Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haardroger zei: Omdat ik nog nooit van Flakka oid heb gehoord vraag ik mij ook een beetje af wat hier verder het grote probleem mee is. Klik om te vergroten... Sorry dat ik het zeg, maar wat een achterlijke redenatie is dit zeg. Omdat je iets niet kent is het geen probleem? Dan is het juist een extra groot probleem omdat je niet weet wat het doet. Daarbij zeggen ze in het bericht ook juist dat je van A-PVP veel meer nodig hebt. Je moet gewoon iets niet gebruiken als je niet weet wat het is en daarom is het een goede waarschuwing om mensen in te laten zien dat ze mogelijk iets gekocht hebben wat niet is wat ze dachten.[/quote] Die zin was bedoeld als koppeling aan het daaropvolgende gedeelte. Daarnaast was het persoonlijk bedoeld. Omdat IK niet weet wat voor drug het is zie ik het probleem ook niet. Mocht ik dit wel weten dan zou ik hierin ook verder kunnen denken... Daarnaast wil het ook nog niet zeggen dat ik meteen vanalles achterover gooi als er het etiket "drugs" op geplakt staat. Deze redenering is wel ver doorgetrokken van de geciteerde zin... Snappie?"
"Wat hierboven is gezegd. Onverstandig om een capsule zomaar vol te stoppen... Als het goed is weet je wat je in huis hebt. Volgens mij valt dit gewoon legaal via internet te bestellen (ik kan het mis hebben) en dan zou je het kunnen weten. Anders is het altijd nog te testen. Weeg het totaal en doe je gewenste hoeveelheid in een capsule die je vervolgens dicht maakt."
"Kunnen we niet iemand opsturen die eventjes naar Mexico gaat? Daar vervolgens voor een eurootje of 1000 in slaat. Doen we op de volgende meeting eerlijk verdelen en een bosje bloemen geven voor het genomen risico"
"Moeilijk om te zeggen. Mijn eerste paar keren vond ik er helemaal niets aan. Moest er absoluut niet aan denken om er 50 euro voor neer te leggen! Afgelopen weekend toch maar weer eens gedaan. Eerste paar puntjes waren wel ok. Uiteindelijk was het sealtje leeg en heb ik hem maar leeg gelikt. Vond het heel bijzonder omdat er zo goed als niets in zat. Merkte echter pas na die laatste keer dat het vele malen beter werkte! Gevoel bleef lang hangen en ineens kreeg ik een top moment! Ben nog steeds niet van plan om het veel vaker te gebruiken vanwege verslaving etc. Weet iemand of dit 'normaal' is, dat orale inname sterker werkt?"
"Een placebo effect was het volgens mij niet. Werd even later nog aangesproken door een bekende dat ik er goed waus bij liep... Verlate inslag van de vorige keer? Een heel erg verlate? Of misschien was het inderdaad meer dan ik dacht..."
"Dit topic staat nu op 1 op google: hoe lang kun je coke bewaren. Antwoprd hierboven is wellicht duidelijk genoeg, maar ook na anderhalve maand werkt het nog goed"
"Enige keer dat ik verklaring als verdachte af moest leggen (niet voor drugs) duurde het maanden lang voordat alles eens rond was. Volgens mij meer dan een jaar. Kans is groot dat zijn dossier ergens onderaan een hele grote stapel ligt. 17g is wel veel maar ik denk dat de politie wel grotere jongens kan vinden..."
"Kwam dit toevallig tegen en heb het enkele dagen terug snel doorgenomen. Vandaag naar de shop geweest en wat denk je dat er op mijn rekening staat: In ieder geval vrij weinig subtiels Blij dat de ouders ondertussen lang niet meer dit soort dingen doornemen"
"Heb ze allebei gelezen! Leuk geschreven en gelukkig herkenbaar. Wat ik mij wel af vroeg s of je in dit report daadwerkelijk die hele avond zonder bijpakken hebt doorgehaald? Bij mij begint het na een uurtje of 2/3 al snel uit te werken. 6 uur haal ik echt niet helaas!"
"Dat er zaken in verwerkt zitten die niet beloofd worden is een kwalijke zaak, maar dat risico blijft helaas altijd bestaan. Omdat ik nog nooit van Flakka oid heb gehoord vraag ik mij ook een beetje af wat hier verder het grote probleem mee is. Wil dit bericht zeggen dat je juist volledig gaat trippen omdat het eerder werkt, of juist het tegenovergestelde? Dit kan ik er niet helemaal uit op maken? Indien het over het tweede gaat zie ik er verder niet echt een heel groot probleem in. Je neemt iets, denkt dat het niet werkt en hervat je avond. Niks mis mee toch? Het is alleen flink zonde..."