
iedereen
nou ikhad van het weekend sinds 10 jaar weeris speed op,heel gezellig etc nacht overgeslgen,,volgende dag weer genomen maar voelde er niets van kreeg volop benauwdheidsaanvallen en gekke dingen,2 valiums genomen zakte het,maar ben echt 2 dagen net een bejaarde geweest..die bij iedere pas naar lucht moest happen.
nu gebruik ik natuurlijk een bep hoeveelheid tramadol per dag en was dat totaal vergeten,zou het zo kunnen zijn dat ik gewoon de afkick vde tramadol op dag 2 er overheen heb gevoeld
ik ben ook vandaag weer heel erg chaggo en depri
volgens mij is dit echt nix meer voor mij,kan echt niet meer vrolijk worden
ik weet het niet meer hoor,vroeger had ik nergens last van..
voel me echt een verrot persoon die helemaal volgepompt zit met chemicalien.
alles irriteerd me,iemand een idee om wat positiever weer te worden of voelen.
word echt gek ervan
