Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heeyy Ik gebruik nu bijna 2,5 jaar xtc. De langste pauze die ik waarschijnlijk heb gehad is 10 week ofzo (en dat gebeurt ook niet vaak) dus redelijk enthousiaste gebruiker geweest. Logischerwijze is mijn xtc beleving steeds minder geworden tot op het punt dat ik nu bijna niet meer merk dat ik leip ben. (Ik gebruik alleen op feestjes trouwens.) Ik heb nog nooit iets anders gedaan dan xtc behalve 1x 2cb. Ik had toen pillen van ongeveer 15 mg. Ik weet niet meer hoeveel ik heb gehad (0,5 of 1,5), maar ik werd er even heel vrolijk van en wat leip, maar dat duurde al met al een uurtje ofzo en toen was ik weer nuchter. Ook heb ik een keer xtc gecombineerd met een halfve pil die ik nog over had, en ik ben nog nooit zo hard gegaan (ondanks dat ik wel regelmatig xtc doe, ga ik er wel rustig mee om en ga ik nooit echt hard ofzo). Of dit aan de 2cb lag is te betwijfelen want mn vriendin ging ook hard en had dezelfde ervaring, maar zij had geen 2cb op. Nu heb ik over 2 week een awesome feestje en wil ik graag lekker leip zijn, maar aangezien dat niet echt meer lukt met xtc, zoek ik een alternatief of een leuke combinatie met xtc. De alternatieven waar ik op uitkom dankzij google enzo, zijn vaak dingen waarbij je je meer nuchter/scherp bent (bijvoorbeeld speed of 4fpm) Ik zit te denken om xtc opnieuw te combineren met 2cb, maar dan met een hele pil/15 mg of benzo (zonder te combineren) Kan iemand me helpen met een alternatief wat voor een leuk feestje zal zorgen of een leuke combinatie met xtc wat dan de ervaring weer wat versterkt ofzo. Of advies geven over de verdeling/dosering van xtc en 2cb op een nacht (wat eerst, na hoelang het andere etc) Alvast bedankt! (:"
"Re: Goed alternatief voor xtc maar wel met leip/wausig gevoe Dunnetjess33 zei: Sorry ik denk dat het verkeerd begreep. Ik dat dat TO een zelfde gevoel als xtc zocht. Dat van de verschillende werking in de hersenen wist ik hoor. Klik om te vergroten... Ik sta open voor eventuele andere.. tjah hoe zeg je dat.. andere vormen van wausheid? ;p Pep word ik niet bepaald enthousiast van. Ik wil het nog wel een keer proberen, maar niet op dit specifieke feestje. Wat mensen mij vertellen is dat pep een beetje als xtc is (energie, je wilt wel praten enzo), maar dan nuchter en dat is net wat ik niet wil, dat nuchtere gevoel. Ik hoop dat jullie me een beetje snappen"
"Re: Goed alternatief voor xtc maar wel met leip/wausig gevoe Sorry dat ik een tijdje niet gereageerd heb ;p Ik had al besloten een combi te doen van 2cb en xtc. Dit omdat bij mijn eerste keer 2cb ik er vrolijk van werd enzo, en het me een beetje het xtc gevoel gaf (wat ook hoort bij een lage dosering). Ookal was het wel maar voor ongeveer een uurtje. Ik had besloten te beginnen met 2cb om te kijken hoe het dit keer zou vallen en dan op gevoel wel/geen xtc en hoeveel. Even een kort verslagje van mijn nacht: Zaterdag heb ik dus het feestje gehad en heb een vrij nare/stomme nacht gehad. Om 1 uur heb ik 3 kwart 2cb gehad, van een pil van 14-18 mg. Ik heb zo goed als niks van de effecten gemerkt maar alleen maar k*tte bodyload. Heb in het begin een goede tijd rond gelopen met een super naar gevoel in mn maag, dit werd uiteindelijk wel ietsje minder maar het is de hele nacht gebleven. Verder vond ik aanrakingen vervelend, was niet in de beste mood en bijna alles was me gewoon teveel moeite en overall was het gewoon ughhh. Ik heb een uur na de 2cb een halve xtc pil geslikt in de hoop dat dit misschien zou helpen. Een uur later nog een kwartje er bij. Uiteindelijk is dit nooit echt ingekickt (voelde er niks van en had niet eens grotere pupillen) Ik heb me de hele nacht eigenlijk hetzelfde gevoeld. 2cb is duidelijk niet de drug voor mij. 2, eigenlijk 3x gebruikt en nooit heeft het gewerkt. Ik had ook al besloten dat dit voorlopig mijn laatste keer xtc zou zijn. Ik ga kijken hoe lang ik een pauze zonder drugs die op je serotonine vol ga houden en ga een keertje pep proberen. Thanks voor jullie hulp, en zal de tips in m'n achterhoofd houden"
"Je gaat naar machtig! See you there ;p Ik zou persoonlijk voor pillen gaan, puur omdat die makkelijker te doseren is. Bij kristallen of poeder kan je niet echt zeggen dat je nog een klein kwartje hebt of een groot halfje. Het fijne aan pillen vind ik gewoon dat je duidelijk kunt zien hoeveel je neemt, hoeveel je hebt gehad en nog over hebt."
"Blauwe tesla's <3 Één van de fijnste pillen die ik ooit heb gehad. Kicken heel fijn in (begint met vrolijkheid en een fijn gevoel van binnen) en wat sneller dan normaal bij mij. Zijn 210 mg geloof ik. Nu zijn het blauwe instagrams, maar zijn als het goed is hetzelfde."