Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"blijf maar van de mao remmers af, beetje dom plan wat kan helpen, is minder lang aan de speed zitten, en probeer fruit te eten als je er aan zit en erna. je hebt een veel te lange tijd aan de speed gezeten, darom voel je je crap."
"lsdlicious zei: dus luchtdicht zakje in de koelkast aah ng 1 vraagje moet ik hem drogen? grtzz Klik om te vergroten... nee, in de vriezer"
"bewaar het in de vriezer"
"warom graaf je 4 jaar oude topics op?"
"die heb ik nieteens bij speed gebruik"
"mensen, ik zou graag uw mening/expertise benutten om een beetje meer te snappen van speed. Ik raak nogal snel in fylosofische buien als ik aan drugs zit, en ook aan speed. Ik heb hele stukken tekst geschreven wat in mijn hoofd opkwam terwijl ik aan het goedje zat. Ik kan zelf wel redelijk beoordelen in hoeverre mijn instelling daarin anders is als nuchter, maar zou wel graag weten wat speed officieel of bij een ander doet met het zelfbeeld, en het beeld op je directe omgeving. alvast bedankt"
"hehe, volgens mij heb je gewoon xtc gehad, of loop je te trollen"
"brabant hier"
"miss party zei: ik heb geen iedee.... dat zal wel dan het was een lichtbruin beetje een cilindervormig pilletje met een vraagteken erop Klik om te vergroten... klinkt appart, voelde je jezelf ontzettend gelukkig? dan was het probly xtc namelijk"
"ik zie de relatie tussen het onderwerp van je post en de titel van de topic niet. Verder hoeven hartkloppingen niet levensgevaarlijke dingen te zijn. ik gok dat iets teveel is gepakt of iets te hoog caffaine percentage. gr"