Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nooit ergens last van, in en uitdoen gaat probleemloos. Iritatie tijdens de space heb ik nooit gehad, merk niet eens dat ik ze draag :P"
"Je zit fucking hard te spacen gek Dit moeten twee maten van mij altijd horen van me, zodra ze hun zelfcontrole kwijt zijn"
"engeltje^ zei: Shiiiitttt WAT!? Pffff shiiitttt Klik om te vergroten... Hahaha, die herken ik, ik weet precies hoe je je dan voelt"
"Beste forum leden, Zoals de titel al zegt heb ik een vraagje over XTC gebruik. Ik ben niet geheel onbekend met de drug MDMA en ook de pillen variant heb ik al meer dan eens tot mij genomen. Dit pakt, afhankelijk van waar ik ben en met wie ik ben, goed en soms wat minder goed uit. Nu heb ik met mijn beste maat en nog een goede vriend van ons afgesproken dit de komende week weer eens te doen bij hem thuis. Nu zou het niet de eerste keer zijn dat wij ons zodanig niet weten te bedenken wat we moeten gaan doen, dat we weer eens de hele avond flink van het padje af zijn en een beetje onbeholpen vet hard zitten te spacen op de bank. Gamen wil hier niet altijd bij helpen en films doen het hem vaak ook niet. Mijn vraag aan jullie is dus of jullie dit herkennen en wat wij hier, liefst binnen of rondom de huiselijke omgeving aan kunnen doen? Oftewel, wat doen jullie als je XTC op hebt om actief te blijven en niet met zijn allen weg te zakken? MvG, Ed"
"Gerespecteerde mede leden, Ik heb jullie reacties doorgelezen en inmiddels hebben wij met zijn zessen een geweldig vage avond beleefd. deze bestond uit een combinatie van eigenlijk alles wat jullie hierboven noemen, zelfs een maat van mij die normaal helemaal wegzakt in zijn space was lekker aanwezig en heeft het de hele nacht gered, die liep met een petje en een zonnebril door zijn eigen huiskamer heen xD. We begonnen met CoD mw2, hebben flink wat andere games zitten spelen, zijn vervolgens brandhout gaan zoeken om een vuurkorf te maken en hebben vooral ook heel veel slap zitten ouwehoeren. Kwamen nog andere mensen langs die niets door hebben gehad van ons XTC gebruik, zij stimuleerden ook weer het actief blijven dus dat was mooi meegenomen. Tevens muziek op de achtergrond, heel veel hardcore/hardstyle en tussendoor beetje allerlei andere muziek waar we zin in hadden. We hebben zelfs nog staan hakken in de huiskamer haha. kortom een hele geslaagde avond ervaren! Hopelijk is het de volgende keer ook weer zo p.s.: vanavond voor het eerst truffels en truffelthee, denk dat ik dan dat filmpje van hierboven op zet, lijkt mij er wel goed voor!"
"Dakpan zei: Mooi zo dat je een fijne avond gehad hebt. Zelf zou gamen niet in mij opkomen en vind ik het ook niet echt chill om er mensen bij te hebben die van niks weten... Dan moet je daar alsware een beetje rekening mee houden en kun je je niet helemaal laten gaan, vind ik. Maar het zal best dat het op zo'n moment je allemaal niet meer uitmaakt en de avond hoe dan ook goed verloopt. Klik om te vergroten... Ik krijg bij juiste dosering juist een goede concentratie terwijl ik ook de rest nog actief meemaak dus wat dat betreft is gamen ideaal. En mijn maten hebben vaak hetzelfde, toen dat ging vervelen gingen we dan maar wat anders doen. Dit weekend ervaren dat uitgaan ook lekker werkt als je een pilletje op hebt. Veel biertjes en wat sos erbij.. Drugs is misschien niet goed, maar wel erg boeiend ghehe En wat die andere mensen betreft, wat zij ervan denken als ze het merken is niet erg, zij die storend zijn komen dr gewoon niet in. Dus diegenen die niet waus zijn hebben we er graag bij zeg maar. Ik snap wel wat je bedoelt, er zijn ook van die personen die gewoon weg moeten blijven als je zoiets op hebt."
"[/quote]Ik heb zelf geen hond, maar ik merk wel dat de hond van mn beste vriend t wel doorheeft als we aan de drugs zitten. Met truffels lijkt t net of we elkaar heel goed begrijpen, maar met xtc is t net of ie weet dat we iets chemisch ophebben. Hij is dan altijd heel terughoudend enzo.[/quote] Ik heb met honden en katten juist dat ze het geweldig vinden als ik mdma op heb en dan juist naar me toe komen om lekker op schoot te zitten enzo :P Vooral met katten is het altijd erg knus uitspacen hehe"
"Svali zei: SpeedyGonzalis zei: Svali zei: Bier, Port, Vodka en meer van die categorie. Klik om te vergroten... Tijdens je xtc gebruik? Klik om te vergroten... Ja hoor, heerlijk! Klik om te vergroten... Ik sluit mij hierbij aan. Drink zelf het liefst bier (en veel ervan). Wanneer dat op is ga ik vaak over op Malibu met Cola of andere mixdranken, afhankelijk van wat er in huis is"