Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb ook nooit van zulke dingen meegemaakt op recept benzo's. Ik slaap heerlijk op lorazepam en diazepam. Alleen wil de huisarts deze niet voorschrijven. Heb op dit moment nekpijn (discopathie). En slik hiervoor tramadol. Maar slapen 's nachts zou ook erg fijn zijn."
"Ik heb al vanalles gedaan.. en meeste xtc en speed.. Ket eerst vorig jaar voor de 1ste x, was wel leuk spul! En toevallig afgelopen weekend ook weer ket op!! Maar ik vond het echt lekker spul!! mar ik had best veel andere soorten drugs op dus de preciese werkin geen idee.!! Maar deze combi was SUPER!!!"
"zooo das best een heftig verhaal zo joh.. Dat je zo bad kunt gaan dat heb ik gelukkig nog NOOIT gehad.. en hoop echt niet da da voorkomt..."
"Gebruik vaak met verschillende soorten drugs altijd speed erbij! Bij mij werkt het bij alles wel fijn! speed en xtc zijn fijn te combineren je kunt wat langer doorgaan, en geeft gewoon een heerlijk gevoel! Maar werkt bij iedereen miscchien anders! Dagen erna heb ik bijna nooit ergens last van! alleen 1 dag misschien wat moe omdat ik slecht geslapen heb!! Mar ik vind dat dat wel mee valt! Ga meestel lekker relex blowen en dan heb je een relexte na vaag dag!!"
"A.s zaterdag is er een party "decibel" Nu zit ik aan de antibiotica en vroeg me af of dat samen gaat met mdma? Heb al zo lang na dit feestje uitgekeken... dus de optie om het niet te doen gaat helaas aan me voorbij!! Tenzij het erg schadelijk is? maar denk dat het wel mee valt!"
"Ja dat had ik gelezen. Maar het is niet voor een infectie. voor een bacterie! Maar denk dak morgen vroeg die kuur 1 keer niet in neem... (ja dan kan de kuur mislukken) Maar jaa dit feestje heb ik al zo lang naar uitgekeken!!!!"
"lang leven de XTC!!!"
"Hmmm zou ik nooit doen!! Doe gewoon een puntje op de achterkant van je tong, Of doe het door je drinken ofzo!! Verder mdma Snuiven geen vervaring"
"hihi echt lachen!! Hmmm echt iets gedaan waar ik spijt van heb, eigenlijk nooit! Maar wel stomme dingen meegemaakt en gedaan!!!! gewoon lekker als een kllein kind je gedragen en bomen in klimmen enz. Vul de rest maar in..."
"Het eenigste wat ik altijd nog heb dat ik heeeel soms als het donker is buiten dat ik blauwe lichtjes of iets blauws zie! das best wel vaag ook!! :P Tsjaa geen idee hoe dat kome maar jh,, zal vast wel met drugs te maken hebben dan!!"