Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet grote benzo topic !

Het grote benzo topic !

627 antwoorden
192 weergaven
18-5-2026
H
HareMajesteitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi, ik heb een site gevonden waarop flunitrazepam te koop is,
maar weet niet of deze wel betrouwbaar is...
Ik durf de link hier niet goed te zetten, geen zin in een ban, maar is er iemand die hier ervaring mee heeft en mij dat kan zeggen als ik het eventjes doorstuur?
z
zyxLid
01-01-2024, 00:00
#2
benzo's zijn heel lichamelijk verslavend.
zelfs bij 3 weken dagelijks gebruik ondervinden veel mensen al heel onaangename afkickverschijnselen.

een ander probleem bij het dagelijks gebruiken van benzo's t.o.v. angst(aanvallen) is dat de meeste mensen telkens de dosis moeten opdrijven.
wie een benzo 6 maanden dagelijks gebruikt zal m.a.w. na 6 maanden al een redelijk hoge dosis moeten nemen om het middel nog voldoende te voelen.

veel mensen ondervinden zelfs afkickverschijnselen terwijl ze elke dag steeds dezelfde dosis benzo's in blijven nemen.

om af te kicken van benzo's wordt aangeraden wekelijks 10% van de dagelijkse dosis te verminderen.
voor meer info zoek op het internet naar "ashton manual".

afkicken van benzo's kan net zoals bij alcohol dodelijk zijn indien niet traag genoeg wordt afgebouwt.
een ander probleem omtrent het niet voldoende afbouwend te stoppen met benzo's is dat sommige mensen langdurig (> 12 maanden) of permanente afkickverschijnselen ontwikkelen.



m.a.w. het langdurig dagelijksgebruiken van benzo's wordt heel erg afgeraden.
veel dokters onderschatten de negatieve gevolgen van benzo's.

ik zelf gebruik dagelijks 2x 1,25mg nebivolol. dit is een relatief nieuw soort betablokker met minder neveffecten dan de oudere betablokkers.
betablokkers houden de fysieke effecten van angst tegen (hoge hartslag, angstaanvallen, etc) en hoewel ze ook lichamelijk verslavend zijn,
het lichaam lijkt weinig tot zelfs geen tolerantie op te bouwen...

en eens je wil ophouden met de betablokker te nemen moet je ook afbouwen,
maar dit zal veel makkelijker gaan dan het afbouwen van een benzo.




het dagelijks innemen van eender welke drug komt altijd met negatieve gevolgen,
maar in het geval van betablokkers vs. benzo's zijn de beta blokkers the lesser evil.

indien iemand zijn angstaanvallen d.m.v. meditatie/yoga/gevechtsport leert controleren,
is dit gezonder dan dagelijks betablokkers te moeten slikken.

drugs neem ik al een tijdje niet meer. hoewel ik altijd geprobeerd heb voorzichtig te zijn ermee heb ik er mezelf toch aanverbrand :wink:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb de dormicum nog niet geprobeerd.
Staat voor over een weekje of 2.
Vanwege bepaalde dingen te doen,mischien leg ik ik me verwachtingen te hoog in tegenstelling tot flunitrazepam.Maar ben zeer benieuwd.

Enneuh ik weet ook niet meer zoveel van de avond na flunitrazepam gebruik.
Andere moeten het opratelen en dan heb ik nog zo iets van ´Huh oke dat kan wel´ :tearsofjoy:
Vanaf moment 1 had ik verwacht dat flunitrazepam erg zou triggeren op me slaap,maar dat is niet het geval meestal nog valiumpje/lorazepam er naast.

Nou moet ik zeggen dat altijd vrij hoog ben in me benzodoseringen tov andere.
Sommige liggen gauw plat van 2,5 mg lorazepam,ik neem 10 mg voor een 'zwaar gesprek' waarin ik trouwens recht had om verward over te komen.
Juiste voorbeeld ben ik niet dus daarin :wave:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
goed spul carilatos.... maar wow wat heb jij dan een hoge tolerantie!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Carlitos zei:
Net ff een flunitrazepam gegeven aan iemand die nog nooit een benzodiazepine heeft genomen.
Gezegd dat het niet moeilijk is om wakker te blijven,kijken wat ie vanaafvond op msn zegt :P
Klik om te vergroten...

LOL

Hij is 1 uur wakker gebleven,16 uur geslapen :wave:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Carlitos zei:
Carlitos zei:
Net ff een flunitrazepam gegeven aan iemand die nog nooit een benzodiazepine heeft genomen.
Gezegd dat het niet moeilijk is om wakker te blijven,kijken wat ie vanaafvond op msn zegt :P
Klik om te vergroten...

LOL

Hij is 1 uur wakker gebleven,16 uur geslapen :wave:
Klik om te vergroten...

HAHAHA wat een ziekelijke grap :grin: :grin:
a
athocLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jongens,
mag ik vragen waar jullie mee bezig zijn.

Lees ik het correct dat jullie met dit spul experimenteren om high te worden.
Ik kan jullie enkel dit vertellen. Voor mij is het begonnen als hulpmiddel en één dezer dagen ga ik vrijwillig naar een ontwenningskuur, waarvan ik nog niet eens weet wat de ontwenningsverschijnselen gaan zijn als ik kap met Clozan.

