Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"he hallo allemaal ben nieuw hier en zou graag willen weten wat het zwaarste slaapmiddel is wat er te verkrijgen is. Kan namelijk al een aantal maanden niet doorslapen en begin zo langzamerhand " gestoord " te worden. Heb al diverse benzo gehad maar geen 1 die werkt. Ben begonnen met Zolpidemtar 10 mg. Daarna Nitrazepam geloof 5 mg. Als laatste Flurazepam 30 mg en alles was een kuur van 10 dagen. Maar ben er niet beter en langer door gaan slapen. Mss wel verstandig om te vertellen dat ik zo'n 15 jaar terug 2 jaar lang diverse drugs heb gebruikt ( voornamelijk speed ) en dat ik altijd al meer nodig had dan menig 1 om hetzelfde effect te bereiken. Als 16 jarige gebruikte ik al meer drugs dan volwassen kerels die me dan altijd verbaasd aankeken omdat zei al volledig tripten en ik dan nog niks merkte. Ben 1.65 en 50kg. En zou eigenlijk wel een klap met een moker willen hebben om 1 keer 'es goed door te slapen. Heeft iemand enig idee ??? Veel liefs goldylok"
"He mensen, Hartstikke bedankt voor jullie reacties. Heb echt problemen met doorslapen. Inslapen is geen probleem, alleen na 2 a 3 uurtjes word ik weer wakker en dan begint de ellende. Elk uur word ik dan wakker. En heb ook wel geprobeerd de hele dag door te gaan, zodat je dan s´nachts toch wel goed zou moeten slapen maar dat levert ook geen verschil op. En aangezien flurazepam toch wel een behoorlijk sterk medicijn is, ( wat dus niet werkt ) zou een andere levensstijl ook een goeie optie zijn, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ook omdat ik ploegendiensten draai, wat ook niet bevordelijk is. Maar goed in ieder geval bedankt voor jullie reacties. Liefs goldylok"