F
F-ektLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gister voor de eerste keer een pilletje genomen en zei constant.
Waaw. Waw waw dude waw!

vond 't heerlijk
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#12
hahahahah! Geweldig ik herken echt zoveel dingen hier in terug zoals:

*Zullen we ff ergens roken? JA JAA JA is goed man.
*Het is kapot vet hiero! Jaaa hard man! (En deze zinnen vet vaak over en weer zeggen.)

Deze zin is ook echt te vaak gevallen: WAAR IS DE REST, WAAR IS DE REST REST?
+ Moet je wat drinken? Gaat het wel? :P
w
wazigLid
01-01-2024, 00:00
#13
kent t wel dat herhalen van een bepaald woord of een bepaalde zin :grin:

1 wie: als mensen tegen me praate en ben er niet bij met me gedachten schrik ik en roep ik wie!! maar dat is aleen alsk echt goed koek ben:P
2 heuj heuuuj heeeeeuj steeds langer tot kt beu ben:P'
3pfffffff, gwn omdat dat zo lekkr is op dat moment:P

dat was m wel denk zo:P
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#14
morgen komt er nieuwe update van mij :P :P :flushed: als ik wat nieuws heb vannacht :P
p
persoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zullen we even daar heen gaan peukie roken?
JA tuurlijk tuurlijk tuurlijk kom ik met je mee! :P
S
SoftCruiseLid
01-01-2024, 00:00
#16
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM dat zeg ik altijd , als je x op hebt en je doet dat voelt dat zowiezo fijn :grin:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#17
Paffie?
M
MieleLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pas 1 keer gebruikt, maar sta bij die vrienden echt bekend als "Mr. mja mja mja"

Op alles wat gezegd werd antwoorde ik met "mja, mja mja" alsof ik er heel diepzinnig over nadacht ofzo.
p
persoonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Morningweedzor zei:
Deze zin is ook echt te vaak gevallen: WAAR IS DE REST, WAAR IS DE REST REST?
+ Moet je wat drinken? Gaat het wel? :P
Klik om te vergroten...
Hahahahahaha Jaaaaaaaa!
A
AgeOfLoveLid
01-01-2024, 00:00
#20
1) Hoppa!
2) Lekker é

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."