Ik dacht hier bruikbare info te vinden, maar dit lijkt meer op een "get high dankzij Kruitvat -topic

ik voel met jullie mee.
s
systemreadyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Carlitos zei:
Sommige liggen gauw plat van 2,5 mg lorazepam,ik neem 10 mg voor een 'zwaar gesprek' waarin ik trouwens recht had om verward over te komen.
Juiste voorbeeld ben ik niet dus daarin :wave:
Klik om te vergroten...

LOL, Eergister nog 11,5 mg lorazepam op...heerlijk. Dronken zijn zonder gedronken te hebben. Heb wel flink geslapen :) Volgende keer weer een paar mg erbij. (16,5 mg) Heb nog 60 stuks lora liggen en over een paar weken weer een nieuw doosje bij de apotheek.

Ik merk dat ik steeds de grens probeer op te zoeken. Voor noodgevallen heb ik eventueel ook Anexate Injectie (Flumazenil, tegengif voor benzo overdosis) in huis.

ben benieuwd naar je dormicum ervaring Carlitos...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik leef met jou mee dat je geen sterkte ruggengraat hebt om dit met mate te gebruiken.
a
athocLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas,
je hoeft niets te weten over mijn ruggegraat.
Maar ik kan wel lezen wat er onder jouw naam staat.
Je bent een echte patser hoor junkie!! proficiat.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
athoc zei:
Je bent een echte patser hoor junkie!! proficiat.
Klik om te vergroten...

Heeey pssst nieuweling ... niet oordelen als je iemand niet kent :)
Maar wij misbruiken hier de benzo's niet, er zijn ook mensen die ze recreatief kunnen gebruiken. Tuurlijk is het voor jou erg vervelend dat je verslaafd bent geworden aan clozan, maar toppie dat je gaat afkicken
a
athocLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wie zegt het, zei zwarte piet tegen de neger.
En wil je me nu gerust laten, ik dacht hier zinniger informatie te vinden, geen recreanten en testlabo's.
Ik heb zelfs meer respekt voor iemand die zou toegeven dat hij verslaafd is (geraakt) in plaats van de "noodspuit naast hem te leggen tegen een eventuele accidentele overdosis.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
athoc zei:
Oom Klaas,
je hoeft niets te weten over mijn ruggegraat.
Maar ik kan wel lezen wat er onder jouw naam staat.
Je bent een echte patser hoor junkie!! proficiat.
Klik om te vergroten...

Aan die tekst kan ik helaas niets doen, heeft met m'n idiote hoeveelheid posts hier te maken.
Ik hoef inderdaad niets te weten over jouw ruggengraat, maar die ontbreekt meestal wel als je moet afkicken want dan ben je al een stap te ver gegaan.
h
hazejunkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dus als mensen afhankelijk worden van de medicatie die ze slikken op dokters voorschrift hebben ze geen ruggengraat? LOL wat een kneus ben jij.
a
athocLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bedankt Hazejunk,
Voor mij mag iedereen experimenteren met alles.
Maar ik heb deze site gevonden, en hoopte er info te vinden om info over eventuele gevolgen tijdens de ontwenning.
Maar blijkbaar moet je volgens oompje een ruggegraat hebben.
Wel aan jou wil ik wel wat kwijt, na 20 gediend te hebben als militair in het buitenland, een meter medailles te hebben gekregen, omdat ik ettelijke oorlogsslachtoffers, waaronder jullie landgenoten in Kosovo, ex-yougoslavie, e.a. heb zien sneuvelen of aan een zijden draadje heb weggevoerd naar het basiskamp, dan kan het gebeuren dat 1 missie teveel is.
Misschien is de steun van het Nederlandse leger anders dan in België, en daar zou ik enkel maar blij om zijn.
Maar helaas op deze site of topic ben ik blijkbaar, met 1 uitzondering op het verkeerde adres beland.
Dus Oompie junk en een moderator die blijkbaar op sterven na dood is, en die mij aanspoort om me rustig te houden omdat ik me pas geregistreerd heb. Dan zeg ik genoeg jongens. Nogmaals ik veroordeel niemand omdat hij wil experimenteren. Dat is net als sex bij pubers. Maar veroordeel mij niet om hetgeen ik niet wist omdat het op doktersvoorschrift was, is en niet blijft. Oompje junkie mag al mijn medailles komen halen als hij bereid is de rest er bij te nemen.

Nogmaals bedankt voor jouw eerlijke mening
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
Ik hoef inderdaad niets te weten over jouw ruggengraat, maar die ontbreekt meestal wel als je moet afkicken want dan ben je al een stap te ver gegaan.
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat je een dergelijk oordeel in zijn algemeenheid kan vellen OK, want dat zou dan inhouden dat iedere verslaafde volgens jou geen ruggengraat heeft, daarin vergis je je lelijk.
Trust me.. :wink:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Athoc er valt best wel wat intressants te vinden kwa ontwenning.
Toendertijd ook wel is wat gepost met interessante links erbij wel in het engels maar echt megavol info en met referenties.
a
athocLid
01-01-2024, 00:00
#18
bedankt Carlitos,
nu kan ik tenminste verder zoeken.
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nu mijn contact droog is komen te staan besef ik pas hoe handig dit spul is, in slaap komen na een nacht/weekend g is echt niet te doen zonder...
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het is me toch wat, al die benzo's! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2829303132
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."