Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

Waarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

245 antwoorden
226 weergaven
18-5-2026
k
konijntje_Lid
01-01-2024, 00:00
#1
walnootje zei:
harry123 zei:
Haha nee dat klopt.

Dat moment wanneer je per ongeluk iets te veel hebt afgebeten :P. "oeh kut.. Ja 't kan er niet meer uit he? Kut... Dan maar hard gaan :P"
Klik om te vergroten...

Haha ja dat ken ik :wink: maar is gelukkig nog "nooit" fout gegaan. Hooguit een keertje over mijn nek gegaan..

OT: @Konijntje, ik weet niet in welke omgeveing jij woont?
Klik om te vergroten...

Omgeving Utrecht
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Modknip hou je aan de regels!
m
mmaredLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb net een zakkie paarse partyflocks gescoord en gaat r nu ff een testen... bij mezelf.

dat overdoseren moet je je niet druk om maken. gewoon altijd een pakkie sos bij je hebben om t ff te remmen/neutraliseren :rock:
m
mmaredLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja dat had ik ook hehehe... weinig gegeten, en hij klapte er dik in. na 2,5 vond ik het wel mooi geweest. kon overigens wel goed slapen, en na 10 uur slaap voelde ik ze nog steeds. goed spul!

en wat dat hart betreft... die tikt al zo lang en goed... met een beetje training went ie wel aan dat onregelmatige.
oh enne bij mij had mijn maag wel wat last van de combo paarse partyflokkies en champagne
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
mmared zei:
ja dat had ik ook hehehe... weinig gegeten, en hij klapte er dik in. na 2,5 vond ik het wel mooi geweest. kon overigens wel goed slapen, en na 10 uur slaap voelde ik ze nog steeds. goed spul!

en wat dat hart betreft... die tikt al zo lang en goed... met een beetje training went ie wel aan dat onregelmatige.
oh enne bij mij had mijn maag wel wat last van de combo paarse partyflokkies en champagne
Klik om te vergroten...

Oke wat.. Je neemt goden spul om even 2.5 uur wappie te zijn en ga je slapen.. Dus je verneukt je pauze voor 2.5 uurjtes :P. Echt zonde man..
m
mmaredLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik had het over 2,5 pil...
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ohhh haha, dacht ook al anders was echt zonde man!
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oranje redbul opl 200-240 mg getest.

En zo voelen ze ook :openmouth:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ga weg... Weet niet in hoeverre ik dit moet geloven.. Want oranje redbulls worden niet meer gedrukt namelijk en vorige batches waren minder mg..
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#10
harry123 zei:
Ga weg... Weet niet in hoeverre ik dit moet geloven.. Want oranje redbulls worden niet meer gedrukt namelijk en vorige batches waren minder mg..
Klik om te vergroten...

Jaa hoor, hier gaan ze ook rond, zijn echt beste pillen hoor!
Had afgelopen donderdag ongeveer halfje, en voelde hem echt wel!
En heb paar uur later nog kwartje bijgenomen
Dat terwijl mijn tolerantie nog redelijk hoog was, aangezien ik 3 weken geleden nog anderhalve heb gehad ..
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
harry123 zei:
Jaa maar 200-240? 40mg spreiding? Net nieuwe roze redbulls, alle andere batches rond de 180 getest.. i don't know. Maar goed als jullie er lekker op gaan, daar gaat het om toch :wink:
Klik om te vergroten...

Ja, ik kan het niet met zekerheid weten omdat een vriend van mij ze getest heeft. Maar ik heb afgelopen zaterdag een heerlijk feestje gehad en ik had er ook maar ééntje nodig en heb er de hele avond bijzonder lekker op gevoeld :hearteyes: , ze voelde wel sterker aan. Misschien is et het idee (placebo) of misschien liegt die maat van mij niet, maakt mij eigenlijk niet uit, wat je al zegt; als wij er lekker op gaan is het toch mooi! :wink:

Ik waarchuw alleen dat deze ook zeker onder de sterke categorie vallen :wink:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat sowieso, ook de vorige batches :wink:.

Trouwens nieuwe gespot, blauwe pistolen :wink:
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#13
hebben jullie weleens mdma gehad die zo sterk was dat je het niet meer kon handlen (zonder andere middelen te hebben gebruikt)?
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat bedoel je met niet meer kan handlen? Fysiek of psychisch?
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#15
harry123 zei:
Wat bedoel je met niet meer kan handlen? Fysiek of psychisch?
Klik om te vergroten...

voornamelijk mentaal

fysiek heb ik zelf nog nooit meegemaakt en in mijn omgeving ook niet

de situaties waar het niet helemaal lekker liep was voornamelijk als iemand teveel input kreeg en flipte
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
zjimiz zei:
harry123 zei:
Wat bedoel je met niet meer kan handlen? Fysiek of psychisch?
Klik om te vergroten...

voornamelijk mentaal

fysiek heb ik zelf nog nooit meegemaakt en in mijn omgeving ook niet

de situaties waar het niet helemaal lekker liep was voornamelijk als iemand teveel input kreeg en flipte
Klik om te vergroten...

Nee niet echt last van.. Wel dat ik af en toe niet meer weet wat voor of achter was maar verder niet dat ik het niet kan handelen en er niet meer tegen kan of zo.
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb gehoord dat er naast de oranje en gele redbulls op t moment ook roze redbulls in de omloop zijn, iemand bekend met de sterkte van deze? Mij werd verteld dat ze gemiddeld 190 mg zijn?
Iemand al eentje getest?

Ook zouden er naast de paarse partyflocks en rood/roze pf's nu ook blauwe defqons zijn, iemand die deze al gehad heeft en het mdma-gehalte weet?? zouden iig knallers zijn

Naast groene pistooltjes en oranje nu ook blauwe pistooltjes gespot, zouden ook knallers zijn iig
G
GrasdoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Realities zei:
Heb gehoord dat er naast de oranje en gele redbulls op t moment ook roze redbulls in de omloop zijn, iemand bekend met de sterkte van deze? Mij werd verteld dat ze gemiddeld 190 mg zijn?
Iemand al eentje getest?

Ook zouden er naast de paarse partyflocks en rood/roze pf's nu ook blauwe defqons zijn, iemand die deze al gehad heeft en het mdma-gehalte weet?? zouden iig knallers zijn

Naast groene pistooltjes en oranje nu ook blauwe pistooltjes gespot, zouden ook knallers zijn iig
Klik om te vergroten...

Heb de roze getest en deze zitten inderdaad in de buurt van de 190. Qua gevoel komen ze overeen met de oranje red bull

Wat betreft de blauwe defqons, deze zijn er al hele poos. Hier zit ong 200mg in! Ze knallen in ieder geval keihard!
I
IroyzLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deze site is meer een richtlijn en geeft je geen garantie dat je daadwerkelijk dezelfde pil hebt. Het kan een compleet andere druk zijn die je in je handen hebt dan de pil waar je over leest. Wil je echt uitsluitsel hebben kan je het beste naar een testcentrum gaan. Het is nou eenmaal beschikbaar in Nederland, dus waarom zou je er geen gebruik van maken?
Klik om te vergroten...

Ja dat had ik al in de gaten, zal ze wel laten testen dan ! dankjewel voor info :wave:

groetjes
w
wappiedaan32Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ff wachten nog binnenkort blauwe mitsu's, 232 mg. Als ik ze heb getest geef ik een testverslag

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."