Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Benzodiazepinen algemene informatie Erick zei: Ieder het zijne, ik gebruik al 25 jaar pammetjes en kan het stabiel houden. Antidepressiva zijn net zo verslavend ( zo denk ik erover). Antidepressiva's komen er bij mij ook niet in. Succes Erick Klik om te vergroten... Antidpressiva, hebben bij mij de werking dat ik druk word; dus nee, geen interesse in dat spul."
"Zijn er naast benzo's ook andere rustgevende middelen die niet zoals benzo's werken. Ik heb ernstige slaapproblemen - loop er al voor een sepcialist - maar ze blijven benzo's voorschrijven. Zijn er alternatieven?"
"Hoe sterk is het en slaap je er goed door? Groet,"
"Een vraag, Ik zou graag Dormicum willen kopen, maar luchtdicht heeft ze niet in voorraad. Kennen jullie andere betrouwbare online verkooppunten/ apotheken? En hoe betrouwbaar zijn deze?"
"Weed werkt voor mij. C nooit geprobeerd, maar ook nooit een partner gevonden om het te proberen. Zou het wel graag willen. Lijkt me heerlijk. Maynerd"
"Ik heb hier wel ervaring mee (in voorgaande relatie) en vond het zeker voor herhaling vatbaar. Alles wordt intenser, sensueler, alsof je iedere beweging kan voelen. Vijf minuten lijken een uur en je kan heeeel lang doorgaan. Zeker nog eens willen proberen. Zou het niet met mijn huidige partner kunnen (is anti-drugs), maar het is de ultieme manier om jezelf te verliezen..."
"Wat is het verschil in ervaring tussen etizolam en pyrazolam? Is etizolam sterker?"
"Re: Benzodiazepinen algemene informatie Wow... Bedankt voor uitleg en tips..."
"Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen van dit middel. Wat zijn jullie ervaringen? Zijn er beschrijvingen etc. Wat kan ik verwachten?"
"Ik weet niet zeker of ik dit hier of bij research chemicals dien te plaatsen. Etizolam is immers officieel geen benzo. Ik heb hier kortgeleden iets over gelezen, daarom maar deze vraag: Ik heb Etizolam gekocht bij een zeer bekende en wat ik had begrepen oprechte vendor in de UK; de pillen die ik heb gekregen waren blauw van buiten en wit van binnen. Beetje zurige smaak. Is dit echt of zijn het neppers? Graag mensen met ervaring. Maynerd"