Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ola, Ik drink al aantal wat jaartjes alcohol. Soms alleen een borrel en soms dat ik heel de tent onderkots. Maar nu heb ik de laatste tijd als ik wat alcohol op heb dat ik zeer snel agressief word. Zelf ben ik gewoon een rustig persoon met een goeie dosis humor. En sta eigenlijk bekend als een droogkloot. Maar nu dus afgelopen weekend ben ik 2 tenten uitgegooid omdat ik ruzie heb gehad. Zelfs als me vriendin om me heen hangt raak ik geirriteert en ga ik schreeuwen. Weet iemand toevallig een oorzaak hiervan ofzo?"
"Svali zei: Het zijn vaak onderliggende emoties die door alcohol naar boven komen. Je hebt blijkbaar je alcoholgebruik niet onder controle en je emoties dus ook niet. Alcohol zelf voegt geen nieuwe eigenschappen toe aan je karakter, al kan dat wel zo lijken omdat je, zoals je zelf zegt, normaal een rustig persoon bent. Waarom je agressief bent weet ik natuurlijk niet, maar wat veel voorkomend is bij mensen die veel drinken, is dat ze agressief worden omdat ze niet genoeg dromen. Doordat je knock-out in slaap valt kom je niet in de rem(rapid eye movement)slaap terecht waardoor dromen onmogelijk wordt. Klik om te vergroten... Mijn alcohol gebruik heb ik wel onder controle om eerlijk te zijn. Moet wel zeggen dat ik laatste tijd veel shit aan me hoofd heb.. Ruzie met beste vriendin contact verbroken blablabla."
"Ik ga kk hard man. Voel je em al? Mag ik vanavond bij jou slapen. Goeie shit man. Dat soort zinnen en dan om de 10 min ofzo xD"
"Heb het ook. Na aantal glazen voel ik me kaken zwaar aanspannen en me ogen staan ook wijd open. Maar grote pupillen niet"
"Ik had gister hetzelfde! Had zaterdag 1,5 Speakertje genomen en een hoooop bier. Had gister echt het iq van een kip. Alles was ik na 2 seconde al vergeten wat er gezegd werd enzo :P Zwaar irritant."
"Voor mij maakt het niet veel uit. Wel op een lege maag slaat ie volgens mij sneller in. Misselijk ben ik nooit geweest en dat verschild denk ik gewoon per persoon. Maar zal wel gewoon goed eten van te voren aangezien je tijdens de X niks naar binnen krijgt. Althans ik dan.. Have fun and be save"
"Dat kunnen wij niet ruiken wat erin zit :P Als je die geruchten heb gehoord zou ik ze maar gewoon laten testen voor de zekerheid."
"Ik neem altijd een halfje derbij als ie lekker begint op te komen"
"Heb vrijdag Witte Speakertjes geprobeerd. Zeker een aanrader Iets sterker dan Q'tjes. Heb een reportje geschreven"
"Have a lot of fun Maar dat gaat wel goedkomen als ik dat zo lees"