Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, In half 1990 (18 jaar oud) mijn eerste xtc geslikt...af en toe eens een pilletje! Begin 1992 gestopt en in 1994 weer zo nu en dan. 1995 weer gestopt en in 1997 weer af en toe. 1999 weer gestopt en pas in 2007 weer begonnen (regelmatig) Ik heb nooit ergens last van gehad..behalve dat ik de volgende dag BRAK ben, maar wie daar geen last van heeft mag mij het geheim vertellen . Ik ben in December 2007 voor het eerst eens kristallen gaan proberen....Op een Zaterdag een bommetje genomen (vloeitje met kristal erin)...en enkele dagen later kreeg ik plotseling schokjes in mijn hoofd, dat duurde tot uiterlijk woensdag/donderdag. Of ik nou in bed lag of achter het stuur zat...een vreselijk irritant iets. Het gevoel van tik in het hoofd bracht me op enge gedachtes en die schokjes waren iets van 10 tot 20 keer per dag....ik kan je vertellen dat het niet prettig was. Ik dacht dat ik een enge ziekte kreeg/of had. Maar legde het verband niet met de kristallen, ook omdat ik later na het bommetje soms wel een halfje of een hele pil nam. We zaten even in een flow van stappen...dus het was even elke week raak. Ik ben iemand die graag extra zout eet, op een dag nam ik een broodje ei met iets meer zout dan normaal, en plots kreeg ik binnen enkele min later op een zaterdagmiddag (???) die schokjes terug, terwijl ze al weer een paar dagen weg waren. YES! het is dus zout. Naar de dokter geweest en heb hem vertelt dat ik schokjes kreeg als ik te veel zout eet. Had hij nog nooit van gehoord! De kerst en oud en nieuw naderde en ik werd nu ook al niet lekker op dinsdag, s'morgens was alles ok maar in de middag werd ik kots misselijk en moest ik liggen, en als ik dan lag dan was alles ok, maar zodra ik ging staan werd ik echt weer kots misselijk. Er ging in die weken echt van alles door me heen...Ik ben nog nooit ziek geweest van XTC en omdat kristallen een puur bestandsdeel is van wat er in xtc zit, zou het raar zijn als het van de kristallen zou komen, dacht ik!...ik ben toen toch gestopt omdat ik steeds paranoide werd, na 3 weekende achter elkaar kristallen gebruikt te hebben ben ik gestopt. En jawel hoor...het was over, nergens geen last meer van! In Januari weer eens een pilletje genomen en sindsdien heb ik het nooit meer gekregen. Wat blijkt, een bekende van mij die ik ook kristallen had gegeven kreeg het zelfde, maar allebei hadden we er niet over gesproken, ik vertelde hem later wat ik had gehad van de kristallen...hij heeft na het stoppen van de kristallen ook geen last meer gehad. Het kan dus ook aan de inhoudt van het pilletjes liggen, probeer eens een ander pilletje, het kan helpen. Aan het kristal zelf heeft het volgens mij niet gelegen, want mijn vriendin heeft er die periode nooit last van gehad. Dus bij mij geen kristallen meer!!!! En ik ben nu ongeveer 10 maanden verder en we slikken geregeld een pilletje....maar nooit meer 1 schokje gekregen( conclusie: Boosdoender.....Kristallen)"