#1
het zal hem dan wel in de "al jaren" zitten
normaal is het namelijk een best sterk goedje...

Neem er niet te snel een tweede. Wacht op het effect, je kan steeds bijnemen als het op zijn piek zit.greenpower zei:Hehe, ja heb ze hier liggen neem er morgen denk ik 1tje misschien 2 als het niet aanslaat. Nu kan ik me dat niet voorstellen want ik ken iemand die oxezepam nam om rustig te worden want die kon helemaal flippen door omstandigheden. Dus we zullen zien![]()
Oxycodon is een krachtig en in aanleg verslavend opioïde analgeticum, dat bereid wordt uit thebaïne. Het is een semi-synthetische opioïde, omdat het gemaakt wordt van een natuurlijk opiaat. Op basis van gewicht is oxycodon 2 maal potenter dan morfine en is, omdat het oraal, nasaal en rectaal beter geabsorbeerd wordt dan morfine, in verhouding zelfs nog potenter. Oxycodon is een opioïde met een sterk euforische werking en is om die reden dan ook erg gewild bij drugsgebruikers. Vooral in Amerika is het een beruchte drug geworden onder gebruikers, waardoor een enkele pil aardig wat oplevert. Oxycodon is een tweede keuze in de pijnbestrijding na morfine. Als morfine niet voldoet, zal meestal oxycodon worden voorgeschreven.greenpower zei:Ik heb hier ook oxycontin, volgens mij is dat een merknaam. Weet iemand wat dit is, volgens mij een soort morphine achtige stof. Er staat iig op dat het een opiide is. Iemand meer info erover?
Wiki zei:Cinnarizine is een antihistaminicum, vooral bedoeld tegen zeeziekte en het overgeven daarbij.
Door zeeziekte zijn de hersenen niet meer in staat voor het lichaam het signaal van het evenwichtsorgaan en het zicht met elkaar in overeenstemming te brengen.
Cinnarizine onderdrukt het signaal van het evenwichtsorgaan, waardoor de braakcentra minder worden geactiveerd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."