Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kan best zijn dat jij van nature een hoge tolerantie hebt voor 2-cb. Ook wat al gezegt is andere middelen kunnen de 2-cb drukken in het effect. Als ik over mezelf Spreek. Ik heb ook een hoge tolerantie voor 2-cb. Mijn eerste keer merkte ik erg weinig van 25mg snuiven, terwijl anderen erg goed gingen op 15 mg oraal. Volgende keer snoof ik 30mg, weer zonder echt effect. Uiteindelijk belande ik bij 50 mg nassaal. Hierbij zag ik kleuren, figuurtjes en kreeg ik een best zware body load. Dezelfde avobd ging de rest hard bij het snuiven van 20mg van dezelfde batch. Dus ja.....tolerantie zonder het ooit gebruikt te hebben bestaat echt."
"ZERO- zei: Wat heb jij een hoop meegemaakt! Heb je nu nog behandeling? Knap dat je doorzet en zo positief blijft. Het blijft moeilijk, zeker als je elke dag die drang voelt. Het belangrijkste is denk ik dat je andere dingen krijgt om op te focussen, zodat je niet de hele tijd aan die drang hoeft te denken. Afleiding puur in de vorm van 'ik moet nu iets gaan doen anders gaat het mis', maar ook een hele dag druk bezig zijn geweest en denken 'hee ik heb er vandaag niet eens aan kunnen denken...'. Het gaat echt vanzelf beter, hoe langzaam ook. Hou jezelf bezig! En ga om met mensen die je niet zomaar weer terug trekken in die wereld. Susanne zei: Ik weet alleen niet in hoeverre het uberhaupt zweverig geouwehoer is. Misschien ook wel hoor, ik ben er niet bij :P Maar ik vind praten wel heel nuttig en ik denk dat ze dat niet voor niets doen. Klik om te vergroten... Ooit therapie gehad? Natuurlijk werkt praten, en natuurlijk voel je je opgelucht, maar ik ben er zelf altijd met tegenzin heengegaan. Het is ontzettend vermoeiend en vaak niet leuk. De hele tijd alleen maar praten over jezelf en je gevoelens.. Blegh. Klik om te vergroten... Heb op het moment nog edn ambulante behandeling met een psychiater, psycholoog en verpleegkundige. Ik ben bezig om dingen om handen te hebben. Zoals solliciteren. Maar dat gaat momenteel niet zo soepel. Al heb ik hoop dat ik snel een baan vindt. Dan heb ik op de dag ook meer te doen. Niet meer met het milieu omgaan Klinkt makkelijk. Maar niet als je halve familie in de business zit. Je wilt ook je familie niet afvallen. Heel lastig verhaal. En praten bij thereapie werkt uitstekend. Je moet alleen wel durven praten. Het is makkelijk om alles te verdringen met drugs en drank. Maar je problem facen en daar over praten vergt toch wat meer ballen en durf. Maar daar krijg je de juiste begeleiding bij. Heeft mij heel veel moeite gekost. Maar ik heb het wel gedaan. In het begin van het traject was ik nog altijd super high en best aggressief. Geen idee hoe ze dat vol hebben gehouden. schaam ik mij best voor. Dat zweverige gedoe. Maar het werkt toch echt."
"Momenteel weer high op speed en cannabis plus bier en whisky. Twijfel of ik een slaappil zal nemen. Achteraf gezien niet niet zo'n beste avond"
"Ik heb uiteindelijk de slaappillen maar gelaten voor wat het is. En ben zonder naar bed toe gegaan. Heb toch nog 5 uurtjes kunnen pakken. @susanne Je denkt dat ik niet een type ben die de juiste hulp accepteert? Natuurlijk accepteer ik het al was dat nogal een lastig moment. En ik wordt overal in begeleid. Ook in het vinden van een baan. 90% kans dat ik wordt aangenomen volgende week."
