#1
Na gebruik heb ik er ook vaak last van, vlak voordat ik in slaap valt voel en hoor ik een storing in mijn hoofd en oren. Ik open dan snel mijn ogen en haal diep adem. Als ik gebruik is het meerdere pillen op een avond. Gelukkig niet zo veel meer omdat ik de 30 gepasseerd ben
Als ik op mijn rug wakker wordt kan ik soms ook even niet bewegen dat is best eng, ook ademhalen gaat moeilijk. (hier heb ik geen last van als ik op mijn zij of buik lig). (bedankt voor het artikel over slaapverlamming)
Let vooral goed op je lichaam, niet alleen extra vitamine is belangrijk maar ook beweging. Speel in op wat je voelt want op blijvende schade zit niemand te wachten denk ik.
Als ik op mijn rug wakker wordt kan ik soms ook even niet bewegen dat is best eng, ook ademhalen gaat moeilijk. (hier heb ik geen last van als ik op mijn zij of buik lig). (bedankt voor het artikel over slaapverlamming)
Let vooral goed op je lichaam, niet alleen extra vitamine is belangrijk maar ook beweging. Speel in op wat je voelt want op blijvende schade zit niemand te wachten denk ik.

