Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchokjes in hoofd...?

Schokjes in hoofd...?

58 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
0
040_EindhovenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik slik altijd vitamine c pillen + hydrotofraan ofzo iets na het gebruik van Xtc en heb eigenlijk nooit last van een kater!
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet eens iets gebruikt gister, en toen ik vannacht probeerde te slapen had ik hier ineens last van :confused: . Kan iemand uitleggen hoe dit komt?
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#3
Debris zei:
Niet eens iets gebruikt gister, en toen ik vannacht probeerde te slapen had ik hier ineens last van :confused: . Kan iemand uitleggen hoe dit komt?
Klik om te vergroten...

Op de eerste pagina van dit topic staan verschillende verklaringen :wave:
f
flappieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik lees net een stukje van iemand die regelmatix xtc gebruikt en last had van "schokjes" in het hoofd. Ik heb hier ook een paar keer last van gehad. Las ook iets over serotine tekort in het hoofd.

Kan iemand me hier iets meer uitleg over geven? Ik slik de laatste 2 weken elke dag een 5-HTP pil maar lees dat ik die ook niet langdurig mag slikken. Deze pil zorgt er toch voor dat m'n serotine levels weer worden aangevuld?

Wie kan me hier meer over vertellen?
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb net hetzelfde als jou man.
Meestal heb ik het wanneer ik in slaap val, dan word ik zo ineens opgeschrikt door een elektrische shock in men hoofd, en hoor ik precies echt de elektriciteit.
Soms heb ik dat ook overdag wanneer ik zo even wegdroom in de klas ofzo.
Zeer irritant wel en het baart me ook wel zorgen.
Natuurlijk weet ik ook hoe het komt, overdadig xtc gebruik. Net zoals bij jou waarschijnlijk.
Een raad: een tijd stoppen met x tot je serotinine terug is aangevuld.
Ik ondervind hier wel enkele problemen mee, vooral in het weekend.
Gezond eten ook (banaan!) en zelfs chocolade zorgt voor een verhoging van serotinine.
Wanneer je een tijd stopt zul je merken dat ook de schokken verdwijnen.

Greetz!
f
flappieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik dacht al dat het van de xtc kwam. Eet de laatste tijd veel chocolade en drink veel melk en heb er al een aantal weken geen last meer van gehad. Maar ik had het dus precies hetzelfde als jij! Als ik ging slapen dan had ik doezelde ik lekker weg na een minuut of 10 en kreeg dan ineens zo'n electrische schok in mijn hoofd! Gelukkig gaat het nu beter.
Misschien toch een idee om een tijd geen xtc meer te slikken.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik citeer mezelf eerst even uit een ander topic:

Solidius zei:
Ik heb ook weleens 'brain zaps' na een avondje teveel pillen slikken en / of MDMA kristallen. Wat goed helpt is een potje 5-HTP of L-Tryptofaan te kopen en voor het slapen gaan een capsule te nemen, en er een als je opstaat, dan ben je er binnen 2-3 dagen vanaf. Het onstaat namelijk door een ernstig serotonine tekort. Regelmatig een warme douche nemen helpt ook tijdelijk maar lost het probleem niet op.

Veel succes!
Klik om te vergroten...

flappie zei:
Ik slik de laatste 2 weken elke dag een 5-HTP pil maar lees dat ik die ook niet langdurig mag slikken.
Klik om te vergroten...
Nonsense, één 5-HTP capsule per dag kan geen kwaad. Ik slik het nu al meer dan een jaar.

flappie zei:
Deze pil zorgt er toch voor dat m'n serotine levels weer worden aangevuld?
Klik om te vergroten...
Ja.
J
JungleLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goed dat hier weer een topic over is.. ik heb iets gelijkaardigs.. kan het niet echt beschrijven.. een soort van trillen in mn hoofd, lijkt wel een hartslag :P heb echter alleen vorig jaar 1x xtc genomen, daarna wel een hele hoop ellende meegemaakt including depressies etc, zou het daaraan ook kunne liggen? Iemand die dit toevallig weet? :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gast, serieus das niet goed! Beter ga je naar de dokter de eerst volgende keer dat je er weer last van hebt tijdens de trip! :openmouth:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nick de Neger zei:
Gast, serieus das niet goed! Beter ga je naar de dokter de eerst volgende keer dat je er weer last van hebt tijdens de trip! :openmouth:
Klik om te vergroten...

