#1
om fluwel...
En dat is dan de redenen waarom nederlanders met ons lachen...
Omdat wij het fluwel noemen...
Wij noemen niets fluwel. Ik zou zelfs mijn oma nog geen fluwel willen noemen. Jullie moeten eerst beetje beter luisteren, denk ik.
Verder nog... We noemen het zelfs geen flugel. ( hier toch niet )
Het zit bij ons wel idd in een flugelflesje 20 ml, in plaats van bij jullie in een buisje van 5 ml.
Waarom wij dit zo doen? Geen idee? Tis mss makkelijk?
Is beter 1 flesje te kopen, dan 4 buisjes mee te smokkelen, toch?
'n flesje is bij mij toch op na m'n avond. + wij vragen al sneller eens of iemand ook 'n slokje wilt.
Belgen zijn nie zo bekend als gierig, toch?![:)]()
Bullshit.
Mensen sterven niet aan ghb, tenzei moesten ze mss 25 buisjes ineens drinken.
In combinatie met alcohol en andere drugs is het idd wel mogelijk.
Maar combineren is dom met ghb, en dat weet iedereen.
En dat is dan de redenen waarom nederlanders met ons lachen...
Omdat wij het fluwel noemen...
Wij noemen niets fluwel. Ik zou zelfs mijn oma nog geen fluwel willen noemen. Jullie moeten eerst beetje beter luisteren, denk ik.
Verder nog... We noemen het zelfs geen flugel. ( hier toch niet )
Het zit bij ons wel idd in een flugelflesje 20 ml, in plaats van bij jullie in een buisje van 5 ml.
Waarom wij dit zo doen? Geen idee? Tis mss makkelijk?
Is beter 1 flesje te kopen, dan 4 buisjes mee te smokkelen, toch?
'n flesje is bij mij toch op na m'n avond. + wij vragen al sneller eens of iemand ook 'n slokje wilt.
Belgen zijn nie zo bekend als gierig, toch?
Himself zei:een flugel flesje is inderdaad te veel.... waarschijnlijk zijn de mensen die laatst gestorven zijn aan een OD met GHB dezelfde mensen die het word "fluwel" gebruiken :P GHB moet echt met zorg worden gedoseerd.
Bullshit.
Mensen sterven niet aan ghb, tenzei moesten ze mss 25 buisjes ineens drinken.
In combinatie met alcohol en andere drugs is het idd wel mogelijk.
Maar combineren is dom met ghb, en dat weet iedereen.
