Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey wat jullie ook zeggen speed is me de afkick niet waard het sos hoogtepunt daar kan speed lang niet tege op sos is gewoon lekkerste spul wat er is qua smaak speed => sos => (heerlijk gewoon) en qua gevoel en ervaringe sos vetste wat er is speed veel minder maar ook af en toe wel eens leuk"
"ik ben al ff lid op dit forum maar tydje niet meer op forum gekome en ik lees kijvaak dat jullie de smaak van coke vies vinden ik vind het een streling voor men tong ok als je pas gesnove hebt is het wat vies maar eve erna is het echt heerlijk voor me"
"ja ksnap je reactie maar ik heb nog maar 1 keer gensove vond het de fijnste drugs die er bestaat maar ik kijk wel uit hoor ik zal nog wel eens doen maar ik kijk wel uit en zorg dat het niet uit de hand loopt toch bedankt voor de bezorgtheid"
"hey eeeuuhmmmm heb jij al iem bekke zien trekken van stopjes of snelle ikniet dit is gewoon sos of special k en dan nog als ie gek praat bij speed en pille praat je als een gek en ratel je een dikke vandaele woordenboek op 5 minuuten eruit maar toch SOS"
"hey 2 sleutel puntjes je zit hier niet in colombia of venezuela ofzow hè jonge :P goed spul koop je niet per gram dus eer dat die sos jouw neus bereikt heeft is er al lang vanalles onder versnede gewoon lijn kappen en binnetrekken dat is de boodschap"
"hey meissie ben je gek ofzo 14 en aan de sos kga je rap zegge hoe mijn drugs ervaringe zijn 12de tot mijn 15de =>wiet en hasj 15 tot men 16de ofzo alcohol 16 tot nu =>xtc speed en sinds kort ook sos en alcohol ook natuurlijk (NIET ALLEMAAL DOOR ELKAAR UITERAARD) en sos vind ik de heerlijkste drugs die er is ik heb het nog niet zo gek vaak gedaan maar kijk al uit tot de moment dat ik 50 euro heb en dan ook ik denk als ik op me 14de al sos geprobeert zou hebbe dat ik op men 17de ofzo ram onder een brug lag met een spuit in me poot als je het echt wil doen doe maar maar als ik jouw was zou ik de hard drugs nog even negere"
"ik krijg binnekort voor n prijsje 2 gr sos kwil ff vrage hoeveel je beste snuift voor het te voele ma niet te veel da ik neer ga ofzo"
"ja je zegt nu wel 2 klein lijntjes ma hoe dik lang en hoog??"
"weekje geleede was ik bij kameraade gaan logere zonder ouders en heb beetje wiet gerookt en de dag voor ik naar huis ging niet meer ma ik zag er de dag voor ik na huis ging normaal uit en erna gaa ik naar huis en zegt me pa tege me heb je wiet gerookt bij jan je hebt enorme pupillen en ik ga naar de spiegel en verschrik me te pletter door men pupille die toen meer as 5 mm ware hoe kan dit ??????"
"maat van me krijgt zen snelle van een dealer die uit amsterdam zen spul krijgt roze snelle ik ga maandag van iem speed kope paar grammetjes vo probere ast goeie is koopk bij ook roze bestaat hier verchil bij of kan je twee soorte hebbe die zelfde kleur hebbe en toch twee verschillende kwaliteite hebbe vb een heel goed andere rotzooi????ik koop die snelle van een albanees kan hem denk ik wel vertrouwe maar ja da weet je nooit zeker"