#1
valiummmmm :P
Diazepam dus, ik vind het fijne er van dat je nog de deur uit kunt onder invloed er van.
Diazepam dus, ik vind het fijne er van dat je nog de deur uit kunt onder invloed er van.
,

coolgreentea zei:Het maakt niet uit of je zegt dat je kan stoppen van de 1 op de andere dag. Het is niet goed voor je lichaam. Als ze je in het ziekenhuis gaan afstellen op de juiste medicijnen laten ze je wel eerst afbouwen namelijk... ook je huisarts schrijft dit voor. Verder maken de meeste benzo's net als drugs je een 'ander' persoon. Ze zijn eigenlijk bedoelt als antidepresiva en niet om zomaar te nemen. Verder wil ik nog even melden dat niet iedereen die benzo neemt een benzo junk is, maar dat sommige mensen gewoon niet kunnen 'functioneren' zonder...
Areyouexperienced? zei:Thx Spor!
Net wat ik moest weten!!
coolgreentea zei:Ze zijn eigenlijk bedoelt als antidepresiva en niet om zomaar te nemen. Verder wil ik nog even melden dat niet iedereen die benzo neemt een benzo junk is, maar dat sommige mensen gewoon niet kunnen 'functioneren' zonder...
anon22 zei:martijn , al eens rivotril geprobeerd?
2 mg is al redelijk merkbaar (heb wel wat tolerantie) dus weet niet hoe ze vallen zonder tolerantie

schizo_user zei:Iemand enig idee wat je bij de apotheek voor de 1 en 2,5mg lorazepammetjes betaald al zou je een recept. deze webwinkel biedt ze wel heel duur aan. http://cheappharma.org/lorazepam.html
Ik heb namelijk nog verscheidene strippies liggen en in de toekomst meer. Ik gebruik ze al een aantal jaren niet meer, behalve na wat overmatig speedgebruik om in slaap te komen, en wil er misschien wel vanaf. 'T zijn trouwens die PCH NL versie.
Nou ja ik hoor t wel,
Nsa
Angramar Temenos zei:Ik heb binnenkort midazolam binnen, ook de enige snuifbare (wateroplosbare) benzo. Schijnt enorm hard in te slaan.
Zal mij benieuwen.

Carlitos zei:Woeei die flunitrazepams 2mg zijn wel errug lekker.
Wat mij betreft de 'fijnste' benzo tot nu toe.
Heeft wel kruistolerantie icm met mijn dagelijks valium gebruik maar alsnog +1
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."