#1
Oke dankje voor de informatie, dat laat ik maar even liggen
.
Flameon zei:Helemaal niks, ook niet ietswat dufferig / slaperig / afwezig?
Dat hoor je niet vaak, maar het kan wel. Heeft wat te maken met immuum zijn voor om de een of andere redenen.
Ik ken een client die heel veel cisordinol krijgt en 2x 2.5 mg lorazepam en hij rent nog kei wakker gewoon rond. Dus het kan in principe wel, maar je hoort het alleen niet vaak.
speeseend zei:Dan toch de vraag maar even stellen: Waarom plaats jij een vraag over Oxycontin en Cinnarizine in een Benzodiazepinen-topic?
coolgreentea zei:Het maakt niet uit of je zegt dat je kan stoppen van de 1 op de andere dag. Het is niet goed voor je lichaam. Als ze je in het ziekenhuis gaan afstellen op de juiste medicijnen laten ze je wel eerst afbouwen namelijk... ook je huisarts schrijft dit voor. Verder maken de meeste benzo's net als drugs je een 'ander' persoon. Ze zijn eigenlijk bedoelt als antidepresiva en niet om zomaar te nemen. Verder wil ik nog even melden dat niet iedereen die benzo neemt een benzo junk is, maar dat sommige mensen gewoon niet kunnen 'functioneren' zonder...
Areyouexperienced? zei:Thx Spor!
Net wat ik moest weten!!
coolgreentea zei:Ze zijn eigenlijk bedoelt als antidepresiva en niet om zomaar te nemen. Verder wil ik nog even melden dat niet iedereen die benzo neemt een benzo junk is, maar dat sommige mensen gewoon niet kunnen 'functioneren' zonder...
anon22 zei:martijn , al eens rivotril geprobeerd?
2 mg is al redelijk merkbaar (heb wel wat tolerantie) dus weet niet hoe ze vallen zonder tolerantie

anon22 zei:klopt in mg verhouding is rivotril 20 x zo sterk als valium.
dus 2mg = 40mg valium.
van 60mg valium merk ik totaal niets ook niet als ik super zat + veel ghb op heb.
van rivotril merk ik van 2mg al met l wat in combinatie met alchol en ghb.
maar moe of suf word ik er niet van, het versterkt de ghb en alcohol iets
voor een lekkere wausheid neem ik drink ik meestal veel bier , om het uur 4ml ghb.
en om de 2 uur 2mg rivotril.
Areyouexperienced? zei:Moet morgen om 5 uur opstaan, dat is wel vrij kut.
Maar in gevallen waar ik niet zal kunnen opstaan verberg ik mijn gsm op een kutplek en laat het alarm dan afgaan. Je komt zowiezo uit je bed met dat kutdeuntje :P
ArieKanariE zei:zijn dat ropies ?
nee joh .. k had vroeger altijd ropies in pilvorm en die waren dan 1 2 of 5 mg ... en na een tijdje was alleen nog maa 1 mg te krijgen ..
en van wat ik van die fluraatjes las waren het wel hypnotische doorslapers, met als gebruikers commentaar : lekkere knockouters .. maar de link met rohypnol heb ik nog niet gehoord eigenlijk hoor ....
ik ben totaal geen benzokenner, dus het kan op zich best hoor .. maar volgens mij is rohypnol heel iets anders ...
en net zoals diazepam, temazepam, tramadol en weet ik het wat .. kijk eens rond bij een dagopvang voor verslaafden of daklozenlegaal geeft me teveel exposure.
ik betaal nu 10 euro voor 2 strippen valium 10 tientje voor 3 strippen meet, flurietjes schenen wel duur te zijn maar die kreeg ik toevallig ... en nee ik slik al die zooi niet![]()
ik ga dat toch maar ff uizoeken van die ropies
ropies is flunitrazepam ... is dat dan wat anders dan flurazepam? ... lijkt mij wel toch ... want ik ken ook nitrazepam ....
kenners in de buurt ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."