Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Uiteraard bestaat die dip. De dagen na je gebruik heb je simpelweg tekort aan serotine in je hersenen. De ene mens zal er al gevoeliger voor zijn dan de andere of zal het sneller aanmaken. Veel mensen beseffen gewoonweg niet dat ze een dipje hebben. Bij bepaalde vrienden heb ik ze er zelf op gewezen: wat moe zijn, uitvliegen, beetje depri gedachten hebben etc... Ik verteer het dipje altijd het best door gezond te eten, tryptofaan te nemen ( placebo who knows?) en mezelf te dwingen om contact te zoeken met mensen. Het meeste last heb ik echt met concentreren op een gesprek."
"Dit lijkt me ook wel iets... Hou je ons op de hoogte als je de combo geprobeerd hebt?"
"Appeltjes, Def-Qon. Geen Sonic te zien?"
"Vraag me trouwens af wat er gebeurt als je met dergelijke tshirt aan gaat feesten"
"Neem eerst een halve of werk desnoods met kwartjes als je heel voorzicht wil gaan. Hf en laat eens weten hoe het ging"
"Pillen zijn toch ook stuk handiger en subtieler dan telkemale in het zakje te gaan dopppen vind ik persoonlijk."
"Ik ga het minst plezante antwoord geven. Alles beperken tot één dag en hard gaan. Kies niet voor een tussenoplossing van halfje op één dag. Snap dat je er alles wilt uithalen tijdens die 4 dagen maar denk dat het probleem vooral zal worden dat je op een halfje weliswaar niet slecht zal gaan maar misschien meer zal willen zeker als je goed gaat... En uiteraar door het gebruik op 1ste dag van het halfje jaag je al heel wat serotine er door. Je 2de dag zelfs met meerdere pillen zal niet dezelfde intensiteit hebben. Je kent de 3 maanden regel, die is er voor een reden Just my 2 cents."
"Je beantwoordt min of meer je eigen vraag. Je hebt in de laatste 5 maanden teveel mdma gebruikt. Je serotinegehalte wordt onvoldoene aangevuld, je neurotransmitters krijgen geen rust. Hou er eens 2-3 maanden tussen en je zal weer knallen. Zeker als je iets geeft om je hersenen en gemoedstoestand. Je bent nog jong, feestje genoeg maar soms moeilijk natuurlijk om nee te zeggen als iedereen rond je aan de E gaat... Ik vind de hoeveelheid pillen ook vrij veel maar probeer me dan ook aan 1-2 mg per kg te houden en das max 2 pillen voor mij op een héle avond en dan ga ik zelf over mijn regel..."
"rickberends zei: het probleem bij mij is dus dat mijn hele vriendengroep eraan zit, iedereen. vorig jaar werd er nooit over ''xtc'' gesproken en tegenwoordig zijn er op een zondagmiddag meer mensen met een pillenkater dan mensen met een drankkater, ik heb ook niet het gevoel alsof ik niet hard genoeg ga, mijn dealer is dan ook 1 van mijn beste vrienden, dus als ik een avondje oversla, ben ik op een zaterdagavond omringt door spacers, geloof me, het is voor mij onmogelijk om een pauze te nemen, of ik ben met me vrienden en ik knal, of ik zit thuis.. maarja, bedankt voor je reactie! Klik om te vergroten... Mja, ik snap je hoor. Maar het is ofwel een pauze of nooit meer dat unieke gevoel beleven. Ik ben niet heiliger als de paus. Ik ben in april weggeweest en ging niets gebruiken. Maar heb me dan ook laten overhalen. Daarna wel gewacht tot vorig weekeend en zalig gevoel opnieuw. Heb geen directe oplossing buiten eens in de groep te smijten? Beetje verantwoord omgaan met de pills is toch geen luxe... MSs iemand anders? Take care!"
"1) Hoppa! 2) Lekker é"