Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet grote benzo topic !

Het grote benzo topic !

627 antwoorden
189 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
het zal hem dan wel in de "al jaren" zitten :wink: normaal is het namelijk een best sterk goedje...
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ten eerste is clonazepam 2mg een van de sterkere benzo's die je kan krijgen... Daarvan voel je je inderdaad alsof je onder water zit zoals mahome het beschrijft :grin: is denk ik te vergelijken met lorazepam 2mg, dan voel je je ook redelijk zo.

Maar the point was dus dat wat hij slikt niet bestaat... Hij noemt een niet bestaande merknaam, maar we weten toch dat het benzo's zijn want dat zegt sarah :sunglasses:

nieuwe zijn inderdaad vet, dalijk afl 7 kijken
M
MIssJayLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik gebruik anders al jaren rivotril om medische redenen, en van dat gevoel heb ik dus echt nog nooit last gehad, ik word er zelfs niet eens suf van. Maar ja, iedereen reageert er anders op denk ik :)
A
A_J_Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Zo, even een berichtje vanuit Zuid Afrika. Alles gaat lekker hier, druk met mijn onderzoek bezig. Ik ben hier in totaal 5 maanden. Bevalt goed, de lente is net begonnen, het zonnetje schijnt bijna iedere dag. Heerlijk om even de NL stress-samenleving te ontvluchten.

Alles gaat hier ook veel gemakkelijker (afgezien van de bureaucratische overheidsinstanties, da's 10x erger dan in NL). Ik dacht: laat ik eens kijken hoe moeilijk het hier is om van extra Diazepammetjes te halen. Toen ik uit NL weg ging had ik een medisch paspoort gehaald bij de apotheek. Mijn eigen dokter wilde me nooit Diazepam voorschrijven, maar mijn ma had nog wat liggen en die wilde ik wel meenemen. Dus had ik tegen de apotheker gezegd dat ik nog wat oude had liggen die een vorige arts me had voorgeschreven, en of ze die op het medisch paspoort wilde zetten. Dat was geen probleem. Op het medisch paspoort stonden dus Diazepam, Oxazepam, Alprazolam en Zolpidem. Aangekomen bij de arts hier vertelde ik dat ik wel eens last had van angstaanvallen en trok het papiertje uit mijn zak. "Hmm ok dus welke medicijnen wil je hebben?" "die graag" (wijzend op de Diazepam). "Ok, prima, hoeveel heb je nodig?" "moah, er zitten normaal 30 in een pakje, dus..." "Ok, prima." Hij pakte een enorme pot Diazepam, telde er 30 uit en stopte ze in een potje. "Als je nog wat meer van die pillen nodig hebt, dan moet je gewoon maar even langskomen hè". "Ok, dat is fijn. Dankie"." :) "Hoeveel ben ik u verschuldigd?". "Hmm, dat is 5 Rand" (40 Eurocent). "Ok, alstublieft, en tot ziens."

Fantastisch. Geen bijsluiter, geen gezeik, niets. En vanaf nu heb ik dus unlimited beschikking over Diazepam.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb codeine (weet niet of dit een benzo is maargoed) en diazepam genomen en er niks van gemerkt terwijl ik hier verhalen lees dat je het goed zou moeten voelen. Kan het zijn dat ik er simpelweg tegen kan ofzo, kan me er namelijk niks bij voorstellen. Ik kan nu ook aan wat oxezepam komen, misschien heb ik daar meer succes :wink:. Wat is de normale dosering voor oxezepam? Want dan begin ik daarmee.



