#1
walnootje zei:harry123 zei:Haha nee dat klopt.
Dat moment wanneer je per ongeluk iets te veel hebt afgebeten :P. "oeh kut.. Ja 't kan er niet meer uit he? Kut... Dan maar hard gaan :P"
Haha ja dat ken ikmaar is gelukkig nog "nooit" fout gegaan. Hooguit een keertje over mijn nek gegaan..
OT: @Konijntje, ik weet niet in welke omgeveing jij woont?
Omgeving Utrecht
