Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik was gisteren op amsterdam dance event ook als enigste van het groepje aan de X. Vond hun maar saai en hun werden moe etc. Zag gelukkig bekende daar die wel aan de X zaten dus ging ik maar met hun lopen aangezien je niet op 1 lijn zit met mensen die nuchter zijn. Gewoon lekker alleen rondlopen als het niet groot is daar"
"Ik en een vriend hebben samen deze xtc fases bedacht: Een nummer 1: je bent heel blij, vol energie en je hebt zin om te dansen Een nummer 2: je keert in jezelf, Je geniet van andere mensen en je zit liever Een nummer 3: je spaced te hard, "bad trip" Tip: als je een nummer 2 hebt moet je een nummer 1 faken om een nummer 1 te krijgen Ik heb zelf vaak dat als ik zit dat ik zo lekker zit dat ik niet meer wil opstaan. Laat iemand je de dansvloer optrekken, helpt meestal wel. Fijne avond"
"Heel simpel antwoord op jouw vraag: De een heeft het wel en de ander niet, de een kotst wel de ander niet. Vrienden van mij hebben ook draaiende ogen.. Gelukkig heb ik daar geen last van haha"
"Zijn hier mensen die wel is een hele pil in 1 keer droppen? En dan heb ik het over pillen van ong 200mg? Ik heb ook altijd moeite met het inslaan, altijd kut tenzij het soms gelijdelijk komt. Mijn 2e keer XTC had ik anderhalve Nintendo naar binnen gewerkt totdat alle 3 de halfjes insloegen en dacht dat ik dood ging.."
"Tuurlijk is elke trip anders, maar zwart op wit gezien word je of druk of rustig. En dat kan schommelen"
"Paarse lambo's, Groene Androids, Gele Aapjes, Blauwe Supermans!"
"Zoals de topic luid.. zijn er nog truukjes of wat dan ook om sneller aangeschoten te worden? dus voordeliger uitkomen? (ik ga altijd op 1 plek uit en ze zeggen dat bij het bier water word gedaan dus ik drink zowizo geen bier daar)"
"MALIBU SNUIVEN?"
"staat geen filmpje bij of het het moet of iets?"
"ja met een lege maag vind ik ook niks.. heb nu net al gegeten en ga vanavond uit.. Hoe snuif je malibu ?"