Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoort erbij"
"ExceptionalInsight zei: Ik doe wel dex, dat is fijn en duurt lang genoeg. Klik om te vergroten... dex is echt crap vergeleken met meth of goede pep"
"Klinkt als een rand-psychose, ik adviseer je dan ook sterk om er direct mee te stoppen voordat het echt fout gaat... sterkte"
"ik heb niet alle posts doorgelezen maar als je tanden verdoofd waren zat er wss lidocaine doorheen, een verdovende stof die ze ook bij de tandarts gebruiken. zover ik weet ook gewoon bij de headshop te koop.. wordt vnml met coke versneden maar met speed kan dat uiteraard ook."
"tuurlijk is dat haalbaar, zeker omdat je zo te horen niet zo vaak gebruikt... dom is het natuurlijk wel."
"iemand overigens bekend met diazepam van het merk ppm en zo ja wat zijn je bevindingen..."
"Volgens mij wordt Ketamine alleen gebruikt om mensen in een tijdelijke chemisch opgewekte "coma" te brengen.."
"hey ik ga binnenkort een paar dagen weer naar het buitenland nu wil ik een stripje pammetjes in me koffer meenemen is dit een prob, eig?"
"Eén keer genomen omdat iemand me vertelde dat het geweldig werkte om te maffen als je nog niet kan slapen van de pep. Ik had ook een "paar" biertjes op maar dat was geen probleem volgens hem. Ik viel idd in slaap maar na 2 uur werd ik wakker en ging ik over me nek.. wat een crap is dat. Niet voor recreatief gebruik lijkt me.."
"lijkt me sterk dat je niks voelde, dat verhaal geloof ik niet helemaal.. vandaar dat je hele strip ineens op magische wijze leeg was... wss vergeten dat je er meer had genomen omdat je te ver heen was"