"Klote zooi nog steeds geen baan Maar ben al wel een week clean van de amfetamine en de wiet. Gebruik nu niets meer. Ik wil alleen wel op feestjes blijven gebruiken, Maar dat is 1 keer in de 6 tot 8 weken. Daar ga ik mijn best voor doen om dit zo te houden. Stoppen met de amfetamine was niet zo heel moeilijk, spul het huis uit en gewoon niet meer gebruiken. Vrienden gevraagd mij niets meer aan te bieden of te vragen omtrent drugs. En dat doen ze ook netjes. Ze ondersteunen mij zelfs, iets wat ik niet verwacht had. Verder loop ik nog steeds onder behandeling van de psycholoog en psychiater. Dit omdat ik het leven niet meer zo helder zag. En ik zelfs 2 keer een psychose heb gehad dit kwam mede door de drugs. Ik slik netjes iedere dag mijn medicijnen. Dit zijn er nogal wat: 30mg Abilify en 2mg Haldol tegen de psychotische verschijnselen. 3 mg Lorazapam tegen angsten. 2 mg Lorazapam om in te slapen en tegen angsten in de nacht. Ik schrijf dit mede om mensen te waarschuwen voor de effecten van drugs. Mochten er vragen zijn stel ze dan. Vragen staat open en ik zal zo eerlijk mogelijk antwoord geven. Vragen omtrent Cocaine, Amfetamine, Xtc, Wiet en Pervetin verslaving kan ik wel beantwoorden Verder, gebruik drugs met mate en laat drugs jouw niet gebruiken. Dan blijft het leuk."
"Daar heb je gelijk in. Alleen een totaal sober leven lijkt mij zo saai. Misschien moet ik eens andere hobby's zoeken dan feesten en dope gebruiken. Dat kreeg ik als advies van iemand."
"Update 8 Augustus. Ben nu clean van cocaïne sinds eind December. Echt ik voel mezelf herboren. En weet nu wat een troep dat kan zijn. Wil dat afkicken hiervan nooit meer ervaren. Clean van de alcohol. Heb buiten het drinken van wat biertjes op een party de alcohol doordeweeks kunnen laten staan. Dit is niet echt "clean". Want ik drink op feestjes. Maar het is voor mij een grote stap om niet meer doordeweeks te drinken. En ik feest Soms 2 keer per maand en Soms 2 maanden niet. Ook een over winning dus. Xtc gebruik is nog af en toe op feestjes. Dit hoort er voor mij bij en ik vind het gewoon te lekker om te laten. Daarbij ben ik hier nooit verslaafd aan geweest. Amfetamine was ik ook best hooked aan tot ongeveer 30 dagen geleden. Heb toen besloten om ook hier van af te kicken. Dit ging niet zonder slag of stoot. Maar is mij wel gelukt tot op heden. Ben er dus 3 weken clean van geweest. Toen ben ik het weer in het weekend gaan gebruiken. Tot heden is dit zo gebleven. Alleen af en tie in het weekend. De 1 heeft daar commentaar op. De ander niet. Maar ik wil gewoon in het weekend iets kunnen gebruiken. En zet mezelf 100% in om het Daarbij te laten. Slaappillen ben ik ook van afgekickt. Man wat was dit heftig. Had ik niet verwacht. Maar ik ben een doorzetter en kan nu vrij slapen zonder medicatie te hoeven slikken. Dit was mijn doel. Het is gelukt al was mijn doctor sceptisch of het zou lukken. Ik loop ook nog steeds bij de psychiater en psycholoog. Due houden ook een extra oogje in het zeil. Al zijn ze wel heveig tegen enkele vorm van middelengebruik. Jammer, zo kortzichtig. Gebruik nu nog Dagelijks medicijnen tegen de gevolgen van mijn osychose. Het is een zoektocht naar de juiste."
"Van amfetamine worden veel mensen ook zo geil als een beest. Gegarandeerd uren knallen. Dit werkt dan wel iets langer als 3 uur. En is niet verkrijgbaar in de smartshop."
"TeSpaceForNames zei: Mijn record is 6nachten7dagen. Klik om te vergroten... Ik heb niets tegen een nachtje doorhalen. Maar dit kan toch nooit meer gezond zijn. En dit onder het genot van amfetamine?"
"1,72 en 72kg."