:wave:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oke, kan het kwaat als je daarna (of daarvoor) een blowtje rookt?
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#7
wacht maar met blowen tot je oxazepam 10mg begint te werken :grin:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hehe, ja heb ze hier liggen neem er morgen denk ik 1tje misschien 2 als het niet aanslaat. Nu kan ik me dat niet voorstellen want ik ken iemand die oxezepam nam om rustig te worden want die kon helemaal flippen door omstandigheden. Dus we zullen zien :wink:
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#9
greenpower zei:
Hehe, ja heb ze hier liggen neem er morgen denk ik 1tje misschien 2 als het niet aanslaat. Nu kan ik me dat niet voorstellen want ik ken iemand die oxezepam nam om rustig te worden want die kon helemaal flippen door omstandigheden. Dus we zullen zien :wink:
Klik om te vergroten...
Neem er niet te snel een tweede. Wacht op het effect, je kan steeds bijnemen als het op zijn piek zit.
Hoe is de dxm nou gegaan ? of nog niet geprobeerd ?
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vandaag dus 10 mg oxazepam genomen, helemaal niks van gemerkt. Iemand een idee waarom ik van dit soort dingen niks voel?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Helemaal niks, ook niet ietswat dufferig / slaperig / afwezig?
Dat hoor je niet vaak, maar het kan wel. Heeft wat te maken met immuum zijn voor om de een of andere redenen.
Ik ken een client die heel veel cisordinol krijgt en 2x 2.5 mg lorazepam en hij rent nog kei wakker gewoon rond. Dus het kan in principe wel, maar je hoort het alleen niet vaak.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nope, helemaal niks. Vind het ook maar raar. Best wel jammer want kan er nu wel aan komen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
20 mg al eens geprobeerd?
zou je gerust eens kunnen proberen, op een veilige plek uiteraard (in je huis ofzo)
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja ga ik een keer proberen. Morgen ofzo, zie wel. Hopelijk daar wel succes. Ook al zie ik m'n kansen somber in :P
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kunnen het misschien namaak pillen zijn ? Of heb je ze echt van een dokter.
Er circuleren namelijk op internet wel wat fake valiums etc ook rond.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ze zijn echt door de dokter voorgeschreven en bij de apotheek gehaald dat weet ik zeker.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#17
greenpower zei:
Ik heb hier ook oxycontin, volgens mij is dat een merknaam. Weet iemand wat dit is, volgens mij een soort morphine achtige stof. Er staat iig op dat het een opiide is. Iemand meer info erover?
Klik om te vergroten...
Oxycodon is een krachtig en in aanleg verslavend opioïde analgeticum, dat bereid wordt uit thebaïne. Het is een semi-synthetische opioïde, omdat het gemaakt wordt van een natuurlijk opiaat. Op basis van gewicht is oxycodon 2 maal potenter dan morfine en is, omdat het oraal, nasaal en rectaal beter geabsorbeerd wordt dan morfine, in verhouding zelfs nog potenter. Oxycodon is een opioïde met een sterk euforische werking en is om die reden dan ook erg gewild bij drugsgebruikers. Vooral in Amerika is het een beruchte drug geworden onder gebruikers, waardoor een enkele pil aardig wat oplevert. Oxycodon is een tweede keuze in de pijnbestrijding na morfine. Als morfine niet voldoet, zal meestal oxycodon worden voorgeschreven.

Conclusie : Het werkt erg pijnstillend, en je kan er euforie van voelen. Het is sterker dan codeine en morfine. Dus het kan je een leuke avond geven, maar het werkt wel verslavend. Welke dosis heb je ? hoeveel mg bevatten de pillen ?
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#18
1x 10mg is wel voldoende. 10mg Oxycodon is gelijk aan 20mg morfine.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oke, ga ik proberen :wink:, verder heb ik hier ook 2x 25 pch cinnarizine. Kan ik daar wat mee?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wiki zei:
Cinnarizine is een antihistaminicum, vooral bedoeld tegen zeeziekte en het overgeven daarbij.

Door zeeziekte zijn de hersenen niet meer in staat voor het lichaam het signaal van het evenwichtsorgaan en het zicht met elkaar in overeenstemming te brengen.

Cinnarizine onderdrukt het signaal van het evenwichtsorgaan, waardoor de braakcentra minder worden geactiveerd.
Klik om te vergroten...

Kortom... GEEN BENZO!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2526272829...32
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."