of bel em wakker nu?
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#11
misschien beter de elektricien van dienst bellen, want hier worden serieus wat kortsluitingen geregistreerd blijkbaar;..
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#12
citrobacter zei:
misschien beter de elektricien van dienst bellen, want hier worden serieus wat kortsluitingen geregistreerd blijkbaar;..
Klik om te vergroten...
Geniaal :grin: :P

On topic: Het is een signaal van je lichaam, leer er naar luisteren of verkut de boel daarboven helemaal. Snap het toch niet hoor, ondanks dat ik zelf zo was, hoe je zoveel XTC kan slikken. Kap er gewoon tijdje mee is echt niet goed voor je kop hoor...
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb dit vroeger ook een tijdje gehad en een paar vrienden van me ook in dezelfde tijd. Ik dacht dat het toen kwam door de 2cb's die je toen nog gewoon in de smartshop kon kopen. Het is vanzelf weggegaan terwijl ik gewoon nog XTC's knalde. Maar de laatste tijd heb ik het soms ook als ik tegen het eind van mijn DMT hit zit, of als ik in een bepaalde vase van Ayahuasca zit. Ik gebruik nog maar 2x per jaar XTC dus daar kan het niet van komen. DMT doet ook geen serotonine uitputten, het doet het juist op pijl brengen. Ik denk dat het komt door dat in een soort van trance raakt en dan daar weer uit schiet, soort van meditatie ofzo. Met Ayahuasca zie ik mezelf dan iets terug uit de wereld schieten. Ik heb het niet meer als ik nuchter ben ofzo. Vroeger was het wel erger dan nu in een DMT trip. Het kan zijn dat er iets van 2cb's in jullie XTC zit, dat het daardoor komt.
o
oxidoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
die schokken baren mij ook zorgen , is echt raar..... overmatig gebruik van x kan ik alleen vaststellen..
t
thommetjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
haha volgens mij heeft elke regelmatige gebruiker (en vooral als jeh bijvoorbeeld in 2 dagen 16 pillen doorheenwerkt) last van schokjes in zun hoofd:tongueout:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Schokkende dingen hier... :wave:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bekijk het gewoon als kortsluiting die schokjes zijn overmatig gebruik = ff minderen. Ook heb ik als ik die schokjes heb een soort tintelingen.

Ik zit bv op een stoel en ineens trekt ene spier van mijn been weg.
Iemand die dit ook heeft.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wel eens een zenuw trekje gehad aan mijn ooglid. Dat ik mijn ooghoek voelde trillen maar dat had op mijn 6e al dus dat is geen effect van de drugs. Ik herken die schokken alleen van een vriend maar daar wil ik niet eens meer in de buurt komen omdat ik al high wordt als ik naar hem kijk. Die gozer gebruikt echt zooooooveel.

Iemand welk eens een black out gehad van 8 uur? Dat volgt namelijk als je de schokjes negeert en gewoon doorgaat met gebruiken, dan nemen je hersenen gewoon de controle over omdat ze het niet aankunnen...


X
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
Wel eens een zenuw trekje gehad aan mijn ooglid. Dat ik mijn ooghoek voelde trillen maar dat had op mijn 6e al dus dat is geen effect van de drugs. Ik herken die schokken alleen van een vriend maar daar wil ik niet eens meer in de buurt komen omdat ik al high wordt als ik naar hem kijk. Die gozer gebruikt echt zooooooveel.

Iemand welk eens een black out gehad van 8 uur? Dat volgt namelijk als je de schokjes negeert en gewoon doorgaat met gebruiken, dan nemen je hersenen gewoon de controle over omdat ze het niet aankunnen...


X
Klik om te vergroten...
Ik heb doorgebruikt :wink: wel 2 weken dagelijks en ik heb dit niet gehad.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik gebruik pas 3 maanden en heb al last van die schokken. Idd net voordat ik ga slapen, maar ook wel eens als ik gewoon op m'n werk ben, zit ik beetje te dromen en dan ineens zo'n pijnlijke stoot door je hoofd en je hoort een harde piep in je hoor. Dan knijp ik m'n ogen ff dicht en is het weer voorbij,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."