Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet grote benzo topic !

Het grote benzo topic !

627 antwoorden
177 weergaven
18-5-2026
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke dankje voor de informatie, dat laat ik maar even liggen :wink:.
l
likmekutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flameon zei:
Helemaal niks, ook niet ietswat dufferig / slaperig / afwezig?
Dat hoor je niet vaak, maar het kan wel. Heeft wat te maken met immuum zijn voor om de een of andere redenen.
Ik ken een client die heel veel cisordinol krijgt en 2x 2.5 mg lorazepam en hij rent nog kei wakker gewoon rond. Dus het kan in principe wel, maar je hoort het alleen niet vaak.
Klik om te vergroten...

ik slik 400mg Seroquel XR, 40mg Seroxat, 10mg Zolpidem en 5-30mg Diazepam (valium) per dag, en ik stuiter ook nog gewoon rond hoor :P.

Heb net een leuke mix in elkaar gebouwd en begin nu echt keiwazig te worden.

200mg Seroquel XR + 400mg Ibuprofen + 5mg Oxazepam + 1mg Lorazepam + 7,5mg Diazepam en voor het slapen - straks - nog eens 10mg Zolpidem. Feeling great, high & weird :grin:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
M'n vader heeft ook van die oxycontin genomen (had hij al eerder daarom heeft hij ze ook :P), en hij zei dat heel z'n armen slap voelden en dat hij geen pijn meer had enzo. En dat terwijl ik er niks, maar dan ook niks van gemerkt heb. Vind dit toch wel vreemd :openmouth:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan toch de vraag maar even stellen: Waarom plaats jij een vraag over Oxycontin en Cinnarizine in een Benzodiazepinen-topic?
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
speeseend zei:
Dan toch de vraag maar even stellen: Waarom plaats jij een vraag over Oxycontin en Cinnarizine in een Benzodiazepinen-topic?
Klik om te vergroten...


Omdat als je kijkt naar de vorige berichten je kan zien dat het eigelijk vanzelf ging, maar je hebt gelijk het hoort hier eigelijk niet.
c
coolgreenteaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het maakt niet uit of je zegt dat je kan stoppen van de 1 op de andere dag. Het is niet goed voor je lichaam. Als ze je in het ziekenhuis gaan afstellen op de juiste medicijnen laten ze je wel eerst afbouwen namelijk... ook je huisarts schrijft dit voor. Verder maken de meeste benzo's net als drugs je een 'ander' persoon. Ze zijn eigenlijk bedoelt als antidepresiva en niet om zomaar te nemen. Verder wil ik nog even melden dat niet iedereen die benzo neemt een benzo junk is, maar dat sommige mensen gewoon niet kunnen 'functioneren' zonder...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
coolgreentea zei:
Het maakt niet uit of je zegt dat je kan stoppen van de 1 op de andere dag. Het is niet goed voor je lichaam. Als ze je in het ziekenhuis gaan afstellen op de juiste medicijnen laten ze je wel eerst afbouwen namelijk... ook je huisarts schrijft dit voor. Verder maken de meeste benzo's net als drugs je een 'ander' persoon. Ze zijn eigenlijk bedoelt als antidepresiva en niet om zomaar te nemen. Verder wil ik nog even melden dat niet iedereen die benzo neemt een benzo junk is, maar dat sommige mensen gewoon niet kunnen 'functioneren' zonder...
Klik om te vergroten...

Benzo's zijn geen antidepressiva, het zijn kalmeringsmiddelen en slaapmiddelen, en middelen tegen paranoia, sociale fobie, en sommige persoonlijkheidsstoornissen. Ook worden ze als aanvullende medicatie gebruikt bij patienten met bipolaire stoornis (i.c.m lithiumzouten), patienten met psychotische klachten (meestal i.c.m antipsychotica), en nog wel meer.

Ik heb die kutdingen jarenlang gehad, dus..
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
Areyouexperienced? zei:
Thx Spor!

Net wat ik moest weten!!
Klik om te vergroten...

Das mooi :wink: ik weet veel over dit onderwerp, en deel het graag !


coolgreentea zei:
Ze zijn eigenlijk bedoelt als antidepresiva en niet om zomaar te nemen. Verder wil ik nog even melden dat niet iedereen die benzo neemt een benzo junk is, maar dat sommige mensen gewoon niet kunnen 'functioneren' zonder...
Klik om te vergroten...

Wat een bullshit, benzo's zijn ECHT GEEN anti depressiva hoor ! In die zin zijn ze juist om "zomaar te nemen", als in: benzo's word je niet "beter" van, ze dienen slechts als tijdelijke oplossing (voor heel veel dingen) totdat de bron van het probleem is aangepakt, of je op een andere manier geholpen word.

Ik zeg ook niet dat iedereen die benzo's neemt een junk is, maar JUIST de mensen die niet kunnen funktioneren zonder zijn de "junks" lees; verslaafde. Wat niet altijd per definitie slecht is. Ik ben er zelf ook een tijd verslaafd aan geweest, gedeeltelijk op recept, maar als dat nodig is om te funktioneren, waarom dan niet ?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Van 50 mg oxazepam zit ik trouwens lang niet onder water.. eerder met tot m'n knieën in de drup :grin: . Ik heb wel eens periode's gehad dat ik 150 mg oxazepam per dag slikte. Ik kreeg vroeger ook 60 stuks van 50 mg, dus.. tja.
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#10
martijn , al eens rivotril geprobeerd?
2 mg is al redelijk merkbaar (heb wel wat tolerantie) dus weet niet hoe ze vallen zonder tolerantie
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#11
anon22 zei:
martijn , al eens rivotril geprobeerd?
2 mg is al redelijk merkbaar (heb wel wat tolerantie) dus weet niet hoe ze vallen zonder tolerantie
Klik om te vergroten...

Ik heb laatst ergens gelezen dat 2 mg rivotril/clonazepam gelijk stond aan 40 mg diazepam, of dat waar is weet ik niet.
Ik was altijd in de veronderstelling dat 2 mg rivotril gelijk stond aan 20 mg diazepam.

Maar aan de andere kant; niet elke benzo-vergelijkingstabel is even nauwkeurig en/of objectief, daarnaast is de werking van een benzo ook best wel sterk persoonsgebonden is mijn ervaring.

Maar goed theoretisch gezien moet rivotril dus wel vrij sterk zijn in ieder geval :rock:
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#12
klopt in mg verhouding is rivotril 20 x zo sterk als valium.

dus 2mg = 40mg valium.

van 60mg valium merk ik totaal niets ook niet als ik super zat + veel ghb op heb.
van rivotril merk ik van 2mg al met l wat in combinatie met alchol en ghb.
maar moe of suf word ik er niet van, het versterkt de ghb en alcohol iets

voor een lekkere wausheid neem ik drink ik meestal veel bier , om het uur 4ml ghb.
en om de 2 uur 2mg rivotril.
S
SNICKERSLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoe verslavend is xanax bij 2x in de week gebruik?

Als je dit 2 maand doet en dan stopt wordt je er geestelijk ook wat instabieler van?

Helpt het bij het slapen?

Werk in ploegen moeite met slapen en heb redelijk wat stress, hierdoor wil ik wel eens xanax proberen, maar ben bang voor tegenover gestelde effecten na verloop van tijd zal dit meevallen denken jullie?

groentjes,
H
HareMajesteitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rohypnol, was een site waarop ook allerlei steroiden en vanalles op te koop stonden. (authentic steroids ofzoiets heette die site)
€42 voor 30 stuks van 1mg, maar het minimumbedrag om te bestellen, is €271... Heb dan wel geen verzendkosten, maar vroeg me dus af of dat betrouwbaar is.
d
devachiahLid
01-01-2024, 00:00
#15
anon22 zei:
klopt in mg verhouding is rivotril 20 x zo sterk als valium.

dus 2mg = 40mg valium.

van 60mg valium merk ik totaal niets ook niet als ik super zat + veel ghb op heb.
van rivotril merk ik van 2mg al met l wat in combinatie met alchol en ghb.
maar moe of suf word ik er niet van, het versterkt de ghb en alcohol iets

voor een lekkere wausheid neem ik drink ik meestal veel bier , om het uur 4ml ghb.
en om de 2 uur 2mg rivotril.
Klik om te vergroten...

hms, nou ik heb wat strips 2mg Rivotril liggen maar vind er geen zak aan.
ja het boeit me allemaal vrij weinig als ik er wat van op heb en kan er zelfs lichtelijk aggresief van worden.. maar echt kalm..nope!
doe mij maar Valium...!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Probeer anders 150 mg oxazepam, als je daar niet totaal rustig van word weet ik het ook niet...

Het is genoeg om mij chill voor m'n proefwerk te leren midden in een periode dat ik dacht dat ik m'n ex had vermoord en ze me uit een zonnebasis in de gaten hield via een wereldwijd complot waarbij alleen ik niet kon worden gebrainwash'd omdat m'n hersens op een hogere resonantie werkten..


...Het was wel 2 jaar terug trouwens, nu hoef ik helemaal niks, het enige wat ik nu van de zon denk is dat ik er mooi in kan chillen in het park =].
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ok, half uurtje geleden voor mijn eerste keer benzo's geslikt. (1mg alprazolam)

En ja, kvind het echt gezellig :grin:

Eerst dacht ik dat ik niets ging voelen ervan, maar nu is het heel relaxt. Een soort van lichte verlamming van de hersenen. Heb ook het gevoel dat dit een relaxte avond gaat worden.

De tijd gaat wel rap voorbij!

Moet morgen om 5 uur opstaan, dat is wel vrij kut.

Maar in gevallen waar ik niet zal kunnen opstaan verberg ik mijn gsm op een kutplek en laat het alarm dan afgaan. Je komt zowiezo uit je bed met dat kutdeuntje :P

Grtz!!!
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Areyouexperienced? zei:
Moet morgen om 5 uur opstaan, dat is wel vrij kut.

Maar in gevallen waar ik niet zal kunnen opstaan verberg ik mijn gsm op een kutplek en laat het alarm dan afgaan. Je komt zowiezo uit je bed met dat kutdeuntje :P
Klik om te vergroten...

Hehe, zo doe ik dat ook altijd als ik echt moet opstaan. Dan leg ik mijn gsm gewoon wat verder van mijn bed zodat ik er wel MOET uit komen als het alarm afgaat :grin:
a
after8_flLid
01-01-2024, 00:00
#19
ArieKanariE zei:
zijn dat ropies ?

nee joh .. k had vroeger altijd ropies in pilvorm en die waren dan 1 2 of 5 mg ... en na een tijdje was alleen nog maa 1 mg te krijgen ..

en van wat ik van die fluraatjes las waren het wel hypnotische doorslapers, met als gebruikers commentaar : lekkere knockouters .. maar de link met rohypnol heb ik nog niet gehoord eigenlijk hoor ....

ik ben totaal geen benzokenner, dus het kan op zich best hoor .. maar volgens mij is rohypnol heel iets anders ...

en net zoals diazepam, temazepam, tramadol en weet ik het wat .. kijk eens rond bij een dagopvang voor verslaafden of daklozen :wink: legaal geeft me teveel exposure.

ik betaal nu 10 euro voor 2 strippen valium 10 tientje voor 3 strippen meet, flurietjes schenen wel duur te zijn maar die kreeg ik toevallig ... en nee ik slik al die zooi niet :)

ik ga dat toch maar ff uizoeken van die ropies :wave:


ropies is flunitrazepam ... is dat dan wat anders dan flurazepam? ... lijkt mij wel toch ... want ik ken ook nitrazepam ....
kenners in de buurt ?
Klik om te vergroten...

Ik ben een hele goeie kenner in die soort zaken, trippen en slapen... Das mijn motto, ten eerste die ropies van 5mg hebben nooit bestaan, het waren die van 4mg... En naar het schijnt kan je nog de gele van 2mg in nederland en duitsland verkrijgen, maar daar ben ik ni zkr van. Flunitrazepam is inderdaad het wit product van rohypnol, maar zeker en vast ni zo sterk. De meeste mensen die rohypnol innemen hebben dan zeker niet de bedoeling om direct te gaan slapen, het brengt je in een roes... Betere slapers zijn bekend als bromazepam 12mg, dormonoct, enz... Ken zelfs mensen die 10 ropies slikken en dan rustig achter het stuur kruipen... Da kunne ze niet doen na dormonoct ofzo...

Ik hoop dat ik jullie hierbij wat verder kon helpen... Doei
s
sweet_appleLid
01-01-2024, 00:00
#20
nou heb ik een vraag. kan het zijn dat je benzo's een ssort van tollerantie opbouwt?
en dat dit voor alle benzo's hetzelfde zijn?

bijvoorbeeld. ik kan gemakkelijk 6 stukken 2mg lormetazepam binnenkrijgen zonder er echt veel van te voelen, in het begin was dit helemaal anders begon er raar van te typen (als ik de berrichten op msn volgende dag las) voelde me kop zwaar worden, kon ook niet meer goed recht lopen (zweefde een beetje),...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2627282930...32
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."